30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:43

*Meld zich ook voorzichtig*
Denk dat ik vanavond maar eens ga beginnen.. :) Ben benieuwd of ik dit ga volhouden!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:48

Oke ik ga me nu omkleden en beginnen!

Voor de brildragers onder ons, houden jullie je bril op? Ik heb zo'n grote rayban zonder van die vleugeltjes dus bij het minste of geringste valt hij van mn neus. Nou heb k niet zo'n hoge/lage sterkte maar toch zie ik niet zo lekker zonder...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:51

Cindeeh, daarom heb ik twee brillen :') Eentje zonder vleugels en 1 met.... Zonder bril krijg ik geheid migraine!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:55

Dan zou ik 'm toch laten stellen want mijn zusje heeft ook zo een en die sport er ook gewoon mee! Die valt echt niet af!
Ik heb ook een rayban maar ik doe m met sporten af :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:55

Saintelette schreef:
Meh :( ik wilde net gaan beginnen, belt mijn vriend dat zijn lessen uitvallen en dat hij met wat klasgenoten naar huis komt.. Daar ging mn shredden, want moest nog ff wat van zijn vieze onderbroeken opruimen én douchen.. En zelf moet ik tot vanavond naar school..
Hopelijk daarna dan nog wat puf..

En boven doen dan? Ik ga dit ook echt niet in de huiskamer doen als vriendje thuis is hoor := Sowieso is in de huiskamer geen optie, want ging het gisteren proberen en de hond vond het maar al te leuk om tegen mij aan te gaan springen met het springen en toen ik op de grond moest liggen ging ie allemaal over mij heen lopen :')

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:56

Davinia_ schreef:
Saintelette schreef:
Meh :( ik wilde net gaan beginnen, belt mijn vriend dat zijn lessen uitvallen en dat hij met wat klasgenoten naar huis komt.. Daar ging mn shredden, want moest nog ff wat van zijn vieze onderbroeken opruimen én douchen.. En zelf moet ik tot vanavond naar school..
Hopelijk daarna dan nog wat puf..

En boven doen dan? Ik ga dit ook echt niet in de huiskamer doen als vriendje thuis is hoor := Sowieso is in de huiskamer geen optie, want ging het gisteren proberen en de hond vond het maar al te leuk om tegen mij aan te gaan springen met het springen en toen ik op de grond moest liggen ging ie allemaal over mij heen lopen :')

Hahahahahahaha dat deed mijn hond ook! Die werd helemaal hyper van mij!

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:01

Ik doe het wel in de huiskamer, gisteren heeft mijn kat me vanaf de kast het hele half uur heel aandachtig zitten bekijken terwijl ik aan het sporten was, moest elke keer lachen als ik naar het beest keek, bij iedere jumping jack ging haar kopje mee op en neer :')

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:06

:') Ben ik blij dat ik een vogel heb..!

Net bij de fysio mn spiertjes weer lekker opgerekt, dus ik kan er weer tegenaan! :D

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:08

Haha geweldig die dieren. :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:09

Ik houd mijn bril gewoon op met sporten. Ondertussen heb ik Jillian nog maar amper nodig, maar ik vind het toch prettig om gewoon te kunnen zien wat er om me heen gebeurt.

Ik doe het 's ochtends als mijn man is werken en we hebben hier geen last van huisdieren die aandachtig toekijken dus ik spring gewoon naar hartenlust in het rond.
Ik kan hooguit wat toeschouwers voor het raam hebben, maar we wonen in een rustige buurt en zolang ik het niet rond lunchtijd doe (wandelaars vanaf het aangrenzende industrieterrein) is er hier over het algemeen geen kip op straat te bekennen. En anders sta ik er nog met mijn rug naartoe dus zie ik er toch niks van :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:11

Ik doe het wel in de huiskamer, lekker warm :')
Vriendlief is dan hardlopen/sporten of kijkt boven tv :j

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:12

Ik zorg er wel voor dat de gordijnen potdicht zitten. Komt behoorlijk wat langs fietsen/rijden hier dus liever zien ze me niet rondhupsen. :')

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:13

Haha geweldig die dieren :D Kan me indenken hoe dat eruit ziet
Ik doe het op zolder.. Lekker veel ruimte en geen oogjes :)

Ik heb al weer helemaal zin om vanavond de 2e keer te gaan shredden :D

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:14

Ik doe het op zolder, waar de op de kop z'n kant een groot raam hebben die uitkijkt op een doorgaande weg met vlak voor ons huis stoplichten. Als het dan donker is, kunnen de wachtende mensen gezellig meekijken.. Doe toch maar een gordijntje dicht dan := :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:14

Pasamba schreef:
Ik zorg er wel voor dat de gordijnen potdicht zitten. Komt behoorlijk wat langs fietsen/rijden hier dus liever zien ze me niet rondhupsen. :')

Dat doe ik idd ook wel :')
Wonen ook aan een drukkere weg :')

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:16

Pfff nou ik heb net de eerste gedaan.

