Toevallig heb ik gisteren mijn wenkbrauwen ook laten epileren en verven (normaal tekende ik ze altijd).
Schrok ook wel even eerst, maar vind het nu toch een stuk beter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Stille meelezer meld zich. Geen microblading, maar weliswaar powderbrow laten zetten. Wilde het al heel lang maar ivm zwangerschap/ borstvoeding en hormonen vd week pas laten zetten.
Overigens tekende ik ze altijd alwel bij. Ze zijn van nature wel aanwezig maar haartjes staan ver uit elkaar wat ik altijd storend vond. Vast niet ieders smaak en ik ben ook wel benieuwd hoe het genezen resultaat gaat worden. Genezen loopt het denk ik nog wel iets terug. We gaan het zien
[ [url=m/VRnAlA.jpg]Afbeelding[/url] ]
__Nathalie__ schreef:Geduld hebben damespas 3 tot 4 weken nadat de korstjes er af zijn hebben wenkbrauwen de te verwachten kleur. Van donker na de behandeling naar heel donker met korsten naar bijna niks als de korsten er af zijn naar een langzaam opkomende wenkbrauw en dan komt de nabehandeling.
Nadat de korstjes er af zijn is bij de meeste mensen de kleur een heel eind lichter tot soms nagenoeg verdwenen. Dat komt omdat de bovenste laag van het pigment er met het korstje mee af gaat. Het dieper liggende pigment heeft dan nog zo'n 3 tot 4 weken nodig om naar het oppervlak van de huid te komen en daar word het door de huid ingekapseld.
Zo kort na de behandeling is er echt nog niks van te zeggen. Geen paniek het blijft zelden niet zitten
[ [url=m/vb90hX.jpg]Afbeelding[/url] ]
NatassJa schreef:__Nathalie__ schreef:Geduld hebben damespas 3 tot 4 weken nadat de korstjes er af zijn hebben wenkbrauwen de te verwachten kleur. Van donker na de behandeling naar heel donker met korsten naar bijna niks als de korsten er af zijn naar een langzaam opkomende wenkbrauw en dan komt de nabehandeling.
Nadat de korstjes er af zijn is bij de meeste mensen de kleur een heel eind lichter tot soms nagenoeg verdwenen. Dat komt omdat de bovenste laag van het pigment er met het korstje mee af gaat. Het dieper liggende pigment heeft dan nog zo'n 3 tot 4 weken nodig om naar het oppervlak van de huid te komen en daar word het door de huid ingekapseld.
Zo kort na de behandeling is er echt nog niks van te zeggen. Geen paniek het blijft zelden niet zitten
[ [url=m/vb90hX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit stelt me toch wel een beetje gerust. Lees al lange tijd mee, maar eigenlijk nooit gereageerd, omdat het niet in de planning lag..
Maar vorige week zag ik op Facebook een oproep van iemand die ik ken die op zoek was naar iemand die model wilde zijn voor hairstrokes.
Aangezien ik vrijwel geen wenkbrauw heb en ik ze altijd bijteken, leek me dit het uitgelezen moment om dit toch eens te doen.
Het voelde gelijk vertrouwd bij haar, zo onwijs precies! In plaats van hairstrokes zijn ze uiteindelijk voor ombre brows gegaan.
Alleen maar complimenten kreeg ze van de docent. De vorm was perfect, de techniek was goed.
De wenkbrauwen verzorgd zoals verteld is, maar helaas is er nu bijna niets meer van te zien. Ik moet sowieso 5 oktober nog eens terug. Dus tot die tijd teken ik ze zelf nog maar
Snorlex schreef:Ik had bijna geen wondvocht en kleur is ook niet echt weg geweest.
Ze zaten, en zijn blijven zitten
ChanelR schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik heb een klein vraagje.
Ik heb zulke lichte wenkbrauwen en ook best weinig haar. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat het pas aanbevolen wordt vanaf 21 jaar omdat de gezichtshoek nog veranderd. Klopt Dit? Ben namelijk 19 en hen het eigenlijk wel zat om ze elke dag bij te tekenen haha
__Nathalie__ schreef:ChanelR schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik heb een klein vraagje.
Ik heb zulke lichte wenkbrauwen en ook best weinig haar. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat het pas aanbevolen wordt vanaf 21 jaar omdat de gezichtshoek nog veranderd. Klopt Dit? Ben namelijk 19 en hen het eigenlijk wel zat om ze elke dag bij te tekenen haha
Pmu word overal vanaf 18 jaar gezet. Heb zelf nooit gehoort van het veranderen van een gezichtshoek. Alleen meiden die 18 zijn en nog volop puberen kwa zeer vette T zone en veel pukkels daar adviseer ik altijd nog even te wachten.