Denk dat ik vanavond maar eens ga beginnen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saintelette schreef:Mehik wilde net gaan beginnen, belt mijn vriend dat zijn lessen uitvallen en dat hij met wat klasgenoten naar huis komt.. Daar ging mn shredden, want moest nog ff wat van zijn vieze onderbroeken opruimen én douchen.. En zelf moet ik tot vanavond naar school..
Hopelijk daarna dan nog wat puf..
Davinia_ schreef:Saintelette schreef:Mehik wilde net gaan beginnen, belt mijn vriend dat zijn lessen uitvallen en dat hij met wat klasgenoten naar huis komt.. Daar ging mn shredden, want moest nog ff wat van zijn vieze onderbroeken opruimen én douchen.. En zelf moet ik tot vanavond naar school..
Hopelijk daarna dan nog wat puf..
En boven doen dan? Ik ga dit ook echt niet in de huiskamer doen als vriendje thuis is hoorSowieso is in de huiskamer geen optie, want ging het gisteren proberen en de hond vond het maar al te leuk om tegen mij aan te gaan springen met het springen en toen ik op de grond moest liggen ging ie allemaal over mij heen lopen
Twist1991 schreef:Pfff nou ik heb net de eerste gedaan.
Was toch wel zwaarder dan ik had verwacht! Ik moest een oefening overslaan omdat ik duizelig en misselijk werd. Ik ben ongesteld dus ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt. Dan heb ik altijd een wat lagere bloeddruk dan normaal. Maar ik heb het gedaan!! Nu maar hopen dat ik het alle dertig dagen vol hou.
Davinia_ schreef:Nee oke, maar ik weeg echt te weinig en heb ook aardig dunne benen en armen
Ik wil gewoon niet nog dunner worden, want dan word ik mager..