Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:Hebben jullie trouwens ook zo last van de acne als bijwerking? Mijn hele huid (hoofd, schouders, decolleté ) zit weer onder de ontstekingen. Het jeuk en doet vreselijk zeer. Morgen weer prik halen en maar even vragen wat ik er nou aan kan doen. Ik zie er namelijk echt uit als een 14 jarige pukkelpuber
miss_lizje schreef:Wat voor tea tree oil gebruikte je? Shampoo of douchegel of wat anders?
Vandaag prik gehaald, even gevraagd maar ze hebben geen andere stof voor mij dan deze. Assistente hoopte voor mij dat ik snel over kan op pillen, en mocht ik echt last blijven houden van mijn huid moet ik op spreek uur komen.
miss_lizje schreef:Wat voor tea tree oil gebruikte je? Shampoo of douchegel of wat anders?
Vandaag prik gehaald, even gevraagd maar ze hebben geen andere stof voor mij dan deze. Assistente hoopte voor mij dat ik snel over kan op pillen, en mocht ik echt last blijven houden van mijn huid moet ik op spreek uur komen.
Glossi schreef:mowgli, ik zou op zoek gaan naar een andere dokter als dat mogelijk is. En anders een door verwijzing.
pattypaard, super dat het zo goed met je gaat!!
Ik had een b12 bestelling de deur uit gedaan maar is per ongeluk opgeslagen als concept en dus nog niet verzonden. Zijn er nog mensen uit dit topic die mee willen doen met een b12 bestelling uit Duitsland? Ik ga vanavond opnieuw mailen. Stuur een pm als je mee wilt doen en wat je nodig hebt. 10 ampullen kosten 27,50 en verzendkosten 15 euro (tenzij het veranderd is)