Na een tijd weer bij gelezen. Hoe gaat het nu met je? Wat vreselijk vervelend van je been

Wel fijn dat je je verder wat beter voelt en de studie voorzichtig op kunt pakken! Trots op jou !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:Quir jeetje, blijft toch een moeizame zaak allemaal.
kwa spuitjes zetten zijn er wel truckjes
ik heb het zelf een week of zes moeten doen en op den duur had ik geen blauwe plekjes meer
ik pakte een rolletje vet vast , prikte heel langzaam en voorzichtig, wachte even en spoot dan heel langzaam de vloeistof erin, dan weer heel rustig spuitje eruit halen, rolletje vast blijven houden en dan langzaam los laten.
Geen idee of je het ook zo doet maar bij mij werkte dit.
Heike schreef:Het licht aan het einde van de tunnel is niet zelden het licht van een inkomende trein...is hier wel een beetje van toepassing.
Jeetje wat moet je toch veel doorstaan. Heel veel liefs en sterkte...
bowena_84 schreef:Oef, vervelende plaats!
Wanneer krijg je de uitslagen?
Goedzo meid, je bent kei goed bezig!! Kan me voorstellen dat je wil doorzetten!
Met mij op en af. Weer een stuk beter dan eerst. Ben erachter dat mentaal en fysiek bij mij heel nauw in verband staan en ik snel in cirkeltjes raak. De key is vaak om die te doorbreken. Wel voel ik me voor het eerst serieus genomen en heb ik mezelf en mijn leven scherp onder de loep genomen en ben bereid nu door het naadje te gaan.
Mijn lichaam blijft gevoelig en kwaaltjes steken snel de kop op. Nu loop ik weer mank door mijn dystrofie voet![]()