Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Ik vind het soms echt schokkend hoe lomp mensen kunnen zijn ja.
Of mensen die alleen maar klagen over hoe vreselijk het is om zwnager te zijn. En als je dan zegt misschien moet je dankbaar zijn gaan ze helemaal los. Want ja sorry iemand die z'n been breekt zeg je toch ook niet tegen wees dankbaar dat je been er niet af is.
Sorry, maar je been breken kies je niet voor en een baby krijgen (over het algemeen) wel. Plus dat een been breken geen praktisch nut heeft.
Maar dat mensen een dergelijke vergelijking maken geeft eigenlijk al aan hoe weinig inzicht ze hebben.
phormicola schreef:_lautje_ schreef:Ik vind het soms echt schokkend hoe lomp mensen kunnen zijn ja.
Of mensen die alleen maar klagen over hoe vreselijk het is om zwnager te zijn. En als je dan zegt misschien moet je dankbaar zijn gaan ze helemaal los. Want ja sorry iemand die z'n been breekt zeg je toch ook niet tegen wees dankbaar dat je been er niet af is.
Sorry, maar je been breken kies je niet voor en een baby krijgen (over het algemeen) wel. Plus dat een been breken geen praktisch nut heeft.
Maar dat mensen een dergelijke vergelijking maken geeft eigenlijk al aan hoe weinig inzicht ze hebben.
Zwanger zijn is echt niet altijd makkelijk hoor! Hoe dankbaar je ook bent, aan het einde heb je het echt wel gehad, bijvoorbeeld. Dat er anderen zijn die het moeilijk hebben met zwanger raken betekent natuurlijk niet dat je als zwangere niet even lekker mag klagenDat heeft helemaal niets met elkaar te maken.
SternPhoto schreef:phormicola schreef:Zwanger zijn is echt niet altijd makkelijk hoor! Hoe dankbaar je ook bent, aan het einde heb je het echt wel gehad, bijvoorbeeld. Dat er anderen zijn die het moeilijk hebben met zwanger raken betekent natuurlijk niet dat je als zwangere niet even lekker mag klagenDat heeft helemaal niets met elkaar te maken.
Ik snap lautje helemaal. Ik vindt dat dat wel iets met elkaar te maken heeft.
Want waarom moeten wij altijd zo blij zijn voor andere terwijl die mensen niet even inleven oid met wat wij door maken.
Nee mensen die lopen te zeiken over Oh ben zwanger maar man man man nee daar draai ik m'n rug toe. Toedeloe vaak zijn dat ook de mensen die zeggen slik je pilletjes maar dan gaat het vanzelf goed
linda_arnold schreef:Ik geloof ook niet dat 'zwangeren' klagen om andere te kwetsen, maar begrijp ook het andere perspectief dat je denk 'ruilen'??? Je kunt iig zwanger worden! Maar geloof mij op het moment dat je het wel lukt zwanger te worden denk je er echt anders over en denk je wellicht terug aan het moment dat de situatie zich voor deed en realiseer je je dat de andere partij iets met je wilde delen en je niet bewust pijn wilde doen.
Bij mij is het ook niet vanzelf gegaan en ik ben god op m'n blote knietjes dankbaar dat ik momenteel 25 weken zwanger ben. Vond dat ik niet mocht aanstellen over het feit ik de eerste weken niet top fit was. Ook ik kwam met 23 weken in het ziekenhuis terecht met hevige nierkoliek door nierstuwing en ben daarna enkele dagen opgenomen geweest. Op dit moment gaat het goed, sta onder controle van een uroloog, maar man wat ben ik mezelf tegen gekomen in de zin van niet zeuren maar doorgaan. Soms heb je geen keuze om aan te geven hoe je je echt voelt, omdat je je hart wilt luchten en je verhaal kwijt wilt en dat is echt niet om een ander te pesten of te beledigen.