Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Oh dat is poedersuiker. Ik woon al jaren niet meer met huisgenoten op mijn vriend naMaar als ik het niet in plastic wikkel ruik je het gewoon door het hele huis heen, ik vind het lekker maar ik krijg er ook hoofdpijn van
Pabie schreef:lieveli schreef:Oh dat is poedersuiker. Ik woon al jaren niet meer met huisgenoten op mijn vriend naMaar als ik het niet in plastic wikkel ruik je het gewoon door het hele huis heen, ik vind het lekker maar ik krijg er ook hoofdpijn van
ik heb wel bijna alleen dingen in potjes. Alleen shampoos en conditioners en massage bar dieniet in potje of dingetje zitten en de geur valt wel mee. Ik heb ook maar een paar spare producten
Ik liet met verhuizen dus een hele fles dirty kapot valllen (250ml) en er lag iets van 200 ml in de badkamer.
vraag me af of dat huis nog steeds er naar ruikt
was toen ik weg ging nog erg uh aanwezig
Gelukkig woon ik maar met 1 ander en als er iets fout gaat weet ikwie t gedaan heeft. Als ik nog met 9 zou wonen zou t wel weer een ander verhaal zijn
[***] schreef:Kun je eigenlijk shampoo bars ed lang bewaren? Ik wil anders wel een voorraadje aanleggen alleen is zonde als het stuk gaat natuurlijk... welke producten zijn niet goed te bewaren?
Unseen schreef:Pabie schreef:ik heb een shampoo bar die ik al een jaar gebruik gaat prima
ligt niet bij mij thuis maar bij mijn vriend gaat daarom niet zo hard haha
Een jaar?Die van mij zijn met een kleine maand echt wel op.
Unseen schreef:Pabie schreef:ik heb een shampoo bar die ik al een jaar gebruik gaat prima