Arzil schreef:Hoeveel tijd laten jullie zitten tussen wedstrijden?
Afhankelijk van de afstand en of de wedstrijd als wedstrijd of als training voor een andere wedstrijd gelopen wordt. En soms heb ik meerdaagse wedstrijden , dus dan zit er nog geen dag tussen.
. Het kost best veel tijd! Vorig jaar liep ik de week na de halve nog een 10km wedstrijd. Wel een PR gelopen maar heb de zes weken daarna echt ruk getraind. Dat zou ik niet zo gauw weer doen. Anderzijds heb ik mijn belastbaarheid wel vergroot (door krachttraining en veel meer lange duurlopen) dus wellicht zou het nu ook wel kunnen. Kortom: Zelf aanvoelen wat lukt en wat niet lukt
. 

. Eerste helft ging prima, liep ik 5:35 gemiddeld en daarna brak de hel los. Heb er maar aan toegegeven en afwisselend gewandeld en gerend, want volgende week gaan we op reis en ik had geen zin om daar kapotgelopen aan te beginnnen. Uiteindelijk ben ik in 2:10 gefinisht. Een run om snel weer te vergeten.
. Sport wel redelijk veel. Sowieso 2x bootcamp en ik probeer 2x per week te lopen en 1x te zwemmen. Maar gezien het aantal trainingskilometers, of liever het gebrek daaraan, ga ik na de vakantie toch wel iets vaker weer lopen. En op zoek naar een leuke halve marathon in het najaar!
Gisteren rustig begonnen en 3km gelopen. Ging zeer vlot, morgen ga ik terug voor 5km. Denken jullie dat het haalbaar is om de 13km te halen tegen 2 september? Ik ben ondertussen wel blijven paardrijden, dus er is wel een basisconditie.
! Gefeliciteerd!
.
.