Hahaha marina! wel balen idd dat ze verhuisd is... Voor jullie
merel_gomez
Geplaatst: 05-03-15 18:21
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 05-03-15 20:00
Ik heb ook weer een drukke sportweek achter de rug!
Maandag body shape en body balance meegedaan Dinsdag jam en sh bam gegeven Woensdag sh bam combat gegeven en pump meegedaan En zometeen combat en jam geven
Weer voort eerst in TIJDRN gesport... ging nog niet lekker met mn hand... maar heb de gewichten wel goed aangevoeld want heb geen uitzonderlijke spierpijn
merel_gomez
Geplaatst: 05-03-15 20:09
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Gister weer lekker gesh'bamt! Leuke mix had 'ie ervan gemaakt. Helaas nog niet de nieuwe release, die hebben we al wel deels in de andere vestiging gedaan. Nouja, ga ik iets minder hard af met de releaseparty, want dan weet ik de meeste nummers al
Shake It van Taylor Swift zit in de nieuwe Sh'bam release, maar die zit ook in de huidige release van de BURN (wat dus geen Les Mills is). Dus vorige week met de BURN deden de instructeur en ik eigenlijk automatisch die van de Sh'bam Iedereen keek echt zo van Wij echt zo ohja... deze gaat anders Maar de dag ervoor hadden we 'm nog met de Sh'bam gedaan, en omdat je daar dan veel meer mee bezig ben door de nieuwe pasjes is het lastig omschakelen haha.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 06-03-15 12:21
Haha warboel, het was dus een warboel! dat is best irritant met diezelfde nummers!
In de nieuwe sh bam en jam zit bang bang, heel irritant en opletten dat we niet hetzelfde moeten doen!! Nu zat dat nummer problem ook in de sh bam en de jam heerlijk verwarrende warboel altijd!
Sh'bam was weer heerlijk. Vanaf nu gaat er weer gemixt worden. Ben benieuwd wat alle instructeurs er van maken
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 06-03-15 21:53
Ik ben ook alweer aan het mixen... heeeerlijk!!
Morgen nog een uurtje combat invallen! Wordt mn 7e uurtje lesgeven deze week!
merel_gomez
Geplaatst: 06-03-15 21:56
.
Eileen_
Geplaatst: 06-03-15 22:38
Ik ga morgenochtend nog ff uurtje pump doen. Wel ff zin in Vanochtend sinds lange tijd nog gewoon gefitnesst. Beviel me ook best goed weer moet ik zeggen Heb al best zin in de nieuwe releases. Volgens mij zijn ze best leuk als ik youtube zo zie Nog een maandje wachten.. Nu doen we een oldschool pump uit 2005/2006. Vind ik zelf niet zo veel aan, hou juist wel van dat snelle en de leuke muziek van nu.
Sh'bam komt hier best vaak voorbij trouwens. Is dat echt zo leuk dan?
Ik geef les bij topfit in hoogeveen en verder val ik vaak op andere clubs in!
Haha eileen... jaaa sh bam is leuj! als je er van houdt Bij welke club in zwolle zat je ook alweer??
Eileen_
Geplaatst: 06-03-15 23:44
Welnesscentrum Zwolle Die zit tegenover de nieuwe Profitgym hier in Zwolle. Is een wat kleinere sportschool. Veel fijner dan zo'n massale sportschool als F4F, Profitgym en dat soort sportscholen lijkt me.
bij ons was de Bodyjam een tijdje lastig, zou misschien van 2 naar 1x per week gaan maar het gaat gelukkig al een aantal maanden super met het aantal deelnemers
Bodyjam is een keer per week bij ons. Step helaas ook. Hebben ze een poosje op zondag ochtend om 9uur maar dat liep niet. De les op dinsdagavond zit altijd vol