[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 10:18

Iris82 schreef:
BiBiQ schreef:
Ieder moet voor zich het helemaal zelf weten.
Maar ik zal nooit sterilon gebruiken voor mijn piercings. Of de piercing nou lang zit of niet. Ik heb vertrouwen in de piercingshop waar ik altijd heen ga en nog nooit problemen met piercings gehad met hun advies en manier van zetten. En als zij mij echt afraden om die sterilon te gebruiken geloof ik ze en zal ik het dus niet doen.

Jij hebt nooit problemen met piercings gehad. Geloof me, als je ten einde raad bent dan ga je echt wel naar andere oplossingen kijken.

Inderdaad. :j

Darah3

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 11:09

Ik heb ook wel eens sterilon gebruikt als 'eindmiddel' :j

Na twee jaar heb ik mijn 2mm plugjes weer in, wat zijn ze schattig <3

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 14:56

Lang niet meer gereageerd hier.
Ik gebruik ook sterilon als laatste redmiddel. Maar gelukkig geen last meer van ontstekingen nu.

Ik ga wel proefpersoon zijn voor 2e gaatjes schieten. Vriendin gaat bij de lucardi werken en mag op mij oefenen. Ik vertrouw haar wel haha. Voor derest laat ik alles piercen :)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:18

Hoi hoi!

Ik kom even binnen vallen :)
Afgelopen zaterdag heb ik een DM laten plaatsen. Ik ben hier dus vrij groen mee. Nu is het nog wat rood en er zit een korstje aan 1 kant. Is dit normaal. Ik zit er zo min mogelijk aan en het doet verder geen pijn.

Advies wat gegeven is wassen met ontsmettingszeep en een zee water zout oplossing. Dit doe ik dan ook keuring. Maar heb het idee dat ik het beter gewoon met rust kan laten dat het te veel poespas is zeg maar.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:04

Die mening van jou deel ik ook. Al was ik verse piercings wel zo nu en dan met unicura. Verder lekker met rust laten en alleen wassen met water (eventueel met die ontsmettingszeep) onder de douche. Goed droog maken en verder niet aan zitten. Zeezout ben ik geen fan van op zulke verse piercings.
Dat ie rood is en er een korstje zit is hartstikke normaal. De roodheid moet wel gaan wegtrekken, kan een aantal dagen tot weken duren. En korstjes kunnen nog wel weken tot maanden aanhouden, maar misschien heb je geluk en is het over een paar dagen over. :)

Waar heb je de DM zitten? :D

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:14

Het is een heel minimaal korstje gelukkig. En met zeezout stop ik denk ik want lijkt alleen maar mijn huid droger van te worden. Af en toe wassen met ontsmettingszeep blijf ik wel doen.

Hij zit in het midden boven mn boobs :+

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:51

Hier nog een foto van mijn helix piercing! :) Gaat heel goed ik voel hem niet eens meer zitten en heb er na die tijd ook geen last meer van gehad!

Afbeelding

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 16:11

Ik heb een klein vraagje!

Ik heb vorig jaar eind oktober een navel en tongpiercing laten zetten. Nu heb ik van de tongpiercing echt totaal geen last. Ben er super blij mee. Navelpiercing daarentegen, hij is soms nog steeds aan het prutten. Op de piercing van de piercer werd hij echt niet rustiger, hij was rood en pussig. Lekker was dat, al die tijd dat je niet mocht verwisselen..

Ik heb er bioplast in gehad, daar werd hij rustig van (ook met vlagen...) maar ik vind dat er niet uit zien. :') Nu heb ik al een flinke tijd een titanium gekocht omdat hij heel rot deed op de piercing waar hij mee was gezet. Nu is hij ook duidelijk rustiger, alleen blijft er af en toe toch nog een druppel pus uit komen.. Ik maak hem eigenlijk alleen schoon onder de douche, verder kom ik er niet aan. Dan was ik met zwitsal spul. Daarna is hij zeker 2 dagen rustig. Het raadsel is meer, de ene week doet hij niks, en de andere week komt er wondvocht of pus uit.. Terwijl ik nu zeker weet dat er titanium in zit en ik daar niet allergisch voor ben! -O- Hij doet overigens hetzelfde op de bioplast als op de titanium..

En ik wil 3e oorbelgaatjes laten prikken. Maar mijn 2e gaatjes zitten scheef.. Dus ik loop niet symmetrisch zegmaar.. Ben wel bang dat je dat meer gaat zien als de 3e er ook bij zitten..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:39

Oh herkenbaar hoor en totaal niet ongewoon voor een navelpiercing. De mijne heeft ook bijna een jaar vervelend gedaan met prut, roodheid, irritatie... Ik zou hem iig niet met zwitsal wassen maar hooguit met unicura of alleen even afspoelen en zeezouten.
Verder zo min mogelijk verwisselen of aanzitten en goed drogen na het wassen.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:20

Wat is jullie mening, bij www.crazy-factory.com kan je ook de grootte van de balletjes voor sommige tongpiercings selecteren welke maat zouden jullie nemen?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 07:16

Afbeelding
Ik word net zo wakker..
Tragus heb ik toch al 8 maanden?
Hij doet verder geen pijn..

