Ik heb een klein vraagje!
Ik heb vorig jaar eind oktober een navel en tongpiercing laten zetten. Nu heb ik van de tongpiercing echt totaal geen last. Ben er super blij mee. Navelpiercing daarentegen, hij is soms nog steeds aan het prutten. Op de piercing van de piercer werd hij echt niet rustiger, hij was rood en pussig. Lekker was dat, al die tijd dat je niet mocht verwisselen..
Ik heb er bioplast in gehad, daar werd hij rustig van (ook met vlagen...) maar ik vind dat er niet uit zien.

Nu heb ik al een flinke tijd een titanium gekocht omdat hij heel rot deed op de piercing waar hij mee was gezet. Nu is hij ook duidelijk rustiger, alleen blijft er af en toe toch nog een druppel pus uit komen.. Ik maak hem eigenlijk alleen schoon onder de douche, verder kom ik er niet aan. Dan was ik met zwitsal spul. Daarna is hij zeker 2 dagen rustig. Het raadsel is meer, de ene week doet hij niks, en de andere week komt er wondvocht of pus uit.. Terwijl ik nu zeker weet dat er titanium in zit en ik daar niet allergisch voor ben!

Hij doet overigens hetzelfde op de bioplast als op de titanium..
En ik wil 3e oorbelgaatjes laten prikken. Maar mijn 2e gaatjes zitten scheef.. Dus ik loop niet symmetrisch zegmaar.. Ben wel bang dat je dat meer gaat zien als de 3e er ook bij zitten..