Dan loop jij goed door zeg! Wij lopen gemiddeld 5km/uur. Hebben meestal onze eerste pauze na 15km en daarna nog paar x een korte pauze na elke 10km meestal.
Wij hebben vandaag 20km gelopen en 4 uur mee bezig geweest. Dat was met de weg zoeken want we liepen een nieuwe route XD ook te laat begonnen maar we hadden smorgsen wat op onthoud. Helaas rond 11 pas van start gegaan. We hebben wel weer een goede warmte training gehad.
Schaapies gespot onderweg.
Ook knap van iedereen die meer liep!!! Wij waren kapot.
Kobus17
Geplaatst: 27-05-17 22:40
@doubtless ; netjes zeg! Zeker met dit weer @Africanlady: en..heb je de 20 nog kunnen volbrengen?
Petje af voor iedereen die vandaag is wezen lopen. Ik ga morgen weer. Vandaag moest ik heel nodig iets aan het huishouden doen, dat is de laatste weken er behoorlijk bij in geschoten viel overigens niet mee met die warmte.
Wij hebben nu 22 km gehad, hebben 5 uur gehad maar hebben ook al een pauze gehad en twee plaspauzes. Nog 16km te gaan en dan lekker met het ov terug naar huis.
vandaag een dagje vrij....volgende week weer lopen. nu ff wat aan mijn opleiding doen. (heel handig hoor, opleiding doen en besluiten voor het eerst met de vierdaagse mee te doen....NOT !)
Kobus17
Geplaatst: 28-05-17 13:58
Ben ook weer thuis 30km gedaan in 5u.20. (=incl 20 min pauze) heb dat ding wat Linn heeft gebruikt plus nog iets wat er ook oplijkt maar dat kan je dan op maat knippen op de teen ernaast gedaan, was eerst even wennen maar daarna....hoera! Geen last van kleine tenen. En zowaar kon ik ook normaal lopen nadat ik mijn schoenen uit had gedaan. We gaan vooruit !was wel warm overigens
Kobus17
Geplaatst: 28-05-17 14:26
@African lady ; verstandig om in bed te blijven. Dan herstel je het snelst. @Linn: goed bezig! @danseresje:
_Linn_
Geplaatst: 28-05-17 17:34
Pff we made it! Ik zit echt wel aan de 40km nu, we zijn kapot! Het laatste uur komt altijd de man met de hamer om de hoek kijken en die slaat steeds harder toe. Het laatste stuk was super zwaar. Benen doen het nu echt niet meer, loodzwaar en de spieren slaan in protest. Nu nog naar huis met bus, trein, tram en stukje naar huis lopen. Het lopen vanaf nu gaat zeer moeizaam worden want de verzuring/spierpijn is toegeslagen.
Heerlijk koel afdouchen vanavond en de benen masseren.
Oh ik blijf het bijzonder vinden hoe snel ik herstel. Gister liep ik nog super krom en slecht omdat de verzuring/spierpijn sloeg op mijn bovenbeenspier en rechterkuit (wat ik altijd heb zodra ik stop met lopen en ga rusten). Twee keer ingesmeerd met die advil zalf en goed blijven masseren en toen ik naar bed ging was het al een stuk beter! Nu na een nacht slapen voel ik alleen heel lichtelijk die kuit maar meer niet! Ik zou zo weer kunnen gaan lopen nu.
En mijn photoshop is gemaakt. Als ik tussen het leren voor toetsen door nog tijd heb begin ik aan de butten en anders volgende week na de 2 toetsen.
Kim_97
Geplaatst: 29-05-17 19:38
in plaats van een vierdaagse training hebben Nancy en ik zaterdagavond de Breakout Run van 8 km gerend.
Kobus17
Geplaatst: 02-06-17 22:21
@linn en Kim goed bezig!! ik ben daarstraks nieuwe schoenen wezen kopen, hopelijk gaat het goed. Deze hoeven eigenlijk niet ingelopen te worden(volgens de winkel). Zijn breed bij mijn kleine tenen en minder stug dan mijn huidige (die overigens straks wel meegaan maar als 2de paar) gelukkig zijn er nog een paar weken om te oefenen. Morgen ga ik een klein rondje (weinig tijd) en dan zondag en maandag staat er weer 2x 30 op het programma en ik heb een vriendin mee gekregen om maandag mee te lopen (zij loopt dan 15 en loop daarna nog een rondje van 15) ga uiteraard op de nieuwe lopen
@doubtless : succes hopelijk werkt het weer een beetje mee. Ga morgen naar mijn kittens kijken , die gaan we over 3 weken ophalen. Ze wonen 1.5 uur enkele reis,rijden bij ons vandaan vandaar dat ik morgen niet zo veel tijd heb
Ik sta dit weekend op festival oranjewoud in een eettent dus geen tijd. Volgrnde week zondag ga ik de 8 van drachten lopen en dan de 32 km
_Linn_
Geplaatst: 02-06-17 23:22
Wij lopen dit weekend ook niet. Moet komende week de hele week werken in de horeca dus loop daar dan wel voldoende. Gaan dan volgende week maandag weer 40km lopen. De 19e en 20e gaan we 2x 40 lopen.