[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:21

Heb ook weer eens wat geprobeerd.
Had nieuwe lipstick. Goldie van colourpop.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruik tot nu toe als primer nivea aftershave en catrice.
Maar moet zeggen:vind het met die UD wel heel mooi.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:22

Fijn dat t leuk was ! Kleren ook showen hè :))

Primer nu even een van de hema omdat ik niks heb en sowieso wil kijken in combi van een andere foundation. Nu die van benefit maar daar best spijt van. Te raar kleurtje en ik krijg m niet fatsoenlijk op

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:14

Ik zit te twijfelen of ik nu een palette aan ga schaffen van Juvia's place. Shippingkosten zijn bijna net zo veel als het palette zelf...
Heeft iemand een palette van dit merk? :D

En voor de mensen die een Modern Renaissance hebben van Anastasia, waar hebben jullie hem besteld?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:37

Stel je besteld wat oogschaduw of lipstick bij colourpop via shipito.
Enig idee wat de verzendkosten zijn bij shipito? Las wel dat ze 2 euro rekenen, maar wat kosten de verdere verzendkosten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:49

Ligt aan de grootte en het gewicht van je pakket. Kleine enveloppen zijn meestal $7 incl servicekosten van $2, dozen kunnen van $12 tot $25 zijn.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 16:51

oke, hmm dan met volgende loon maar even bellen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:03

Ik was voor mijn Cp orders bij Shipito tussen de 7,45dollar en 30 dollar kwijt.
Nu heb ik 5 pakketten laten samenvoegen en was ik voor dat samenvoegen en het verzenden 68 dollar kwijt. Dus zo'n 13,50 dollar per pakket.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:11

Bij colourpop heb je kortingscodes. Max 10 euro korting dus eigenlijk gratis verzending als je onder 24 dollar blijft. Dan hoef je ook geen invoerrechten te betalen. Heb nu 2 pakken direct besteld en alles is goed gegaan :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:36

De kortingscodes werken alleen niet altijd beide ;) Vaak als ze al een actie hebben met een gratis iets doet de friend referral het niet. En als je maar weinig besteld is rechtstreeks idd prima, maar wil je meer moet je of invoer betalen of dus meerdere kleine orders doen. Dan ben je na 3 bestellingen ook al 15 dollar verzending kwijt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:36

En ik heb dus al een heel gedoe gehad met CP omdat ze gratis items wel met waarde op de verpakking zetten, waardoor ik import heb moeten betalen. Ondanks dat mijn bestelling dus onder de 23 dollar was.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:40

Oh dat is wel erg jammer dan weer inderdaad.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 19:19

Djilna schreef:
En ik heb dus al een heel gedoe gehad met CP omdat ze gratis items wel met waarde op de verpakking zetten, waardoor ik import heb moeten betalen. Ondanks dat mijn bestelling dus onder de 23 dollar was.

Maar dat was al bekend dat ze dat deden. CP heeft daar heel veel klachten over gehad. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 19:22

eenitraM schreef:
Djilna schreef:

Maar dat was al bekend dat ze dat deden. CP heeft daar heel veel klachten over gehad. ;)

Dat was dan ook een van die klachten :+ Ik kan me dat nog wel herinneren, een aantal kwamen er toen idd op een hele banketstaaf manier achter dat ze dat flikken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 20:12

Djilan heeft dit dan ook ver voordat dat echt een groot 'bekend' probleem werd ervaren. ;) Wij waren een van de eersten in het topic, en destijds ook een van de eersten via de facebook groepen, die dit op ons bord kregen en ermee moesten dealen en een hoop uit dit topic (waaronder Djilan en ik) zijn degenen die hier de waarschuwing hebben afgegeven zodat de rest van dit topic er ook van op de hoogte was. Het wordt nu alleen aangehaald om de waarschuwing te geven ivm het direct verzenden, want wie weet was Avelien hier niet van op de hoogte.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 20:31

daar was ik idd niet van op de hoogte, heb ik blijkbaar in begin van het topic gemist omdat dat voor mij niet aan de orde was.

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 21:18

Mag ik mij ook melden? :)
Ik lees al een tijd mee maar heb volgens mij nooit echt gereageerd.

