Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Nee, maar ik kan me goed voorstellen dat dat eigenlijk ook prima zou kunnen werken. Zolang het niet te dik gesmeerd wordt uiteraard!
jasz schreef:Ja dat werkt vast ook goed! Ik denk dat het in ieder geval geen kwaad kan om het te proberen.
Edit: hoe lang van tevoren krijg je het ontwerp van Blackbear? Ik hoopte dat ik m al zou hebben, maar ik kon verder ook niet vinden hoe ver van tevoren ze je dat mailen. Dus om er nou gelijk achteraan te mailen vind ik ook zo overdreven.
Spelt schreef:In januari wordt de rest gelijk bijgewerkt. Achteraf valt het reuze mee en zijn het eigenlijk alleen de hele smalle lijntjes die niet helemaal mooi genezen zijn. Heb een tube aftertattoo gekocht en hij was vrij snel daarna genezen
jasz schreef:Ja dat werkt vast ook goed! Ik denk dat het in ieder geval geen kwaad kan om het te proberen.
Edit: hoe lang van tevoren krijg je het ontwerp van Blackbear? Ik hoopte dat ik m al zou hebben, maar ik kon verder ook niet vinden hoe ver van tevoren ze je dat mailen. Dus om er nou gelijk achteraan te mailen vind ik ook zo overdreven.
hamsterfan schreef:Dit is de mijne geworden(tot nu toe, dus zonder schaduwen en kleur)
[ [url=m/FFoQmU.jpg]Afbeelding[/url] ]
@khirshanta; Ben benieuwd naar je tattoo!
@Anouk: Ik vind hem ook niet zo heel netjes gezet, maar wellicht ligt dat inderdaad aan de foto