Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maatje987 schreef:Ja zeide mijn groepsgenootjes ook al die gave de tip om een kookwekkertje te gebruiken dus dat ga ik vanaaf is proberen
Faline schreef:Dat is wel vervelend kim1990! Ik heb juist hele goede ervaringen wbt mcl daarin. Zo'n handje chips en een koekje en dan daarover vallen is wel heel overdreven.
Ik had in mijn dagboekje ook gewoon tussendoortjes staan en ook wel eens een koekje oid en bij mij zeiden ze juist dat ik wel gezonde keuzes maakte en waren geen problemen verder.
sans6 schreef:na een jaar allerlei drempels te hebben overwonnen, heb ik dan eindelijk een positief advies gekregen!
Met ong 2 weken word ik gebeld voor een startdatum van het voortraject
missymb schreef:dag allemaal, mag ik ook meepraten? ik heb sinds 17-01-2017 een sleeve en ben hiermee (maar) 35 kilo afgevallen binnen 3 maanden, daarna gaan stabiliseren en 5 aangekomen. Ik zit 10 kilo van mijn streefgewicht af. Ondanks dat ik echt wel blij ben met wat voor resultaat ik heb behaald ben ik ook wel beetje teleurgesteld dat ik niet meer ben afgevallen. Voor mijn lengte is het gewicht wat ik nu heb eigenlijk nog veel te zwaar. Ik heb ook een beetje spijt dat ik geen gbp heb genomen, wellicht was ik dan wel meer afgevallen... zijn er meer die dit hebben of zo voelen? ik vind het soms toch wel moeilijk te accepteren dat dit het is.