Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deetjeeuh schreef:Gianti,
Bedankt! Morgen misschien eens naar kijken.Mijn doel qua gewicht heb ik al redelijk snel bereikt! Misschien ga ik hem nog wel wat meer veranderen, zodat ik nog wat afval.
Maar goed, eerst deze halen.
Roodzonnetje,
Inderdaad ook een optie. Helaas geen vriend en om het nu aan mijn ouders te vragen.....
Elmira, ik heb ook weleens onwijs trillende benen! Zeker bij de fysio ben ik op zulke moment gewoon doorgegaan, maar niet onwijs lang meer. Weet niet of het gezond is trouwens.
Vandaag van paardlief afgevallen op mijn rug, toen ik daarna opstond inderdaad ook trillende benen (en ik was niet eens zo erg geschrokken/deed niet onwijs veel pijn). Toen ben ik gewoon even blijven staan en er daarna weer opgestapt.
Heb nu nog steeds wel wat last van mijn rug, dus morgen even kijken hoe ik het allemaal ga combineren. Druk druk druk.
renee16 schreef:Dat jumping (https://www.facebook.com/pages/Jumping- ... 5650235826 ) lijkt me echt super gaaf! Helaas is het hier nog niet in de buurt, maar hou het al even in de gate!
Sportschool overleefd, ik kom er niet meer onderuit !
Wel meteen een leuke 'boks'les gezien, niet echt op elkaar slaan, maar wel een bokstraining, met kussens.
Het viel me alles mee, kracht is prima (buik en armen mag omhoog) conditie moet hard aan gewerkt worden.
Voor en na foto's durf ik echt nog niet aan te beginnen.. Ben gewoon niet trots op mijn lichaam nu, heb geen enkele foto zonder veel kleding. En nu ben ik zelfs al 3 kilo kwijt.. (Ik mag niet al te veel afvallen, ivm te laag BMI anders)
Deetje: hoe is het nu met je rug?
MaritB schreef:renee16 schreef:Dat jumping (https://www.facebook.com/pages/Jumping- ... 5650235826 ) lijkt me echt super gaaf! Helaas is het hier nog niet in de buurt, maar hou het al even in de gate!
Wel meteen een leuke 'boks'les gezien, niet echt op elkaar slaan, maar wel een bokstraining, met kussens.
Het viel me alles mee, kracht is prima (buik en armen mag omhoog) conditie moet hard aan gewerkt worden.
Voor en na foto's durf ik echt nog niet aan te beginnen.. Ben gewoon niet trots op mijn lichaam nu, heb geen enkele foto zonder veel kleding. En nu ben ik zelfs al 3 kilo kwijt.. (Ik mag niet al te veel afvallen, ivm te laag BMI anders)
Heb je ook een idee waardoor het komt dat je niet van je lichaam houdt? Want je 'klinkt' niet dik oid?(hiermee bedoel ik niet dat je niet van je lichaam kan houden als je dik bent.)
renee16 schreef:MaritB schreef:renee16 schreef:Dat jumping (https://www.facebook.com/pages/Jumping- ... 5650235826 ) lijkt me echt super gaaf! Helaas is het hier nog niet in de buurt, maar hou het al even in de gate!
Heb je ook een idee waardoor het komt dat je niet van je lichaam houdt? Want je 'klinkt' niet dik oid?(hiermee bedoel ik niet dat je niet van je lichaam kan houden als je dik bent.)
Ik ben idd niet dik, maar tot een paar jaar geleden altijd extreem dun geweest zonder er iets voor te doen. Nu ik 'wat ouder' word gaat het niet meer vanzelf en ieder jaar zo 3 kilo erbij ofzo. In totaal toch een ruime 10 kilo op mijn oude figuurtje, het voelt gewoon niet meer goed. dusja, dan is het of dit accepteren en hier gelukkig mee zijn of eraan werken het weer te krijgen waar ik me goed bij voel..
Het wordt dat laatste..
Dat jumping is nog niet heel actief in NL begreep ik, hoop dat het toch eens in de buurt komt dat lijkt me echt zo gaaf !
Gianti schreef:eeeh amsterdam is het, ik zie alleen niet echt hoe en wat van lessenzeer jammer...
zo even beetje buikspieren martelen.. mn kont heeft nog genoeg spierpijn