Ik heb je topic vanaf het begin gevolgd, en net als de rest ook gehoopt dat jullie ander nieuws zouden krijgen! Heel erg veel sterkte met elkaar de afkomende tijd! Ook ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten en mooie momenten kunnen delen, hoe moeilijk dat ook is...
Wat een vreselijk nieuws.... had zo met jullie mee gehoopt. Zo jong...Weet ook niet wat ik moet zeggen, behalve heel veel sterkte natuurlijk. En een virtuele
Wat een verschrikkelijk nieuws TS, ook ik heb een hele tijd meegelezen en ben blijven hopen samen met jullie op een goede uitslag. Het leven is zo oneerlijk. Ik wens jullie veel liefde, sterkte en mooie momenten toe
shetjeIris
Geplaatst: 26-07-18 10:10
Wat verschrikkelijk oneerlijk... Heel veel kracht en sterkte gewenst voor komende tijd.
Ook ik lees al vanaf het begin stil mee, en ik kan heel moeilijk woorden vinden. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen. Ik vind het prachtig beschreven van palerma heeft gedaan en ik denk ook dat je de dagen, weken, misschien nog jaren die hebt moet gaan plukken. Maar neem eerst even de tijd om dit ontzettende k*t nieuws te verwerken.
Sprakeloos.... heel erg veel sterkte en kracht samen
cam
Geplaatst: 26-07-18 13:28
Als stille lezer wil ik jullie heel veel sterkte wensen met dit vreselijke nieuws. Nieuws waar van we allemaal in dit topic hoopte dat het jullie gespaard zou blijven.
Gebruik de tijd die jullie nog hebben om heeeeeeeel veel mooie, bijzondere en liefdevolle herinneringen met iedereen dit dicht bij jullie staan te maken. Met mooie foto’s en filmpjes om later met je kindje terug te kijken. Maar boven al hoop ik dat jullie nog wat tijd is gegund.
Ik lees zoals vele ook al vanaf het begin mee. Jij kwam al meteen zo ontzettend sterk en krachtig over dat ik er al bijna van overtuigd was dat jullie je hier doorheen zouden slaan! Dit verschrikkelijke nieuws wil je dan gewoon niet horen. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen in de komende tijd. Gebruik die kracht die ik noemde om samen nog mooie herinneringen te maken!
Ik hoop dat ts iets van steun ervaart uit dit topic. Zou zo graag meer willen doen. Dat is pure onmacht dat weet ik. Maar ts als er iets is wat wij/ ik voor je kan betekenen laat het maar weten
Ook ik lees al vanaf begin af aan mee. Naast de mooie worden vd medebokkers waar ik me bij aansluit wil ik jullie alle kracht en sterkte sturen
czarina
Geplaatst: 28-07-18 04:32
Jeetje ts wat afschuwelijk nieuws, daar zijn geen woorden voor.lees al vanaf begin stilletjes mee.. Arme jullie en arm kindje die een pappa moet gaan missen.
Inhakend op jou zin hoe ga je het uitleggen, zo moeilijk, dat valt bijna niet te doen, maar kleine kindjes begrijpen veel.
Misschien een ideetje, wees vrij wat je er mee doet: Een bekende van ons dorp is al heel wat jaren geleden helaas aan deze ziekte overleden. Zij had nog een baby'tje. Vanaf dat moment dat ze hoorde dat het ongeneeslijk was is ze alles vast gaan leggen. Filmpjes met kindje, met familie, mooie herinneringen, favo plekjes, foto's, maar ook briefjes,. Postits verjaardagskaartjes, persoonlijke brief voor later enz. Ook de uitvaart is professioneel gefilmd. En uit dat alles had hun kindje een hele ruime koffer vol herinneringen en liefde van haar moeder die ze nooit bewust gekend had maar zich toch zo close mee voelt met zoveel verborgen herinneringen.
Dit is mij altijd bijgebleven, zo bijzonder. Zo eenvoudig maar zo ongelooflijk kostbaar.
Veel kracht voor jullie toegewenst de komende tijd
Edit:ik lees net terug op je eerste pagina dat je alle herinneringen etc al vastgelegde, dat dat gedeelte kan je als niet getypt beschouwen..