Wie skate nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:59

prugelpiet schreef:
Ik ga denk ik zo nog even alleen een rondje maken, vind alleen beschermers gewoon niet fijn en een helm al helemaal niet, maar anders mag ik niet weg van paplief -O-

Heel verstandig van jouw papa. :D

prugelpiet

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:14

Ja, dat weet ik wel, maar mensen lachen me er om uit :')
Heb trouwens wel sinds kort een skate helm, zo'n halve bowlingbal, maar hij is leuk :D
Wil er nog wat op maken, en dan doe ik hem wel op denk ik :j

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:33

Prugelpiet, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt. Mijn ouders hebben t me ook altijd verplicht toen ik jonger was, eigenlijk alleen maar lief van ze :)

Skeeler momenteel zonder bescherming, mij veel te warm met dit weer..

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:07

Ik meld me ook als dat mag ! :D

Ik doe IJshockey, en train buiten het ijs op mijn skates :j

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:15

Hey BlackshadowZ, welkom! :)

Helderder, spacers, dat zijn die busjes tussenin? Die was ik bij de eerste vergeten over te zetten en had ik dus ruimte over. Ik zat me al kwaad te maken dat de lagers te groot waren haha :D Dan zal ik de lagers voor de zekerheid nog een keer behandelen met teflon :)

Woensdag hopelijk mijn eerste rondje op de nieuwe wieltjes!

Tasserd, 31 km :oo Die haal ik voorlopig nog niet...

Ik heb momenteel alleen polsbescherming aan, ben wel aan het kijken naar meer bescherming (knie/helm).

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:17

Wat voor skates hebben jullie allemaal? Gewoon recreatieskates? :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:23

Ik heb inline :j
wil nog wel kijken naar een paar met kleinere wielen, mag graag een avondje op de skatebaan zijn

laatst wou ik de helling op, ong 1,5 meter maar ik kwam niet uit, dus ik dacht "Als ik het laatste stukje nou een grote sprong maak, kom ik er misschien wel"... niet dus :') klabam, met mn borst op de rand en als een debiel weer naar beneden gerold, auw :+

edit: lees nu even terug, had ik al verteld :o

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:45

hahaah dat klinkt minder prettig ja :')

Ik heb ook net nieuwe inlines van Bauer, zijn echt super <3

Een vriend van me doet mee aan Redbull Crashed Ice, weet niet of jullie dat kennen? Dus ga vaak met hem naar Aea51 in Eindhoven

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:24

Paardennamen schreef:
Hey BlackshadowZ, welkom! :)

Helderder, spacers, dat zijn die busjes tussenin? Die was ik bij de eerste vergeten over te zetten en had ik dus ruimte over. Ik zat me al kwaad te maken dat de lagers te groot waren haha :D Dan zal ik de lagers voor de zekerheid nog een keer behandelen met teflon :)

Woensdag hopelijk mijn eerste rondje op de nieuwe wieltjes!

Tasserd, 31 km :oo Die haal ik voorlopig nog niet...

Ik heb momenteel alleen polsbescherming aan, ben wel aan het kijken naar meer bescherming (knie/helm).

Jep, zijn die buisjes. :j

RBR, ruig, haha. Is een hele andere tak van skaten. :P

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:33

Hier waren de wegen helaas ook nat vanmorgen, en ik was te laat thuis van 't werk om nog een rondje te doen. Ach, morgen beter. :Y)

Helderder, mag ik weten wat voor soort fiets jij hebt? Ik denk wel iets leuks tegen te zijn gekomen, maar heb geen idee wat leuk is als instap'fiets'.

Welkom BlackShadowZ! Ijshockey lijkt me ook gaaf, een vriendin van me heeft dat een tijdje gedaan. Hockey je op de skeelers ook? Wij hebben het laatst tijdens een training gedaan ter afwisseling en dat was zo briljant. :')
Ik heb Powerslide Vision Pure skeelers, dus wel wat meer wedstrijdgerichte skeelers.

De spacers zijn inderdaad wel belangrijk. :Y)

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 00:30

@Tasserd Ja af en toe dan doen we met het team een partijtje/training op skates. En volgend off-season ga ik ook wedstrijden inline! :j

hahaha ja ik moet eerlijk toegeven dat schaatsen mij beter afgaat dan skaten hoor :y) helemaal als ik ook nog moet hockeyen dan

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:17

@Tasserd: ik heb een fiets van Specialized, het 'crux elite' model. Is een veldrijfiets, omdat ik ook in de winter en op paden die richting het mountainbiken gaan wil kunnen fietsen. :) Ik ben gewoon naar een fietsenwinkel gegaan en heb me laten adviseren en heb het een en ander uitgeprobeerd.

