Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannahaapje schreef:milou123 schreef:
Wat wil je weten?
of het geestelijk zwaar is of wel te doen en wat voor werk, of je last hebt van autisme in de omgang met collega's en zo ja sorry ben nieuwsgierig en ik zou ook heel graag met gehandicapten willen werken maar heb soms het gevoel alsof ik eerder begeleiding nodig heb dan de persoon met een handicap die je dan zou moeten begeleiden en dat is frustrerend, ik heb veel moeite met gewone dagelijkse dingen.
hannahaapje schreef:quera schreef:Alle mensen met autisme op mijn afdeling worden vol gepropt met medicatie. Die ze later weer af gaan bouwen tot een stabiel level. Maar wij krijgen wel de mensen binnen die helemaal van het padje af gaan
ik snap niet wat je bedoeld met die laatste zin.
hannahaapje schreef:Oei altijd naar om berichten te lezen over mensen die psychisch ziek zijnIk mijd die topics en verhalen altijd zoveel mogelijk omdat ik er zo mee ga zitten, ik word er verdrietig en nerveus van. Maak me altijd druk over mensen die zich niet goed voelen. Ik zou niet zo'n beroep kunnen hebben denk ik. Maar bedankt voor de informatie.
Ik tel trouwens de dagen weer af tot september heb al een paar jaar een bloedhekel aan de vakantie omdat iedereen weg is en de dagen helemaal anders. Ik wil me gewone leventje weer terug.
Safiera schreef:(meelezer denkt hardop): Risperdal is toch eigenlijk een antipsychoticum?