Misschien nog meer eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saabineex schreef:Domi_94 schreef:Hoe was de vakantie Jodie? En wat was je bestemming?
Sabine, de motivatie komt hopelijk vanzelf weer terug. Heb je het nu ook zo druk met school?
Ik wou vandaag HIIT doen, maar ik snapte niet veel van dat boek. Moet je 30 sec. rennen en 30 sec. wandelen of 30 sec. rennen en 30 sec. niks doen?
Ja vreselijk, allemaal projecten en over 2 weken weer een tentamenweek. Heb niet zoveel stress ervoor maar wil wel graag goede cijfers halen niet dat ik het toch op het nippertje niet haal ofs. Jij dus ook zo druk met school, succes!
Ja HIIT is 30 sec. voluit dan 30 sec. rustig wandelen. Heb je nog wel HIIT gedaan of helemaal niet omdat je het niet snapte?
Procent schreef:Er zit ook een foodguide bij, misschien dat zoiets jou ook kan helpen?
Domi_94 schreef:Dat met school herken ik.
Ik heb nog helemaal geen HIIT gedaan, ik dacht dat dat pas in week 9-12 moest
Djilna schreef:Dank ProcentIk vroeg het want ik zie nl op Instagram steeds meiden met nóg dunnere benen en nog meer taille, ook al waren ze al slank. En dat wil ik dus niet, ben juist zo blij dat ik wat aangekomen was de afgelopen 2 jaar
Ik zal me er nog eens verder in verdiepen want het programma zelf spreekt me wel aan. Al denk ik niet dat ik het alle dagen van de week ga doen.
Misschien nog meer eten
Paulaaa schreef:Ik zit de laatste dagen steeds vaker erover na te denken om te stoppen met Kayla en terug te gaan naar de sportschool. Voor mij is het best een belasting om 6x per week dit te moeten doen naast m'n paard,werk en opleiding. Ik vraag me af of ik dan niet beter af ben met 3x per week naar de sportschool gaan, dan hoef ik die andere dagen tenminste niet meer te sporten en heb ik tijd voor m'n paard zonder dat ik al moe ben van het sporten of al moe wordt van de gedachte dat ik nog moet!
Vraag me alleen wel af of fitnessen net zo effectief is als Kayla? Ik ben er zeker wel strakker door geworden maar let sindsdien ook goed op m'n eten.
Dus wie kan mij goed advies geven?
Paulaaa schreef:@ jezzi: toen ik een tijdje geleden ging fitnessen hadden ze daar voor mij ook een schema gemaakt. De een zei juist veel benen/buik oefeningen met cardio, de ander zei weer juist veel kracht en alles door elkaar. Resultaat was dat ik 1u en 45min aan het sporten was en na 2x het al niet meer leuk vond. Weet ondertussen zelf ook het een en ander ervan en ga nu eerst zelf proberen met 1x benen, 1xbuik en 1xarmen in de week met daarbij iedere keer 35min cardio. Ik denk dat ik het door die afwisseling leuker blijf vinden!
Ik denk dat ik met m'n calorieën wel goed zit, heb uitgerekend wat mijn basisbehoefte is, heb de macro's verdeeld en hou me hier ook netjes aan! (behalve dan in het weekend)
Djilna schreef:Beetje spierpijn is prima, maar het moet niet zo erg zijn dat je niet meer kunt lopen. Dan ben je ietsjepietsje te ver gegaan