Vanavond weer skeelertraining. Twijfel of ik het mijzelf weer aan ga doen met de snelle groep van zaterdag mee te gaan. := Mis hierna wel 3 keer in verband met vakantie en werk. -O-

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:19

Pff als ik al jullie verhalen lees wil ik zo graag mijn skates uit de garage halen en langs het kanaal lekker gaan skaten -O- Nog maar 7 maanden wachten :+
Edit; heb even een countdown gemaakt, nog 216 dagen wachten :Y)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:18

TrIjNiE__ schreef:
Pff als ik al jullie verhalen lees wil ik zo graag mijn skates uit de garage halen en langs het kanaal lekker gaan skaten -O- Nog maar 7 maanden wachten :+
Edit; heb even een countdown gemaakt, nog 216 dagen wachten :Y)

:(:)

Ik had het mezelf vandaag te makkelijk gemaakt door met de andere groep mee te gaan... Achja, ga ik mijzelf donderdag wel afbeulen. <<)

ikkuhh90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:20

Vandaag weer een lekker rondje gemaakt, ik verbaas me er soms wel over dat ik steeds meer km kan maken, zonder super moe te worden. Alleen mijn zijkant van mijn voet gaat dan pijn doen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:56

Goed bezig!
Omdat ik zo naar binnen stond op mijn skates vandaag naar de skatewinkel geweest, daar zooltjes gekregen en gelijk kort getest. Stond gelijk een stuk rechter :)
Hopelijk vanavond een rondje doen.

Zijn er bokkers die aan de wednesday night skate mee doen?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:49

In Rotterdam?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:50

Ja :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:16

Wil ik wel, maar ik durf niet zo goed alleen :o

Had vanavond helemaal geen zin, maar het was al een paar dagen geleden & heb vandaag de hele dag op kantoor gezeten dus wilde toch een beetje bewegen... Dacht aan een kort rondje van 8km, maar ben uiteindelijk bijna 2 uur weggeweest en voor de eerste keer 30 km aangetikt *\o/*

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:41

Oh, dat ziet er uit als een fijne fiets Helderder!

Sterkte met het aftellen TrIjNiE__! Gelukkig gaat de tijd snel, het is zo voorbij. :(:)

Fijn Suuzels! Het is zo vervelend als je er niet recht boven staat. Hopelijk is het nu opgelost. :)

Hmm, Rotterdam is voor mij een beetje heel erg uit de richting, anders had ik wel eens mee willen doen, lijkt me erg gaaf!

Wauw, netjes Doubtless! Ik heb net 5.5km geskeelerd, het wordt toch wel erg gauw donker rond dit tijdstip, maar ik wilde nog even de benen strekken. Hopelijk kan ik morgenochtend een wat groter rondje doen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:50

Toch goed dat je een rondje gedaan hebt :) ! En mijn doel blijft om jou in te halen haha... O:) Hele goede motivator!

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:55

Haha, oh, dat scheelt niet eens meer zoveel zie ik! Voor mij ook weer extra motivatie. :P

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 08:35

Doubtless schreef:
Wil ik wel, maar ik durf niet zo goed alleen :o

Had vanavond helemaal geen zin, maar het was al een paar dagen geleden & heb vandaag de hele dag op kantoor gezeten dus wilde toch een beetje bewegen... Dacht aan een kort rondje van 8km, maar ben uiteindelijk bijna 2 uur weggeweest en voor de eerste keer 30 km aangetikt *\o/*

Haha dat is wel even wat anders, goed hoor! :)

Vanmiddag ga ik een rondje maken, plan een kilometer of 40. En dan kan ik 2 weken niet skeeleren door vakantie. |(

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 08:52

jongensjongens (of eigenlijk damesdames :P) Wat een afstanden zeg! Ik mag ook wel een langer rondje gaan zoeken! :)

Ik zou gister, maar was een beetje moe en het waaide ook nog wel vrij stevig, ben dus maar thuis gebleven..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 08:55

Elies, het is de truc om juist dan toch te gaan. Al is het maar een paar km. Ik had er gisteren 3 uur reizen & 9 uur werken op zitten, had dus ook echt geen zin :x maar als je jezelf zover krijgt om 'even' te gaan voel je je (ik iig) daarna een stukje fitter!