Had nieuwe lipstick. Goldie van colourpop.

Gebruik tot nu toe als primer nivea aftershave en catrice.
Maar moet zeggen:vind het met die UD wel heel mooi.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilna schreef:En ik heb dus al een heel gedoe gehad met CP omdat ze gratis items wel met waarde op de verpakking zetten, waardoor ik import heb moeten betalen. Ondanks dat mijn bestelling dus onder de 23 dollar was.
eenitraM schreef:Djilna schreef:En ik heb dus al een heel gedoe gehad met CP omdat ze gratis items wel met waarde op de verpakking zetten, waardoor ik import heb moeten betalen. Ondanks dat mijn bestelling dus onder de 23 dollar was.
Maar dat was al bekend dat ze dat deden. CP heeft daar heel veel klachten over gehad.
velvetblack schreef:Ik had laatst een 50's look voor een verjaardag. Slechte foto en niet 100% tevreden, maar ik ging de Dita Von Teese look. (De badjas zit onder de zwarte verf haha)
[ [url=m/v7UeM2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niniane schreef:Elke, jouw lippen.![]()
Jkiya, staat je goed! Ben benieuwd wat voor look je maat met de wat zwaardere kleuren.
De Nabla pans zijn inderdaad vrij groot, maar de blush pans zijn groter dan de oogschaduw pans.![]()
Mondy, die lipstick van Smashbox staat je zo fris. Past ook perfect bij je blouse.
Mijn look vandaag met mijn favoriete Nabla oogschaduw. Extra Virgin.En een heerlijke fake glow.
![]()
[ Afbeelding ]
marlonFloris schreef:Mijn ome alie huda pallet is binnen.
Sommige kleuren geven echt geen pigment af en andere zijn super gepigmenteerd.
Het doosje is wel echt pruttel, Al met al toch blij ermee
[ [url=m/MdIKfF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/34Fveq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HHOZKj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Vandaag een paar bruintinten door elkaar van het FIF palette en andere wimpers uitgeprobeerd.
Dit zijn de Ardell 109.
[ [url=m/aCNsnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vQpdtc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xhu6bh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5qyPQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlon: Oh dat valt nog mee bij een aantal kleuren. Benieuwd hoe ze te gebruiken zijn voor een look.
Shizzel schreef:Oke, drie looks gehad afgelopen weekend.Niet allemaal de beste foto's maar was op vakantie dus wist niet zo goed waar ik goed licht kon vinden en dan worden m'n posities ongemakkelijk.
Afgelopen zaterdag look 1:
Helaas uitgeschoten met de eyeliner bij 1 oog waardoor ik met concealer er overheen ben gegaan en daarna weer oogschaduw en de eyeliner weer moest bijwerken. Hierdoor is de oogschaduw op een oog wat 'blauwer' geworden. Jammer maar helaas, was toch geen belangrijke dag! Kleur op het ooglid is Looxi Duperstar en in de buitenste ooghoek is Looxi One Night Stand. Op de lippen Colourpop Cami. Ook zie je hier nog hoe 'normaal' mijn foundation zit - zonder de primer die ik die dag heb gekocht.
[ [url=m/UBnZSI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VeQhCT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze dag ben ik dus 'kort' gaan winkelen. Ik heb bij de Urban Decay store daar 3 van de 4 nieuwe primers gehaald. De andere was een De-Slick en aangezien mijn huid zo droog is als de Sahara wil ik die niet nog droger maken.Je kan ze tegelijkertijd gebruiken (wat ik dus bij 2 doe) of los van elkaar, en 1 pompje is bij mij écht genoeg voor heel mijn gezicht terwijl ik normaal met mijn primer van NYX of Catrice toch echt een keer of 3 bij moet pompen.
[ [url=m/KxpSvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Complexion Primer zit SPF 30 in en zorgt voor een 'smooth skin' - de Self-Adjusting Primer zorgt voor een soft focus effect en de roze is de Optical Illusion en deze zorgt voor een 'smooth skin' effect en er zit daarnaast ook nog rosehip en argan oil in, wat ik zelf geweldig vind in gezichtsmaskers voor mijn huid. Ik gebruik de Self-Adjusting over heel mijn gezicht en in de regio waar het extra droog is (neus en wangen) gebruik ik een klein beetje van de Optical Illusion. Ik heb de dag daarna meteen ze uitgeprobeerd en echt - wát een verschil. Mijn foundation bracht super aan, voelde hem totaal niet zitten en als ik mijn gezicht ook aanraakte voelde het enorm zacht - beetje babybil effect.
Nog beter zelfs: ik had die dag een concert, de ultieme test voor een primer bij mij. Een iets oudere look nagemaakt. Telepathy en Get Lucky van Colourpop op het ooglid met de zwarte kleur uit de Naked Basics palette. Op de lippen Urban Decay Ex-Girlfriend icm de lipliner.
[ [url=m/UDbX6i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v98o7w.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het bleef zowaar van 8 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts zitten![]()
En ik zie zó'n verschil in hoe mijn huid eruit ziet met deze primer.
Eventjes in een ander licht zodat het ook echt goed te zien is op de huid:
[ [url=m/uHrZ7z.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan nog maandag een look gemaakt. Ik heb helaas een verschil in het 'open houden' van mijn ogen als ik lach, daardoor lijkt een oog standaard wat meer open en de ander meer gesloten. Niets aan te doen, heb vanalles geprobeerd en anders lachen helpt ook niet dus we doen 't er maar mee.
Modern Renaissance palette gebruikt met de kleur Love Letter en Venetian Red en daarop Colourpop Koosh. Op de lippen Colourpop Cami. Ook deze look weer met de nieuwe primers en ook deze hield het de gehele dag vol.
[ [url=m/XgZBtW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ANVI0M.jpg]Afbeelding[/url] ]
En alle aankopen in totaal - valt nog best mee. En de ene UD Primer is overigens niet bruin, deze is doorzichtig maar kleurt dus naar mijn laminaat.Moet wel zeggen dat de Rosie lashes een teleurstelling zijn, je ziet ze totaal niet als ik ze op heb en ik hou juist van dat ze zichtbaar zijn. Daarentegen wel heel blij met de Queen of The Night, dat zijn mijn favo's en mijne begonnen een beetje 'op' te raken.
Ook enorm benieuwd naar de Revlon foundation, mijn beste vriendin gebruikt deze en de tweede was voor de helft dus ik ga 2 kleurtjes uitproberen.En Gosh heeft een oil primer voor 's avonds, ben benieuwd of dat wellicht wat kan betekenen voor de droogheid van mijn gezicht.
[ [url=m/1dAsIT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Djilna schreef:Gisteren voor het eerst sinds begin januari weer wat makeup opgehad, maar minimaal.
Vandaag wel iets meer kleur. Tinsel en Tang van Colourpop en als highlighter Adored van MAC.
[ [url=m/SzGpD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w43gjT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avelienvd schreef:Heb ook weer eens wat geprobeerd.
Had nieuwe lipstick. Goldie van colourpop.
[ [url=m/C9WrsR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cfY2Pr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E6N4nf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruik tot nu toe als primer nivea aftershave en catrice.
Maar moet zeggen:vind het met die UD wel heel mooi.
Snoraly schreef:Ik zit te twijfelen of ik nu een palette aan ga schaffen van Juvia's place. Shippingkosten zijn bijna net zo veel als het palette zelf...
Heeft iemand een palette van dit merk?
En voor de mensen die een Modern Renaissance hebben van Anastasia, waar hebben jullie hem besteld?