Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tot nu toe alleen vanuit huis gaan lopen maar ik wil eigenlijk ook wel naar andere locatie fietsen en dan daar gaan lopen, maar nog geen seconde over sleutels nagedacht.... Keycord of tasje lijkt mij niet fijn en ik heb geen broeken met zakjes.
Nee dat zou ik maar niet op internet zetten inderdaad 
mn mobiel vertrouw ik niet helemaal qua accuduur en gaat de app van je internet af? Ik zag dat je spotify kan gebruiken en ik hrb daar de gratis versie van maar niet zoveel zin om mn internetbundel te verbruiken terwijl ik naar reclames luister haha. Dus dan maar zo, via de mp3. Als mn nieuwe armband binnen is ga ik wel proberen mn mobiel mee te nemen. Kreeg de tip van een vriendin dat je met de Nike Run app gratis kan tracken hoe snel je loopt en wat je afstand is. Dus ben benieuwd, hij komt morgen als het goed is! 
Alleen kreeg ik blaren in mijn gewone schoenen als ik offroad ging, niet op verharde weg. En zicht iets met wat meer grip voor als het nat wordt. Dus trailschoenen aangeschaft. En geen blaren meer gehad, en meer grip

_Nelleke_ schreef:Fabienne1, het is 1 app en die is gratis. Je betaald per programma. Je kunt kiezen uit: first 5km, 5km advanced, 7,5 beginner, 7,5 advanced, 10km beginner, 10km advanced etc etc. Het gaat door tot marathon.