Maar, ik ga hier niet op jou lopen hakken in een topic waarin meer mensen zich op een niet altijd prettige manier uiten. Da's nie fair.
Dus ot:
Durf te twijfelen. Maar vooral daarintegen, laat irreële angsten niet de overhand nemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Eens. E doch soms wat doordachter dan de andere keer.
Maar, ik ga hier niet op jou lopen hakken in een topic waarin meer mensen zich op een niet altijd prettige manier uiten. Da's nie fair.
Dus ot:
Durf te twijfelen. Maar vooral daarintegen, laat irreële angsten niet de overhand nemen.
Betteke schreef:Wat ik me afvraag, smeren de antivaccers hun kinderen wel in met zonnenbrandcreme? Daar zit ook aluminium in namelijk.
quera schreef:Vooral lees je in. Het is niet zwart wit, er zit nog een heel groot grijs gebied tussen.
Betteke schreef:Wat ik me afvraag, smeren de antivaccers hun kinderen wel in met zonnenbrandcreme? Daar zit ook aluminium in namelijk.
Anoniem schreef:Betteke schreef:Wat ik me afvraag, smeren de antivaccers hun kinderen wel in met zonnenbrandcreme? Daar zit ook aluminium in namelijk.
Voor het geval je je dat ook afvraagt wat tandpasta en troep betreft...
https://www.biggreensmile.nl/brands/jac ... N+Jilullie
"Jill is opgericht in Melbourne, Australië in 1949 en is al meer dan 20 jaar een familiebedrijf. Als kersverse ouders wilden de oprichters hun kinderen zo veel mogelijk beschermen tegen agressieve chemicaliën en onnodige additieven. Daarom ontwikkelden zij de veiligste tandpasta voor zowel hun kinderen als de jouwe!
100% veilig om door te slikken en bevat geen fluoride.
Heerlijk lekker spul in een hippe verpakking!
EWG Skin Deep veiligheidsrating met waarde 0. Dit maakt hun product de meest veilige tandpasta voor kinderen vandaag beschikbaar op de markt!"
Ik poets er zelf ook mee. Het smaakt een stuk beter dan die vieze scherpe menthol sorbitol rommel met fluoride.
Zahlina schreef:Ulyse, de grootste daling van sterfte komt niet door entingen maar door verbetering in leefomstandigheden.
tmr001 schreef:Ik vind de ingredientenlijst van een gemiddeld plakje supermarktworst enger dan tandpasta.
En inderdaad, je kan alles wel afschuiven op vaccinaties en het dan vaccinatieschade noemen maar dat maakt nog niet dat bewezen is dat alle vage klachten ook echt met vaccinaties te maken hebben.
quera schreef:[ [url=m/QCJaug.png]Afbeelding[/url] ]
Ja zo kan ik namelijk ook zeggen dat het mazelenvaccin de mazelen heeft gestopt
Magrathea schreef:quera schreef:[ [url=m/QCJaug.png]Afbeelding[/url] ]
Je hebt het hier over het aantal doden. Het aantal incidenties is een duidelijke drop in te zien.
Enneh, leuk dat het sterftegetal laag is, maar het zal jouw kind maar zijn dat er net wel aan doodgaat. Jammer dan?
tmr001 schreef:En dat bedoel ik nou met interpretatie van internetinformatie.
@Quera - als antwoord op "niemand zegt dat dat vaccinatieschade is" ... een beetje wel. Ik heb in dit topic een paar keer gevraagd naar wat vaccinatieschade nou precies inhoudt, en de antwoorden gingen van astma tot allergie tot oorontsteking (?) tot autisme tot exczeem. Oftewel zo'n beetje alles wat niet direct een gebroken been is.
Magrathea schreef:quera schreef:[ [url=m/QCJaug.png]Afbeelding[/url] ]
Je hebt het hier over het aantal doden. Het aantal incidenties is een duidelijke drop in te zien.
Enneh, leuk dat het sterftegetal laag is, maar het zal jouw kind maar zijn dat er net wel aan doodgaat. Jammer dan?