Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:26

Ik kon het ook niet in het begin, uiteindelijk heb ik pas na enkele maanden mijn eerste "voor" foto gemaakt toen ik al 8kg kwijt was ofzo...
Ik geloof dat ik meer houvast heb aan de cijfertjes die dalen, maar misschien straks, als mijn doelstelling meer gaat richting strakker worden...

Gianti

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:32

Ik heb zowel gemeten als foto's gemaakt begin deze maand..

Werd ner aangesproken.. "Wow wat een buikspieren heb je door je jurk heen".. Voelde me rest van dag heek onvrouwelijk met MN jurk op hakken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:36

RoodZonnetje,
Hoe heb je ze gemaakt? Telefoonfoto's in de badkamer? :+ Zit nog een beetje te twijfelen hoe en wat.. Wil ze sowieso niet meer op mijn telefoon hebben staan...

Scricible,
Ik vind het ook erg lastig ja! Mijn eerste doel is nu om onder mijn streefgewicht te komen, daarna ga ik minder op het gewicht letten en meer op de spieren. :)

Gianti,
Ook aan jou, hoe heb je deze gemaakt? :P
Aaah haha. Nu ja, ik zou het toch wel opvatten als een compliment. :') Ligt er natuurlijk ook aan hoe de rest van je lichaamsbouw is.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:41

gewoon met een grote spiegel, nette degelijke onderbroek en sport bh (voor als ik hem ooit wil showen :') ), voorkant, zijkant en achterkant :) en heb 2 cm boven en onder navel gemeten en breedste deel kont

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:52

Mijn vriend heeft de foto's gemaakt :)
Meten doe ik iedere week, heupen, taille en ter hoogte van m'n navel.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 18:54

ohja taille wou ik ook doen, zo maar nog even meten :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 12:27

Zo vanochtend heel vroeg bodypump gedaan. Ik zou vorige week gaan maar daar kwam wat tussen, dus dit was de eerste keer na mijn ziek zijn. Het viel nog best wel tegen :oo :o
Op een gegeven moment waren mijn benen aan het trillen joh, niet normaal. Heeft een van jullie dit ook weleens en gaan jullie dan door?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:19

Gianti,
Bedankt! Morgen misschien eens naar kijken. :) Mijn doel qua gewicht heb ik al redelijk snel bereikt! Misschien ga ik hem nog wel wat meer veranderen, zodat ik nog wat afval. :D Maar goed, eerst deze halen.

Roodzonnetje,
Inderdaad ook een optie. Helaas geen vriend en om het nu aan mijn ouders te vragen..... :Y)

Elmira, ik heb ook weleens onwijs trillende benen! Zeker bij de fysio ben ik op zulke moment gewoon doorgegaan, maar niet onwijs lang meer. Weet niet of het gezond is trouwens. :o
Vandaag van paardlief afgevallen op mijn rug, toen ik daarna opstond inderdaad ook trillende benen (en ik was niet eens zo erg geschrokken/deed niet onwijs veel pijn). Toen ben ik gewoon even blijven staan en er daarna weer opgestapt.
Heb nu nog steeds wel wat last van mijn rug, dus morgen even kijken hoe ik het allemaal ga combineren. Druk druk druk.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:33

omg ik wil dit eens doen :oo :oo

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:35

Dat ziet er megagaaf uit, kan dat in nl?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:35

Dat lijkt me zwaar! :oo
Wel ontzettend leuk! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:37

i dont know, anders wil ik het beginnen _O- zag nog andere voorbij... is gewoon echt diehard cardio, core, benen workout

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:38

Gaaf! :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:42

http://www.justbounce.eu/

Volgens mij is er zelfs een bokker die dat doet, aangezien zij het had over just bounce. Even zokeen!
Ik zeg boktmeeting bij de sportschool :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 19:51

Elmira dat had ik ook regelmatig toen ik pump deed. Gewoon door gaan :P

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:24

O die trampoline les lijkt me ook zoo gaaf!!! Wel zwaar denk ik...
Nou dan gaan we door hoor...gelukkig gingen we over op een andere spiergroep..maar zo erg trillen...ik dacht ik heb parkinson haha :9 :=

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:25

Deetjeeuh schreef:
Gianti,
Bedankt! Morgen misschien eens naar kijken. :) Mijn doel qua gewicht heb ik al redelijk snel bereikt! Misschien ga ik hem nog wel wat meer veranderen, zodat ik nog wat afval. :D Maar goed, eerst deze halen.

Roodzonnetje,
Inderdaad ook een optie. Helaas geen vriend en om het nu aan mijn ouders te vragen..... :Y)

Elmira, ik heb ook weleens onwijs trillende benen! Zeker bij de fysio ben ik op zulke moment gewoon doorgegaan, maar niet onwijs lang meer. Weet niet of het gezond is trouwens. :o
Vandaag van paardlief afgevallen op mijn rug, toen ik daarna opstond inderdaad ook trillende benen (en ik was niet eens zo erg geschrokken/deed niet onwijs veel pijn). Toen ben ik gewoon even blijven staan en er daarna weer opgestapt.
Heb nu nog steeds wel wat last van mijn rug, dus morgen even kijken hoe ik het allemaal ga combineren. Druk druk druk.

Oei! Sterkte

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:04

Dat jumping (https://www.facebook.com/pages/Jumping- ... 5650235826 ) lijkt me echt super gaaf! Helaas is het hier nog niet in de buurt, maar hou het al even in de gate!

