[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:53

Suzan_v_h schreef:
Ruby1995 schreef:
Ja tragus is ook 1,2.

Die van mij is na een maand nog steeds niet beter, nog steeds hetzelfde.

Aan het ontsteken of gewoon zeer? Ik heb bij alloverpiercings.nl een potje met herstellende olie gekocht dat helpt als het begint te onsteken. Dit heb ik 2x per dag op mijn tragus gesmeerd en het werkt als een tierelier! Wel met een wattenstaafje gedaan (wat eigenlijk niet mag..) ik kan het je wel aanraden en het kostte maar een paar euro!

En als je daar nu de code Zak invult krijg je 20% korting.

In januari ga ik toch voor een navelpiercing, en misschien ook meteen een in mn oor :)
*kruipt weer in de meelees modes*

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:56

Ruby1995 schreef:
Ja tragus is ook 1,2.

Aan het ontsteken of gewoon zeer? Ik heb bij alloverpiercings.nl een potje met herstellende olie gekocht dat helpt als het begint te onsteken. Dit heb ik 2x per dag op mijn tragus gesmeerd en het werkt als een tierelier! Wel met een wattenstaafje gedaan (wat eigenlijk niet mag..) ik kan het je wel aanraden en het kostte maar een paar euro![/quote]
En als je daar nu de code Zak invult krijg je 20% korting.

In januari ga ik toch voor een navelpiercing, en misschien ook meteen een in mn oor :)
*kruipt weer in de meelees modes*[/quote]

Goeie tip ja! Was ik er vergeten bij te zetten.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:58

Suzan_v_h schreef:
Ruby1995 schreef:
Ja tragus is ook 1,2.

Aan het ontsteken of gewoon zeer? Ik heb bij alloverpiercings.nl een potje met herstellende olie gekocht dat helpt als het begint te onsteken. Dit heb ik 2x per dag op mijn tragus gesmeerd en het werkt als een tierelier! Wel met een wattenstaafje gedaan (wat eigenlijk niet mag..) ik kan het je wel aanraden en het kostte maar een paar euro!

Nee het doet geen absoluut pijn, ik kan er op zich alles mee.
Maar het is begonnen met ontsteken en nu is het denk ik niet meer ontstoken.. Maar wel veel korstjes en schilfertjes en roodheid.... Ik ben maar begonnen met een beetje sterilon want wist niet meer waar ik het moest zoeken...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:00

Tea Tree vond ik ook fijn!

Ik wil graag mn piercing verwisselen, maar dan ben ik weer bang dat dat balletje valt en ik weer een half uur loop te klooien _O- _O-

Mn vingers zijn eigenlijk net te dik om die balletjes er fatsoenlijk op te draaien :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:58

Net mijn Tragus-piercing dan eindelijk laten zetten! :j Alleen het piercen deed "pijn", het gerommel(piercing erdoorheen en balletje erop) daarna totaal niet! Net tikte ik er perongeluk tegenaan met 't haar opzij willen doen, maar voelde er niet eens wat van.
Ben benieuwd wanneer ie gaat bitchen :+

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:04

Dreamy schreef:
Net mijn Tragus-piercing dan eindelijk laten zetten! :j Alleen het piercen deed "pijn", het gerommel(piercing erdoorheen en balletje erop) daarna totaal niet! Net tikte ik er perongeluk tegenaan met 't haar opzij willen doen, maar voelde er niet eens wat van.
Ben benieuwd wanneer ie gaat bitchen :+

Straks heb je de perfecte niet bitchende piercing :))
Hoop het voor je :D

Dreamy

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:06

Die heb ik al gehad met mijn conch :+:

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:49

Dreamy schreef:
Die heb ik al gehad met mijn conch :+:

Dat is zooo fijn! :j
Ik heb zelf ook 0,0 last gehad van de piercings :D
Behalve in mijn oren, die doen altijd moeilijk :=
Nog steeds en ik heb ze al 20 jaar :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:39

Ik heb vaak last wanneer ik verkouden ben, zoals nu.... Wel gelijk een goede graadmeter om te weten of ik écht verkouden ben :D

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:59

Ik heb nu sinds januari een navelpiercing, de eerste 6 maanden ging het goed, maar de laatste 4 niet. Er komt een boel prut uit, hij is soms pijnlijk, maar niet heel dik of rood. Hij gaat steeds schever zitten en hij jeukt ook soms als de pest. Ik maak hem 1 keer per dag schoon met sebamed (de eerste drie maanden deed ik dit 3x per dag) en na het schoonmaken hangt hij weer recht, echter na een paar uur zijn er weer korstjes te zien. De piercer zegt dat ik hem er maar uit moet halen, want dit gaat nooit meer beter worden. Volgens hem is het geen ontsteking, maar ik geloof dit zelf niet helemaal. Hij heeft ook maar heel kort in vrij slecht licht ernaar gekeken. Wat denken jullie?

Zeezouten heb ik ook al geprobeerd, helpt wel een beetje, maar niet helemaal. Mijn huid is rond de piercing ook vrij droog dus ik heb het idee dat het zout ook wat irriteert juist.

(de piercing is van titanium, dus een allergische reactie op het materiaal lijkt me niet kunnen)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:17

Zou eens langs een andere pieren gaan kijken wat die zegt

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:26

Ja dat is ook wel een goed idee. Ik wilde zelf ook even een vriend van mij (arts) vragen of het nu wel of geen ontsteking is...

