Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Jeutje, dit had ik niet verwacht zeg!
Heb je veel last van de verhoging?
Ik heb het al jaren op en af maar lijdt er vrij weinig onder, ik hoop dat jij dat ook hebt!
Geniet je van je werk nu?
Je werkte met kids toch?
mariekeoo schreef:moonfish13 schreef:Bij mij begonnen de coronaklachten met buikpijn en diarree, pas 24 uur later was ik verkouden.
Ik zou er even goed mee uitkijken.
good to know. snotter wel iets, en af en toe een droge hoest. Maar kan ook door al dat braken komen.
moonfish13 schreef:mariekeoo schreef:[quote="mo
Bij mij begonnen de coronaklachten met buikpijn en diarree, pas 24 uur later was ik verkouden.
Ik zou er even goed mee uitkijken.
good to know. snotter wel iets, en af en toe een droge hoest. Maar kan ook door al dat braken komen.
mariekeoo schreef:zo gaat gelukkig weer wat beter. niet meer aan het spugen, nog wel misselijk. Daarnaast temp hangt rond de 38,2/3.
Ik heb wel echt last van mijn borst. Denk echt dat het een combinatie van mijn slokdarm en de spieren is. Hoesten is echt killing.
tokedri schreef:mariekeoo schreef:zo gaat gelukkig weer wat beter. niet meer aan het spugen, nog wel misselijk. Daarnaast temp hangt rond de 38,2/3.
Ik heb wel echt last van mijn borst. Denk echt dat het een combinatie van mijn slokdarm en de spieren is. Hoesten is echt killing.
Heb je je huisarts gesproken? Kan ook corona zijn