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 08:20

Weet je zeker dat het door je tragus komt?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 10:15

Renee schreef:
Wat is jullie mening, bij http://www.crazy-factory.com kan je ook de grootte van de balletjes voor sommige tongpiercings selecteren welke maat zouden jullie nemen?

Ik heb zelf altijd 4 mm maar houd dan ook van een wat kleiner balletje. Kwestie van smaak, ik geloof dat 5-6 mm wat gangbaarder is maar zelf vind ik dat te groot.

@ Dreamy, zo dat is heftig! Kan maar zo dat je er net verkeerd op hebt gelegen natuurlijk en er een adertje is gesprongen...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:00

Misschien verkeerd gelegen idd, of vannacht met je hand blijven hangen terwijl je aan het draaien was in je slaap?

Gewoon ff schoonmaken, meestal ziet het er dan al stukken beter uit!

Oh, die helix zo laag vind ik wel leuk! Hou niet zo van helixen, maar die plaats vind ik leuk :j

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:10

Loretteeee schreef:
Ik heb een klein vraagje!

Ik heb vorig jaar eind oktober een navel en tongpiercing laten zetten. Nu heb ik van de tongpiercing echt totaal geen last. Ben er super blij mee. Navelpiercing daarentegen, hij is soms nog steeds aan het prutten. Op de piercing van de piercer werd hij echt niet rustiger, hij was rood en pussig. Lekker was dat, al die tijd dat je niet mocht verwisselen..

Ik heb er bioplast in gehad, daar werd hij rustig van (ook met vlagen...) maar ik vind dat er niet uit zien. :') Nu heb ik al een flinke tijd een titanium gekocht omdat hij heel rot deed op de piercing waar hij mee was gezet. Nu is hij ook duidelijk rustiger, alleen blijft er af en toe toch nog een druppel pus uit komen.. Ik maak hem eigenlijk alleen schoon onder de douche, verder kom ik er niet aan. Dan was ik met zwitsal spul. Daarna is hij zeker 2 dagen rustig. Het raadsel is meer, de ene week doet hij niks, en de andere week komt er wondvocht of pus uit.. Terwijl ik nu zeker weet dat er titanium in zit en ik daar niet allergisch voor ben! -O- Hij doet overigens hetzelfde op de bioplast als op de titanium..

En ik wil 3e oorbelgaatjes laten prikken. Maar mijn 2e gaatjes zitten scheef.. Dus ik loop niet symmetrisch zegmaar.. Ben wel bang dat je dat meer gaat zien als de 3e er ook bij zitten..

Klein :')

Ik heb het de eerste zes weken twee keer met badedas moeten schoon maken heb nu nergens geen last van.. Dus misschien een keer met groene badedas goed schoonmaken of in bad gaan met badedas (als je een bad hebt) zwistal zal ik niet gebruiken

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:18

Wow Dreamy, ziet er naar uit maar als het verder geen pijn doet zou ik me er niet echt druk om maken.

1 oktober krijg ik gratis OV dus dan ga ik maar voor mn snug c:

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:05

Navelpiercing heeft bij mij ook een jaar geduurd voor hij rustig bleef..

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:09

Mijn navpiercing was super lief voor me! Nergens geen last van gehad :) alleen met een andere piercing waar dus nikkel in zit werd hij vervelend

Edit: voor degene die wil doe dus de navpiercing met nikkel dus weg
Afbeelding

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:51

Afbeelding
Ik heb er ook eentje bij!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:52

Welke is dan de nieuwe? _O-

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:55

Skessa_ schreef:

Zo te zien de (lage) helix ;)

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 15:04

Lous schreef:
Skessa_ schreef:

Zo te zien de (lage) helix ;)

Haha ja dat klopt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 15:14

Ja dacht t al hoor, is nog een beetje rood :P

Wel gaaf hoor!

Heb echt achterlijk veel piercings gekocht laatste week.

Eerst een bestelling bij Crazy Factory met iets van 6 stuks.

Maandag liep ik in de VD en kon ik er ook echt 1 NIET weerstaan :') Die is zo gaaf!

En dan ben ik zondag nog naar de zwarte markt in Beverwijk geweest en daar ook nog 1 gekocht :=

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:34

Ik zit ook echt af te tellen voor ik weer een nieuwe piercing mag/kan nemen :D Moet de 21e in het ziekenhuis zijn en dan hoor ik of dat ik een operatie krijg of niet. Mocht het niet zo zijn, dan komen zeer spoedig daarna 2 lippiercings. En anders moet ik nog even wachten tot na de operatie.

En dan wordt het zoiets dus <3 :
Afbeelding

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:45

Oh gaaf!
Ik heb net mijn nieuwe tunnels binnen :):)
Ik zou eigenlijk vrijdag misschien mijn septum laten zetten, maar dat gaat misschien toch niet door..Afbeelding