Hebben jullie weleens wat bij beautybay besteld?
Is als het goed is Nederlands. En ze hebben merken zoals Jeffree Star, dus ben even nieuwsgierig :Y) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 21:25

Beautybay is dikke prima :j

Ja Colourpop met die invoer.. ik kon toen met die shipping actie op een pakje van 22 euro 18 bijbetalen doordat ze volledige waarde noteren :+ en de communicatie daarop liep heel stroef :=

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 21:31

Avelien, mooie kleur rood die goldie!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 22:56

Ja Colourpop heeft echt een customer service van likmevestje... en dingen die 'gratis' zijn worden idd gewoon vermeld op de doos. Heeft me onnodig veel gekost :=

Beautybay is gewoon betrouwbaar idd! Heb net vorige week twee liquids besteld van Jeffree Star, Crocodile Tears en Sagittarius <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 23:33

Op de 2 rechtstreekse pakketjes van CP die ik nu kreeg waren de producten trouwens wel met korting gezet :roll: Echt zo inconsequent. Dat maakt het dus zo lastig bij ze. Nu had ik dus nog een item erbij kunnen bestellen, maar dat risico kun je bij hun niet nemen.

BeautyBay idd prima.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 01:05

velvetblack schreef:
Ik had laatst een 50's look voor een verjaardag. Slechte foto en niet 100% tevreden, maar ik ging de Dita Von Teese look. (De badjas zit onder de zwarte verf haha)

[ [url=m/v7UeM2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, staat je prachtig! Heftige wimpers maar past helemaal bij de vibe.

Niniane schreef:
Elke, jouw lippen. <3

Jkiya, staat je goed! Ben benieuwd wat voor look je maat met de wat zwaardere kleuren. :j
De Nabla pans zijn inderdaad vrij groot, maar de blush pans zijn groter dan de oogschaduw pans. :j

Mondy, die lipstick van Smashbox staat je zo fris. Past ook perfect bij je blouse. +:)+

Mijn look vandaag met mijn favoriete Nabla oogschaduw. Extra Virgin. <3 En een heerlijke fake glow. :))
[ Afbeelding ]

Ja ik heb nog te weinig gedaan met die donkere kleuren, terwijl ik ze allemaal prachtig vind en het palette daarom heb gekocht. Ga dus zeker experimenteren.

Prachtige glow zo! <3

marlonFloris schreef:
Mijn ome alie huda pallet is binnen.
Sommige kleuren geven echt geen pigment af en andere zijn super gepigmenteerd.
Het doosje is wel echt pruttel, Al met al toch blij ermee :)
[ [url=m/MdIKfF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/34Fveq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HHOZKj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijn dat je er alsnog blij mee bent! De kleuren lijken wel erg af te wijken van de originele of niet? Vooral die bovenste rij die zoveel gliteer heeft in het echte palette? Heb je er inmiddels al een look mee gemaakt, ben nieuwsgierig!

Mondy schreef:
Vandaag een paar bruintinten door elkaar van het FIF palette en andere wimpers uitgeprobeerd.
Dit zijn de Ardell 109.

[ [url=m/aCNsnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vQpdtc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xhu6bh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5qyPQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Marlon: Oh dat valt nog mee bij een aantal kleuren. Benieuwd hoe ze te gebruiken zijn voor een look.

Ik vind het zo leuk dat je elke dag wimpers draagt, krijg je een mooie open oogopslag van :j

Shizzel schreef:
Oke, drie looks gehad afgelopen weekend. *\o/* Niet allemaal de beste foto's maar was op vakantie dus wist niet zo goed waar ik goed licht kon vinden en dan worden m'n posities ongemakkelijk. _O-

Afgelopen zaterdag look 1:
Helaas uitgeschoten met de eyeliner bij 1 oog waardoor ik met concealer er overheen ben gegaan en daarna weer oogschaduw en de eyeliner weer moest bijwerken. Hierdoor is de oogschaduw op een oog wat 'blauwer' geworden. Jammer maar helaas, was toch geen belangrijke dag! Kleur op het ooglid is Looxi Duperstar en in de buitenste ooghoek is Looxi One Night Stand. Op de lippen Colourpop Cami. Ook zie je hier nog hoe 'normaal' mijn foundation zit - zonder de primer die ik die dag heb gekocht.

