Ik heb platvoeten, beenlengte verschil en val idd ook naar binnen. Helaas is daar dus niet adequaat op gereageerd kwam ik een tijd geleden achter. Ik wist heel veel dingen niet en heb altijd geleefd met het idee dat alles 'normaal' was.Ik heb 3 jaar geleden zelf aan de bel getrokken (toen ik eindelijk een goeie verzekering en de finaciele middelen had, dat wel) en toen bleek dat het toch wel héél erg nodig was en ik ben zo blij met ze

Ik heb ze ook het liefst in sneakers maar draag ze ook in mijn nette laarzen. Je kunt gewoon een verwijzing bij de podo bij de HA.
Zulke verenigingen zijn goud waard Murthul
Ik zit ook bij een fibro groep en dat is zó fijn! Lotgenoten contact, maar ook informatie en zeker bekendheid zijn zo belangrijk en fijn in zaken als deze. Wat leuk dat je voorlichting mag geven! 

kan nu even amper lopen, zitten, liggen. Spierverslapper er zo in en morgen weer een dag!
) Ik heb wel respect voor jou (iedereen overigens die 'er' zo 'knap' mee omgaat!)
Je hebt er exemplaren tussen zitten
Maar wel fijn dat het UWV lief voor je is! Dat is ook niet meer vanzelfsprekend... Helaas.
Wel fijn dat je zo weer wat 'vrijheid' terug gekregen heb.
Ik zou gewoon de huisart bellen om te overleggen, deze bijwerkingen zijn niet tof en er zijn nog een heleboel andere middelen tegen zenuwpijn. Ik heb denk ik wel 4 dingen geprobeerd voor ik uitkwam bij het medicijn wat ik nu gebruik waarbij ik helemaal geen bijwerkingen heb. Wel de lusten, niet de lasten zegmaar.
)