Was toch wel zwaarder dan ik had verwacht! Ik moest een oefening overslaan omdat ik duizelig en misselijk werd. Ik ben ongesteld dus ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt. Dan heb ik altijd een wat lagere bloeddruk dan normaal. Maar ik heb het gedaan!! Nu maar hopen dat ik het alle dertig dagen vol hou. :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:17

Haha hier zou ik dan ook de gordijnen dicht doen inderdaad :') Ik doe het boven op een kamer waar ook m'n hometrainer/wii e.d. staan dus geen inkijk van andere mensen en geen last van vriendje of onze pup, haha.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:17

Twist1991 schreef:
Pfff nou ik heb net de eerste gedaan.

Was toch wel zwaarder dan ik had verwacht! Ik moest een oefening overslaan omdat ik duizelig en misselijk werd. Ik ben ongesteld dus ik denk dat het daar ook een beetje aan ligt. Dan heb ik altijd een wat lagere bloeddruk dan normaal. Maar ik heb het gedaan!! Nu maar hopen dat ik het alle dertig dagen vol hou. :D

+:)+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:18

Ik ben wel benieuwd naar resultaat! Hoop alleen niet dat er bij mij veel cm's of kilo's af gaan. Mag allemaal best wat strakker, maar ik heb momenteel al een te laag BMI :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:21

BMI zegt volgens mij ook niet alles hoor.. :)
Mijn BMI is ook aan de lage kant, rond de 19 ofzo, maar ik ben niet uitgemergeld of ongezond ofzo.. Alleen wat aan de lichte kant, maargoed spieren zijn zwaarder dan vet :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:23

Nee oke, maar ik weeg echt te weinig en heb ook aardig dunne benen en armen :=
Ik wil gewoon niet nog dunner worden, want dan word ik mager..
Laatst bijgewerkt door Davinia_ op 08-01-13 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:26

Succes Cindeeh!

@phormicola: val jij veel af? Ik heb anders wel een redelijk schommelend gewicht; ik kan het niet laten mij elke dag te wegen en dan kan het wel eens een halve kg op en neer gaan. Dat heb ik nu niet meer; mijn gewicht blijft mooi stabiel, maar ik ben nog 'maar' een halve kg afgevallen (en ik betwijfel dat ik zóveel spiermassa maak dat al het gewicht daar in kruipt :') ) Aangezien jij sowieso al heel gezond at dacht ik het maar eens te vragen

(meten durf ik nog niet goed, ik denk dat ik het wel al zie naast mijn navel echter dat de vetjes iets minder zijn)

Ik begin nu al aan dag 6 zodat ik de rest van de dag flink kan leren (heb morgen examen)...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:27

Davinia_ schreef:
Nee oke, maar ik weeg echt te weinig en heb ook aardig dunne benen en armen :=
Ik wil gewoon niet nog dunner worden, want dan word ik mager..

Als je jezelf te mager/dun vindt (worden) dan kun je altijd stoppen natuurlijk. :j

Bhriseis, heb je je eetpatroon ook aangepast?
Laatst bijgewerkt door Destino op 08-01-13 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:28

OH YEAH.
I did it. Haha ik heb me er toe gezet en heb de hele oefening gedaan en maar 1 keer moeten hoesten.
Tussendoor(na de eerste keer 'punchen') moest ik even 30 seconden rust smokkelen want ik kon even niet normaal ademen en toen vond ik ook de kracht weer om gewoon door te gaan. Toen sessie 3 die krachtoefeningen op de grond, toen was mn hartslag onwijs laag volgens mij en toen ging alles ineens een stuk makkelijker en het eidne heb ik dan ook zonder moeite afgemaakt en even extra mn best gedaan.

Ik ben stiekem trots op mezelf. Nu is het de taak aan jullie en mezelf om mij bezig te houden haha. ik zal jullie uiteraard ook helpen =D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 13:28

Goedzo!! :D