Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sassefras schreef:Zonnebloem schreef:Heb een mail met verhaal en foto's etc naar mn zorgverzekering gestuurd. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Ik heb Beverwijk ook genoemd in de mail. Wat ik ben hun lees klinkt het goed
ik word die pijn 24/7 ook meer dan zat. *moppert nog ff door*.
Hoop dat verzekering snel reageert
oeps dat ziet er echt slecht uit, ik zou maar terug gaan naar het ziekenhuis, en niet naar huis voordat je duidelijkheid hebt. kan me voorstellen dat je moppert wat een gedoe.
ik snap niet dat ze je niet opnemen en antibiotica via infuus geven. ik vind dat je daar op moet staan, en wel vandaag.
echt ga er zitten,, het ziet er zo vreselijk uit dat ik zou vrezen dat het helemaal misgaat, de zorg is nou 1 keer niet meer wat het was, zonder stampij te maken kan je weer een week in de wacht. heb je iemand die een beetje bijdehand is die met je mee kan ????
echt erg dit
sterkte
jorika1986 schreef:Ik hoop echt dat je verzekering je kan helpen met deze zaak, want als het zo door gaat wordt het 100X niks! Worden het schoenen met klittenband...
Fish_n_Chips schreef:jorika1986 schreef:Ik hoop echt dat je verzekering je kan helpen met deze zaak, want als het zo door gaat wordt het 100X niks! Worden het schoenen met klittenband...
Ik heb een tijd mijn linkerarm helemaal niet kunnen gebruiken en strikte gewoon zelf mijn veters, met 1 hand. Is even oefenen, maar zeker niet onmogelijk.
SandraVerl schreef:Ik heb mijn scriptie rond Maggot Debridement Therapy geschreven. Gezond weefsel wordt niet aangetast en wanneer een wonde met MRSA besmet is, is deze MRSA vrij nadat ze gedebrideerd werd met maden. De grootste struikelblok is eigenlijk het feit dat we allemaal jakkes roepen als we aan deze behandeling denken en de kostprijs. Ik heb 2 patiënten gehad die voor deze therapie kozen en bij beiden had het een spectaculair resultaat. Zo lang je eraan denkt om het verband vochtig te houden (anders gaan ze dood), kan je het perfect thuis managen. En als je los eng vindt, dan kan je ervoor kiezen om een soort zakjes met de maden in op de wonde te leggen.
Ik weet dat het eng klinkt, maar wat heb je nog te verliezen? Na het schrijven van mijn scriptie, vind ik het eigenlijk jammer dat we deze behandeling niet zo vaak toepassen. De wonde is snel proper en gezond weefsel blijft gespaard. Ik weet niet of mijn scriptie nog on-line staat, maar normaal is ze leesbaar voor iedereen.
Zonnebloem schreef:Heb zeker nagedacht over laten maar het kostenplaatje is een probleem. De wond lijkt vandaag iets rustiger. Ik heb de neiging hem nu net rust te laten ipv steeds zalf te smeren