Sportschool overleefd, ik kom er niet meer onderuit !
Wel meteen een leuke 'boks'les gezien, niet echt op elkaar slaan, maar wel een bokstraining, met kussens.

Het viel me alles mee, kracht is prima (buik en armen mag omhoog) conditie moet hard aan gewerkt worden.
Voor en na foto's durf ik echt nog niet aan te beginnen.. Ben gewoon niet trots op mijn lichaam nu, heb geen enkele foto zonder veel kleding. En nu ben ik zelfs al 3 kilo kwijt.. (Ik mag niet al te veel afvallen, ivm te laag BMI anders)

Deetje: hoe is het nu met je rug?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:46

renee16 schreef:
Dat jumping (https://www.facebook.com/pages/Jumping- ... 5650235826 ) lijkt me echt super gaaf! Helaas is het hier nog niet in de buurt, maar hou het al even in de gate!

Wel meteen een leuke 'boks'les gezien, niet echt op elkaar slaan, maar wel een bokstraining, met kussens.

Het viel me alles mee, kracht is prima (buik en armen mag omhoog) conditie moet hard aan gewerkt worden.
Voor en na foto's durf ik echt nog niet aan te beginnen.. Ben gewoon niet trots op mijn lichaam nu, heb geen enkele foto zonder veel kleding. En nu ben ik zelfs al 3 kilo kwijt.. (Ik mag niet al te veel afvallen, ivm te laag BMI anders)

Heb je ook een idee waardoor het komt dat je niet van je lichaam houdt? Want je 'klinkt' niet dik oid? :) (hiermee bedoel ik niet dat je niet van je lichaam kan houden als je dik bent.)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:57

Wooow die trampoline ziet er keigaaf uit zeg :D :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:59

eeeh amsterdam is het, ik zie alleen niet echt hoe en wat van lessen :( zeer jammer...

zo even beetje buikspieren martelen.. mn kont heeft nog genoeg spierpijn

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:08

MaritB schreef:
renee16 schreef:

Heb je ook een idee waardoor het komt dat je niet van je lichaam houdt? Want je 'klinkt' niet dik oid? :) (hiermee bedoel ik niet dat je niet van je lichaam kan houden als je dik bent.)

Ik ben idd niet dik, maar tot een paar jaar geleden altijd extreem dun geweest zonder er iets voor te doen. Nu ik 'wat ouder' word gaat het niet meer vanzelf en ieder jaar zo 3 kilo erbij ofzo. In totaal toch een ruime 10 kilo op mijn oude figuurtje, het voelt gewoon niet meer goed. dusja, dan is het of dit accepteren en hier gelukkig mee zijn of eraan werken het weer te krijgen waar ik me goed bij voel..
Het wordt dat laatste..

Dat jumping is nog niet heel actief in NL begreep ik, hoop dat het toch eens in de buurt komt dat lijkt me echt zo gaaf !

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:20

renee16 schreef:
MaritB schreef:
renee16 schreef:

Ik ben idd niet dik, maar tot een paar jaar geleden altijd extreem dun geweest zonder er iets voor te doen. Nu ik 'wat ouder' word gaat het niet meer vanzelf en ieder jaar zo 3 kilo erbij ofzo. In totaal toch een ruime 10 kilo op mijn oude figuurtje, het voelt gewoon niet meer goed. dusja, dan is het of dit accepteren en hier gelukkig mee zijn of eraan werken het weer te krijgen waar ik me goed bij voel..
Het wordt dat laatste..

Dat jumping is nog niet heel actief in NL begreep ik, hoop dat het toch eens in de buurt komt dat lijkt me echt zo gaaf !

Dat herken ik wel hoor, door super ongezonde levensstijl in het jaar dat wij aan het verbouwen waren ben ik 7 kg aangekomen. Inmiddels is dat gereduceerd naar 4kg.. Ik merk wel dat ik door sporten mijzelf gewoon stukken beter voel, en de meesten geloven amper dat ik zo veel ben aangekomen. Ik heb mij er bij neer gelegd en probeer nu gezond mogelijk te leven. Vind het wel moeilijk qua voeding maar bewegen wordt al steeds beter.

Ik hoop je snel accepteert dat je lijf is zoals die is.
Hoe oud ben je en wat is nu je bmi?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:59

Ik herken het ook helaas, stofwisseling is niet meer wat ie 10 jaar geleden was :+

Ik ging steeds grenzen qua broekmaat/rokmaat opschuiven merk ik, eerst was maat 38 nog prima, toen maat 40 en toen het maat 42 werd vond ik het genoeg ;) Nog steeds oog ik niet dik ofzo (al heb ik wel een buikje), maar ik ben wel "skinny fat". Dus mijn doel is in de eerste plaats vetpercentage omlaag brengen... Dat ik daarmee mogelijk mijn oude broeken weer goed pas zou mooi meegenomen zijn, maar niet het doel :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 01:02

Gianti schreef:
eeeh amsterdam is het, ik zie alleen niet echt hoe en wat van lessen :( zeer jammer...

zo even beetje buikspieren martelen.. mn kont heeft nog genoeg spierpijn

Balen, want het klinkt wel leuk!

Renee, wat naar dat je niet tevreden bent met jezelf.

Zo, wij hebben vandaag afgedanst. Hadden top cijfers, dus trots. Morgen flink sporten en dinsdag gaan we starten met de fundamental course van crossfit. Zin an!