Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:SophievdV schreef:Wat leven jullie in een bekrompen wereld. Het is maar goed dat velen hier geen kinderen willen. Jullie zijn nou niet bepaald een voorbeeld van hoe je harmonieus met andere mensen samen kunt leven. Wat een onzin komt hier voorbij. Allemachtig!
En dit noem je zelf wel een ruim denkend bericht?
watchthesky schreef:Edit: wat rot, 4everhobbes. Vooral als je dat ziet, maar er niks aan kunt doen (want o wee als je je met de opvoeding bemoeit waarschijnlijk?).
Goof schreef:Ik snap niet dat een ander de behoefte voelt om mensen die zeggen dat ze kinderen vies vinden tot de orde te roepen? Iemand mag toch gewoon zeggen dat hij kinderen vies vindt? Dat is toch niet verboden of slecht?
Sommigen vinden honden vies. Of kattenharen. Of champignons. En sommigen vinden kinderen vies. So be it.
_San87_ schreef:Ik zou echt nooit een vriend willen die al kinderen heeft. Op de eerste plaats omdat je dan nooit een gelijkwaardige relatie hebt, en vooral ook omdat ik geen kinderen in mijn leven wil als allerbelangrijkste reden
.
Jennyj01 schreef:Jawel hoor! Alleen krijg je dan standaard; jaaa maar jij hebt geen kinderen. Jij begrijpt dat niet. Dat is heel natuurlijk.
watchthesky schreef:Jennyj01 schreef:Jawel hoor! Alleen krijg je dan standaard; jaaa maar jij hebt geen kinderen. Jij begrijpt dat niet. Dat is heel natuurlijk.
Ik geloof dat het heel natuurlijk en gezond is. En altijd veilig en altijd vers en warm. Hartstikke veel voordelen!
Maar ik wil het toch liever niet hoeven zien.
Lijkt me ook helemaal niet fijn als moeder trouwens, op een vol terras zitten met zo'n kleintje aan je borst en dan aangegaapt worden...
_San87_ schreef:Ik zou echt nooit een vriend willen die al kinderen heeft. Op de eerste plaats omdat je dan nooit een gelijkwaardige relatie hebt, en vooral ook omdat ik geen kinderen in mijn leven wil als allerbelangrijkste reden
.
Mars schreef:_San87_ schreef:Ik zou echt nooit een vriend willen die al kinderen heeft. Op de eerste plaats omdat je dan nooit een gelijkwaardige relatie hebt, en vooral ook omdat ik geen kinderen in mijn leven wil als allerbelangrijkste reden
.
Ik ook niet, dealbreaker.
Plus behalve de kinderen krijg je er ook nog een ex bij, is ook meestal niet echt fijn
lieveli schreef:Ik denk het wel Ayasha, ik heb jou hoog zitten wat dat betreft. Je bent er pittig genoeg voor.
Robin_S schreef:Hoewel ik echt niks met kinderen had (maar dan ook echt niks) is het toch iets wat ik nooit had willen missen. Het ouderschap verandert een mens toch. Het is een onbeschrijflijk gevoel.
Captain schreef:Leuk om al die herkenbare dingen te lezen!!Ook hier ouders die zeggen 'jij krijgt later de meeste' uhuh..
Inmiddels reageer ik er niet meer op, geen zin om er energie in te steken..
Waar vinden jullie trouwens mannen die ook geen kinderen willen?Ik zoek in de christelijke kring maar daar lijkt 95% van de mannen rammelende zaadleiders te hebben..
[ [url=m/9L8ekp.jpg]Afbeelding[/url] ]