En ja ik zeg het ook hardop; ik ben zo ontzettend trots op mezelf!!!!!!!!!!!

Ik laat mensen ook echt wel in huis of de auto roken hoor en ga zelfs ook nog wel mee met rookpauzes erbij staan soms. Maar echt prettig....neh....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deaglán schreef:Ben al ruim een jaar gestopt met roken maar het verlangen naar een sigaret blijft en het is heel stom maar ik heb er nu meer moeite mee dan in de 1e paar maanden van het stoppen. Meer mensen die daar last van hebben?
Deaglán schreef:Ben al ruim een jaar gestopt met roken maar het verlangen naar een sigaret blijft en het is heel stom maar ik heb er nu meer moeite mee dan in de 1e paar maanden van het stoppen. Meer mensen die daar last van hebben?
woofie schreef:Deaglán schreef:Ben al ruim een jaar gestopt met roken maar het verlangen naar een sigaret blijft en het is heel stom maar ik heb er nu meer moeite mee dan in de 1e paar maanden van het stoppen. Meer mensen die daar last van hebben?
Ja! ook ik ben nu ruim een jaar rookvrij maar de gedachte aan een sigaret komt regelmatig bovendrijven...
Gelukkig blijft die gedachte niet lang hangen. maar 't blijft lastig...
Heb zelfs laatst een sigaret van mijn zoon gepikt en, toen ik alleen was, opgestoken...BRRRRR wat smerig!! alsof ik een hap uit een asbak nam...Toch blijft de gedachte aan roken me plagen...zelfs nu ik heb ervaren dat ik het niet lekker meer vind....
poes schreef:Ik ga niet tegen ze zeuren of me eraan ergeren hoor. Ik voel me dan eerder verbaasd: dat ik dat ook zo lang heb gedaan. Dat ik dat toen leuk vond of dat toch dacht. Dat zoveel mensen eraan verslaafd zijn. Gewoon maf. Maar verder mag iedereen wel roken hoor. Ik ben gewoon heel erg blij dat ik dat niet meer doe.