Zeilen, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Zeilen, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:02

No problemo, zonder motor kom je ook nergens, dus ja :)).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 08:07

Zo, wij zijn de afgelopen dagen hard aan het werk geweest, de motor is weer teruggezet, alles aangesloten en we gaan weer als een zonnetje.

Afbeelding
Ziet er toch mooi uit, alles schoon en nieuw.

Van de winter heeft mijn vriend bedacht 'm er weer uit te halen en te laten stralen en opnieuw spuiten :=.

Ik ben gisteren begonnen met het schoonmaken binnen. Ik heb alle kussenhoezen, sierkussens enz gewassen, dus dat kon weer terug. Alles even lekker gesopt en nieuwe gordijnen gehangen.

Afbeelding
Lekkere chaos :')

Afbeelding
Nog meer chaos...

Afbeelding
En klaar :D.

Het slaapgedeelte en toilet moeten nog, bedden ben ik nu aan het wassen, dan kan dat er volgende week op. Mooi op tijd voor de vakantie :D.

En als beloning voor t harde werk:
Afbeelding

Even een rondje gedaan, echt heerlijk.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 09:45

Jeetje wat een werk hebben jullie verzet en wat ziet het er knus uit, heel mooi!

Wij zijn op vakantie, we zijn net vertrokken uit Scheveningen en nu onderweg naar Stellendam. Knobbelig zeetje vandaag maar we gaan lekker!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 20:23

Oh wat lekker! Mooi weer erbij, iig. Hebben jullie een specifieke bestemming in gedachten?

Afbeelding
Dame is ook weer schoon. Ze zag eruit :o . Overal alg, spinnenwebben met pluizen en andere zooi. Ben de hele dag aan t schrobben en poetsen geweest, maar het was het waard!

De zwaarden moeten nog, daar gaan we de komende anderhalve week mee bezig en over twee weken vertrekken wij ook op vakantie <3.