Ik heb ook MAC studio sculpt, de allerlichtste met gele ondertoon. Geen 1 foundation die het zo goed doet bij mij. Je ziet hem niet en je lijkt porcelijn, zo 'perfect' haha. (Mijn huid is gevoelig, vlekkerig en rood)
Ik breng dit aan met make up sponsjes die ik ook voor klanten gebruik. Ik geloof van Kryolan (zelfde structuur als beautyblender)
Is studio sculpt echt licht van kleur? De lichtste studio fix fluid vind ik namelijk nog steeds erg donker.. nw15
Loose
Geplaatst: 10-09-15 13:17
Waarom had je hem in de magnetron gestopt Kana?
Ik heb geen enkele MAC kwast. Hier hetzelfde als bij linoleum, als ik 'echt' werk heb wil ik er wel wat kopen. Maar misschien wil ik er eerst ook nog wel een paar van Zoeva proberen. Heb nu een set waar ik echt niet tevreden over ben, veel te harde haartjes en gaan uit elkaar staan, maar ik hoor verder altijd alleen maar positieve verhalen dus misschien heb ik wel gewoon een slechte set gekozen..
Loose, er zit wel verschil in de sets. Ooit begonnen met één van de goedkoopste sets en daar gebruik ik eigenlijk niks meer van. Daarna nog regelmatig wat van de duurdere lijnen gekocht (meestal losse kwasten) en die bevallen me veel beter.
Maar mijn MAC 217 blijft toch favoriet over zijn Zoeva dubbelganger. Merkt wel verschil in zachtheid van haartjes en hoe ze aanbrengen.
Kan me goed voorstellen dat kwasten van Mac beter voldoen dan die van eBay of een iets goedkoper merk. Daar betaal je dan ook terecht voor. Heb een poosje terug wel bij een vriendin een sigma oogschaduw kwast geprobeerd en die vond ik niet fijner dan de JAF die ik nu heb. Zag een plaatje van beautyblenders. Ik heb gewoon zo'n roze ei, niet zo'n gekke vorm. Denk dat die van beautyblender zachter is? Want dat is het enige waarvan ik zoiets heb van hm, maar 70 cent ach.. :p Elkee werk je in de make up?
Suus___
Geplaatst: 10-09-15 17:58
Eight schreef:
Welke soort heb je suus? Want de fix fluid is mij goed in hoogzomer (nc15) maar nu al redelijk donker..
De studio sculpt.. Heb m opgedaan maar was een spook
Alexandra, ik ben visagiste. Dus ik werk inderdaad met make up
Suus, wat zijn je ogen daar prachtig! Die goud tinten staan je iedere keer echt kei mooi. Volgens mij heb ik ook NC15 van Studio Sculpt, en ik ben toch echt een stuk (echt een heeeel stuk) bleker dan jou Suus. Misschien is het zo dat hij zich aanpast aan de huid? Dit was de lichtste die ze van MAC hadden voor mijn huid
Super gaaf elke! Die studie zou ik ook nog graag willen doen als ik klaar ben met m'n opleiding! Suus heb jij het jezelf aangeleerd?
MyWishMax
Geplaatst: 10-09-15 20:51
Suus___ schreef:
Dankjewel meiden! Ik will je ogen best doen voor je bruiloft hoor mwm
Nee, alles dan hoor haha Ik vind het echt bizar knap hoe jullie het allemaal voor elkaar krijgen. Heel mooi, maar ook een soort subtiel, of hoe zou je het moeten noemen?
Even een vraagje betreft foundation (geen idee of hij al gesteld is): Hoe kan het dat mijn foundation er poeder-achtig uit ziet? Vooral onder mijn ogen. Had net een hele dure foundation van YSL gekocht en me hierbij laten adviseren, maar het poeder effect blijft Terug brengen kan volgens de verkoopster natuurlijk niet meer, want hij is open geweest (mooi zuur, 50 euro door de plee). Dus voor ik weer geld ga uitgeven, zou ik graag willen weten hoe het kan dat deze foundation zo lelijk is op mijn huid en wat de oplossing hiervoor is.
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!