[ [url=m/UBnZSI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VeQhCT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op deze dag ben ik dus 'kort' gaan winkelen. Ik heb bij de Urban Decay store daar 3 van de 4 nieuwe primers gehaald. De andere was een De-Slick en aangezien mijn huid zo droog is als de Sahara wil ik die niet nog droger maken. :') Je kan ze tegelijkertijd gebruiken (wat ik dus bij 2 doe) of los van elkaar, en 1 pompje is bij mij écht genoeg voor heel mijn gezicht terwijl ik normaal met mijn primer van NYX of Catrice toch echt een keer of 3 bij moet pompen.

[ [url=m/KxpSvR.jpg]Afbeelding[/url] ]

De Complexion Primer zit SPF 30 in en zorgt voor een 'smooth skin' - de Self-Adjusting Primer zorgt voor een soft focus effect en de roze is de Optical Illusion en deze zorgt voor een 'smooth skin' effect en er zit daarnaast ook nog rosehip en argan oil in, wat ik zelf geweldig vind in gezichtsmaskers voor mijn huid. Ik gebruik de Self-Adjusting over heel mijn gezicht en in de regio waar het extra droog is (neus en wangen) gebruik ik een klein beetje van de Optical Illusion. Ik heb de dag daarna meteen ze uitgeprobeerd en echt - wát een verschil. Mijn foundation bracht super aan, voelde hem totaal niet zitten en als ik mijn gezicht ook aanraakte voelde het enorm zacht - beetje babybil effect.

Nog beter zelfs: ik had die dag een concert, de ultieme test voor een primer bij mij. Een iets oudere look nagemaakt. Telepathy en Get Lucky van Colourpop op het ooglid met de zwarte kleur uit de Naked Basics palette. Op de lippen Urban Decay Ex-Girlfriend icm de lipliner.

[ [url=m/UDbX6i.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v98o7w.jpg]Afbeelding[/url] ]

En het bleef zowaar van 8 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts zitten *\o/* *\o/* En ik zie zó'n verschil in hoe mijn huid eruit ziet met deze primer.

Eventjes in een ander licht zodat het ook echt goed te zien is op de huid:

[ [url=m/uHrZ7z.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan nog maandag een look gemaakt. Ik heb helaas een verschil in het 'open houden' van mijn ogen als ik lach, daardoor lijkt een oog standaard wat meer open en de ander meer gesloten. Niets aan te doen, heb vanalles geprobeerd en anders lachen helpt ook niet dus we doen 't er maar mee. _O-

Modern Renaissance palette gebruikt met de kleur Love Letter en Venetian Red en daarop Colourpop Koosh. Op de lippen Colourpop Cami. Ook deze look weer met de nieuwe primers en ook deze hield het de gehele dag vol.

[ [url=m/XgZBtW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ANVI0M.jpg]Afbeelding[/url] ]

En alle aankopen in totaal - valt nog best mee. En de ene UD Primer is overigens niet bruin, deze is doorzichtig maar kleurt dus naar mijn laminaat. :+ Moet wel zeggen dat de Rosie lashes een teleurstelling zijn, je ziet ze totaal niet als ik ze op heb en ik hou juist van dat ze zichtbaar zijn. Daarentegen wel heel blij met de Queen of The Night, dat zijn mijn favo's en mijne begonnen een beetje 'op' te raken. <3

Ook enorm benieuwd naar de Revlon foundation, mijn beste vriendin gebruikt deze en de tweede was voor de helft dus ik ga 2 kleurtjes uitproberen. *\o/* En Gosh heeft een oil primer voor 's avonds, ben benieuwd of dat wellicht wat kan betekenen voor de droogheid van mijn gezicht.
[ [url=m/1dAsIT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat heb je heerlijk geshopt! Volgens mij allemaal hele mooie en fijne producten en wat gaaf om te zien dat die primer zo een verschil maakt!

