oliebol domino`s met tweede pizza gratis haha, damn you!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Ik heb vandaag 20 minuutjes op de fiets gezeten naar oma toe en eet hier bietjesstamppot met een speklapje. Verder vandaag een verjaardag gehad waar ik een paar chippies en een klein stukje taart op heb.
Heel trots op mezelf!
M'n oefeningen gingen vrij oliebol, ik kan eeecht niet planken dus ik plank op m'n knieen en over 30 dagen begin ik overnieuw met die challenge maar dan wel op m'n tenen.
Magrathea schreef:Marleen, waarom zoveel "balansdagen"? Dat je uit eten gaat wil toch niet zeggen dat je je helemaal vol moet eten? Je kunt soms ook een voorgerecht als hoofdgerecht nemen, dat zijn kleinere porties. Verder hoef je ook geen genie te zijn om te bedenken dat een lekkere salade gezonder is dan een portie spareribs met friet. En als je dan ook nog rustig aan doet met de (fris)drank en veel water drinkt moet dat goedkomen, toch?
_Yasmine_ schreef:Danique schreef:Ik heb vandaag 20 minuutjes op de fiets gezeten naar oma toe en eet hier bietjesstamppot met een speklapje. Verder vandaag een verjaardag gehad waar ik een paar chippies en een klein stukje taart op heb.
Heel trots op mezelf!
M'n oefeningen gingen vrij oliebol, ik kan eeecht niet planken dus ik plank op m'n knieen en over 30 dagen begin ik overnieuw met die challenge maar dan wel op m'n tenen.
welk gedeelte van de oefening gaat fout?
Hier heerlijk een uur aan het strand gelopen in het zachte zand! Vanavond nog de oefeningen.
Wel iets minder braaf met eten geweest, maar daar heb ik dat half uur extra voor gelopen.
PINK schreef:Leuk dat er een topic is zoals deze! Zou ik hier mee mogen praten?
Bella123 schreef:Welke 7 minute workout doen jullie? Want als ik daarop zoek in de Playstore (android) krijg ik wel een stuk of 5 verschillende...