Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Ik ben vandaag ook geweest. Alleen weet ik niet of dit wel goed is gegaan. Het was de eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen heb laten doen en het zijn powder brows. De ene is veel lichter dan de andere. Hoort dit?
[ [url=m/YvOOvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
tienus63 schreef:Ik heb zelf powderbrows.
Degene die het bij heeft gedaan, zei destijds dat microblading niet geschikt is voor 40+.
Ik was 48 toen ik het liet doen.
Ik heb volledig op haar vertrouwd en het gaf me vertrouwen dat ze voorbeelden van haar werk had van jong tot oud. Man en vrouw.
Ik ben het helaas met jou eens over het eerste resultaat bij jou. Ik hoop dat het minder hard wordt, als het geneest.
tienus63 schreef:Ik weet niet hoe oud je bent, ik dacht zelf dat microblading meer haar effect zou nabootsen.
Vandaar dat ik daar naar geïnformeerd heb bij degene die het bij mij heeft gedaan.
En toen zei ze dat.
Haar verklaring was dat de inkt bij oudere/rijpere weg kan lopen door de rimpeltjes. Het zou minder strak blijven zitten.
littleroosie schreef:Ik zet zelf permanente make-up
Ik snap wat ze zegt, maar dat risico loop je met iedere huid, inkt 'leeft' in de huid. Ik vind zelf dat microblading ook meer een natuurlijk haartjes effect moet hebben.