Ik vind je looks echt weer om van te kwijlen, zo mooi! <3 Vooral die eerste ben ik helemaal gek van, dat kleurgebruik is echt prachtig.

De CP Cami zie ik vaker bij je voorbij komen, staat je goed! Misschien ook maar eens voor kijken :+

Djilna schreef:
Gisteren voor het eerst sinds begin januari weer wat makeup opgehad, maar minimaal.
Vandaag wel iets meer kleur. Tinsel en Tang van Colourpop en als highlighter Adored van MAC.

[ [url=m/SzGpD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w43gjT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!! Had je even geen zin in makeup? Je was ook op vakantie geweest toch? Prachtige rustig look heb je gemaakt en die highlighter past goed erbij. Inderdaad mooi gecombineerd.

Avelienvd schreef:
Heb ook weer eens wat geprobeerd.
Had nieuwe lipstick. Goldie van colourpop.
[ [url=m/C9WrsR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cfY2Pr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E6N4nf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gebruik tot nu toe als primer nivea aftershave en catrice.
Maar moet zeggen:vind het met die UD wel heel mooi.

Staat je goed die lipstick! En mooi met je ooglook, ik vind de combinatie donker en lichter op je ooglid echt geslaagd.

Ik heb ook die Nivea after shave balm maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het altijd een beetje vergeet. Ik had een aantal grote testers van een Lancome 'primer' (weet niet meer precies wat er op de verpakking stond maar was te gebruiken als primer, volgens mij op silliconenbasis) en die werkte wel echt heel erg fijn.

Snoraly schreef:
Ik zit te twijfelen of ik nu een palette aan ga schaffen van Juvia's place. Shippingkosten zijn bijna net zo veel als het palette zelf...
Heeft iemand een palette van dit merk? :D

En voor de mensen die een Modern Renaissance hebben van Anastasia, waar hebben jullie hem besteld?

Ik ben nieuwsgierig naar die paletten, zien er wel aantrekkelijk uit.

Ik raak door wat actiever mee te kletsen echt meer geïnspireerd door jullie en daag mezelf ook wat vaker uit iets anders dan mijn standaard neutrale look te maken. Vandaag heb ik geprobeerd een soort 'Halo' look te maken met de Maybelline Colourtattoo in Pomegranate punk, met daarover Max Factor Creme Puff Blush in Gorgeous Berries en in het midden een Goud uit een quattro van Catrice. Bij deze had ik m'n kwast even gespayed met Mac Fix+ om het iets glanzender te krijgen.

Afbeelding

Afbeelding
Ik had dezelfde kleuren onder m'n oog gebruikt maar dat had ik achteraf wel meer mogen aanzetten denk ik.

Vanmiddag was ik nog even in het centrum van Amsterdam en even snel wat kleine dingetjes gekocht, onder andere een oudroze lipliner bij Flormar, een corrector voor donkere kringen bij Nyx en een Microbrow. En bij Kruidvat een Brow Pomade van Freedom om eens te proberen. M'n wenkbrauwen ook nog verven binnenkort en dan matched dat ook weer iets beter met m'n haar! Ze waren altijd wel aanwezig en matchend bij m'n haar, maar ik ben toch echt een stuk donkerder nu.

Ook bij Kruidvat nog een waterfproof Mascara van Catrice, gebruik nu meestal Clinique of Lancome maar die zijn niet waterproof en ik heb met dit weer snel traanogen en dan ben ik telkens m'n onderste wimpers kwijt :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 02:04

Mooie look. Onder had wmb iets meer gemogen om het nog meer af te maken.
maar geslaagde look!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 10:06

Jkiya mooie kleur op je ogen zeg. Zoiets moet ik eigenlijk ook vaker pakken. Ik denk dat een eyeliner met een super knallede lip ook heel tof is bij je. Bv donkerpaarse lip ofzo. Knallen je groene ogen lekker bij en met de eyeliner houd je de ogen simpel en klassiek

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 10:29

Jkiya wat een mooie look !!!
Volgende een meer knal kleur? Ik denk dat dat ook erg gaaf gaat staan.

Ik vandaag een blauwe/bruine ooglook.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 13:00

Mooi mondy. Gaaf kleurtje blauw