Weet iemand van jullie nog een goede piercer in de buurt van Groningen? (Ik ben nu bij passion for piercing in groningen)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:26

Een allergische reactie op titanium kan volgens mij heel goed. Ik kan er zelf ook niet geweldig tegen, net zoals chirurgisch staal. Bioplast hebben mijn oren het liefst. Maar je zegt dat hij steeds schever gaat zitten, klinkt alsof hij dan aan het uitgroeien is..
Zou er idd even mee naar een andere piercer gaan. Zie dat je in Duitsland woont.. ken daar geen piercers dus kan je er geen aanraden. Anders wist ik nog wel twee goede in Arnhem en Utrecht.

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:19

Hoi allemaal, ik had even een vraagje en hoop dat ik die gewoon hier kan stellen.. in maart/april dit jaar heb ik een helixpiercing laten zetten, deze is geschoten. Het blijft alleen echt een hele gevoelige plek. Elke keer als er iets tegenaan stoot zit ik weer met een dik oor en ik word het nu eigenlijk wel een beetje zat.. hebben jullie nog tips om het minder gevoelig te krijgen of is het gewoon een kwestie van tijd voordat het niet meer zo snel dik en pijnlijk is?

Edit: misschien wel handig om te vermelden, ik heb de piercing er nog helemaal niet uit gehaald of verwisseld, al die tijd zit hetzelfde knopje er dus al in

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:25

Ik zou eens proberen een ringetje of piercing staafje in te doen. Als het nog de gewoon geschoten oorbel is kan ik me wel voorstellen dat ie misschien te strak ofzo zit

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:27

Kraakbeen piercings zijn vreselijke bitches. Mijn eerste helix was pas na een jaar niet meer gevoelig/pijnlijk. Volgens mij maakt het ook uit of je 'm laat piercen of schieten, bij schieten krijg je er zo'n lomp achtkantje achter wat blijft prikken waardoor t een gevoelige plek blijft. Ben hier niet zeker van, maar heb daar wel eens wat over gehoord..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 04:30

Kraakbeenpiercings duren nou eenmaal best lang eer dat ze pijnloos voelen.
Bij mijn kraakbeenpiercings duurde dat ook echt een jaar.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:41

@ Racheel, piercing met een balletje of plat achterkantje er in doen. Ik was daarna gelijk overal vanaf.
Vroeger deed ie bij mij altijd pijn. Sinds een paar weken is die weer open. Eerste paar dagen was die flink gevoelig, vanaf het moment dat er een piercing met balletje in zit heb ik niks meer gevoeld :) Kan dr op slapen, kan tegen aan gebotst worden etc, voel niks, echt heerlijk! _/-\o_

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:22

_Malu_ schreef:
Ja dat is ook wel een goed idee. Ik wilde zelf ook even een vriend van mij (arts) vragen of het nu wel of geen ontsteking is...

Weet iemand van jullie nog een goede piercer in de buurt van Groningen? (Ik ben nu bij passion for piercing in groningen)

ik heb mn navelpiercing laten zetten bij studio rocher in deinum (friesland) super gezet, en nergens last van gehad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:24

Mimimi, piercing besteld voor mn helix, vandaag binnen gekomen. Een segment ring. En dat sluitinkje ging er maar niet op! Bloedde een beetje en er kwam een beetje vocht uit. zelfs in mn hand kreeg ik t sluitinke er met geen mogelijkheid op. Iemand tips??

Mn oor was zo gezwollen dat mn staafje er niet in paste dus heb er een oud langer staafje ingedaan..

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:44

Ik wil graag een helix piercing, maar ik lees hier toch wel het een en ander over een beschadigde zenuw enz. Een paar mensen zeiden dat als je het bij een goede piercer laat doen je bijna geen kans hebt dat het fout gaat, maar hoe vind je nou een goede piercer? Heb een beetje zitten googlen over shops hier in de buurt en bij de recensies zitten kijken, maar iedereen heeft weer een andere mening over welke 'goed' en 'slecht' is.. Weet iemand waar je dan op moet letten of heeft iemand tips?

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:03

Ik heb vandaag m'n rook laten zetten, heel blij mee *\o/* !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:06

Manou_xxx schreef:
Ik wil graag een helix piercing, maar ik lees hier toch wel het een en ander over een beschadigde zenuw enz. Een paar mensen zeiden dat als je het bij een goede piercer laat doen je bijna geen kans hebt dat het fout gaat, maar hoe vind je nou een goede piercer? Heb een beetje zitten googlen over shops hier in de buurt en bij de recensies zitten kijken, maar iedereen heeft weer een andere mening over welke 'goed' en 'slecht' is.. Weet iemand waar je dan op moet letten of heeft iemand tips?

In welke omgeving zoek je?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:13

Cool Klis, hoop dat ie net zo lief is als de mijne :) Ik heb 'm nu sinds juni en nooit last van gehad!

Edit. Typo!
Laatst bijgewerkt door MaartJ op 26-11-14 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:16

Klis schreef:
Ik heb vandaag m'n rook laten zetten, heel blij mee *\o/* !

Ik hoop dat hij liever is dan de mijne. In mei laten zetten,de eerste maanden was hij heel braaf en nu flink over de zeik.