Ik ben ook weer gestart! Was weer even een flinke tegenvaller, had even gekeken maar de laatste keer was 19/9
Ook de maten nog even opgemeten, die zijn nog vrij hetzelfde als bij de laatste keer meten bij de fittest . Nu moet ik wel zeggen dat ik de afgelopen week nauwelijks wat door mn mond krijg omdat mn verstandskies ontzettend aan het opspelen is en ik de week ervoor wel vrij heftige "workout" heb gehad met mn tuin uitscheppen, opvullen en opnieuw tegelen . Deze keer hopelijk wel volhouden .
Nope . Ik heb een oud huis met houten vloerdelen, dus zo gehorig als de pest. Ik heb zo'n yoga matje gekocht, ook omdat ik last kreeg van mn voeten omdat ik niet met schoenen aan wilde springen vanwege het geluid maar ook omdat ik het zelf echt vreselijk irritant vond . Yoga matje dempt heel erg .
Ik ben afgelopen maandag begonnen, pfoe, ik heb het zwaar zeg! Hadden jullie in het begin ook zoveel spierpijn in je benen en buik? Gaat dat na enige tijd trainen over? Ik hoop van wel.. Hebben jullie ook iets in je voeding aangepast? Ik eet nu gewoon 3 keer per dag en af en toe fruit tussendoor. Alvast bedankt!
Zo dames, ook ik ben weer begonnen met mijn favoriete trainer! Na 10 weken sportschool kon ik dat niet meer betalen. Dus op naar de T25! 1dag gedaan en ik kan al 2 dagen niet lopen van de spierpijn, oeps. Ff doorbijten dus. Hoop na de T25 weer insanety te gaan doen
Ik ben gisteren begonnen met T25, maar ik moet ze opnieuw downen want hij heeft maar de helft van de DVD's uitgepakt. Dus ik ben een beetje illegaal begonnen met speed in plaats van de eerste aflevering.
marijke; waarom eerst T25 en daarna Insanity? Het is precies hetzelfde, T25 = Insanity in 25 minuten gepropt.
Ik wil het gaan combineren met Hip Hop Abs maar eerst eens even kijken hoe zwaar dat is
Ik ga maandag ook weer beginnen. En nu echt bikkelen. Ben zo klaar met dit dikke lijf... blegh. Volgende week is alles weer normaal en zit er weer regelmaat in de week. Heb er zin in!!
Ik moet er ook maar weer wat beter op gaan letten! Moet morgen me jurkje wel passen. Sins mijn werk veranderd is eet ik helaas zoveel omdat ik me verveel. Mischien maar in de ochtend sporten zodat ik dan niet te veel ga eten
sax89
Geplaatst: 05-11-13 09:14
Kk ben gister ook weer begonnen. Spierpijn aan de binnenkant van mn bovenbenen! Straks weer. Nu ga ik er echt voor. Ik moet en zal het volhouden deze keer!!
Ik ben weer tijdelijk gestopt. Heel mn eetlust is weg, op een paar dagen in de week na en icm fanatiek sporten hou ik straks geen gewicht meer over dus dan maar even niet sporten
Ik heb de 2de dag erop zitten. Heb echt lekker spierpijn. Kreeg mn sokken zowat niet aan haha!! Morgen cardio. Donderdag doe ik geen insanity want heb dan een 14 uurige werkdag, dus dat is een beetje moeilijk te combineren. Vrijdag en zaterdag weer aande. Bak!!
Shaun t heeft zo'n veel te zwaar en vermoeide oefening voor je triceps. Ga op de grond zitten. Zet je handen met je vinger naar je tenen wijzend op de grond net onder je billen of iets er achter. Wel in 1 lijn. Plaats je voeten op de grond met je knieen gebogen. Nu als je je opdrukt heb je alleen je voeten en je handen op de grond. Ja dit is niet heel makkelijk maar je voelt gelijk je boven armen.