Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Nice hoor.
Bij mij ontwikkelde m’n schouders echt enorm met cf.
iedereen begon te zeuren dat ik te breed werd.
Nu doe ik minder en is t weer iets meer in proportie. Haha
Maanlicht schreef:Oké, beetje een rare foto, maar ik zie al echt duidelijk verschil! Ben heel erg blij dat ik de stap naar crossfit heb genomen, ik vind het ook super leuk om te doen!
Dit was in november:
[ [url=m/3smtYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is vanmorgen:
[ [url=m/OAMTUI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Castilja schreef:Oeh spannend zeg, je eerste! Keep us updated
Oké ik kon nooit push-ups doen, probeerde net even; 10 achter elkaar. Ik hoor jullie gniffelen achter je laptop maar ik heb hier altijd de grootst mogelijke moeite mee gehad en ben even blij om te merken dat krachttraining z'n vruchten afwerpt
Oké ik kon nooit push-ups doen, probeerde net even; 10 achter elkaar. Ik hoor jullie gniffelen achter je laptop maar ik heb hier altijd de grootst mogelijke moeite mee gehad en ben even blij om te merken dat krachttraining z'n vruchten afwerpt
Luca03 schreef:Bij mij lukt het de laatste weken ook niet heel erg goed. Mijn lichaam doet echt overal pijn van vermoeidheid en stress
Courses schreef:Ik ben echt mega, mega debiel en was even vergeten dat de bar zelf ook al 20kg is. Dus al mijn stats zijn meteen even met 20kg omhoog gegaan
antje_vip schreef:Lol
Ik heb echt een slechte week gehad, veel vermoeidheid in de spieren, maar toen bedacht ik ineens dat dat ook wel aan voeding zou kunnen liggen. Beter gaan eten dus!