Die paniek/angst lijkt mij niet ongewoon.. Ik heb het meer gehoord dat mensen daar last van hadden.. Wees inderdaad blij dat je naar de huisarts bent gegaan, een goede leer voor andere mensen! Dit heeft waarschijnlijk wel je leven gered! Nu de chemo.. Dat is niet niks.. En idd, een "gezond" lijf ziek maken.. Maar dat is juist het verraderlijke aan deze rot ziekte! Je voelt je goed en niet ziek, maar ondertussen..?! We zullen voor je duimen dat de behandeling goed te dragen is en dat dat monster wordt verslagen!!
Kom op ts!! Gooi die girlpower er in, trek je zwaard een pak het monster!! Je kan het!
Heel veel sterkte morgen.. En als je iets niet begrijpt of lastig vind, ZEG het tegen de verpleging!! JIJ bent de patiënt en JIJ bent de gene die dit moet ondergaan.. JIJ moet je er zo goed als mogelijk bij voelen..
Dikke knuffel
orlys_dream
Geplaatst: 19-11-12 15:50
Zoals de anderen al zeiden, het is normaal dat je bang bent. Maar je bent ook sterk en ja gaat vechten. Morgen mag je eindelijk iets doen -- echt doen -- om de ziekte te bestrijden. Succes en sterkte; ik zal aan je denken morgen.
heeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte morgen met je eerste chemo. ik zal een kaarsje voor je opsteken.
Rosannee_
Geplaatst: 19-11-12 16:23
heel veel sterkte morgen met je eerste chemo! je bent een hele sterke meid.
ievie
Geplaatst: 19-11-12 16:38
Zet 'm op morgen met je eerste chemo. Als je twijfelt over wat er gaat gebeuren: vraag dan alles wat je weten wilt!! Het is jouw lijf, dus je hebt recht op info als je daar behoefte aan hebt.. Gewoon doen hoor!
Pfff heel veel sterkte morgen en de komende tijd! Ik hoop (weet er weinig vanaf) dat het mee zal vallen en dat de ongemakken uiteindelijk omgezet worden naar goede resultaten! Succes en ga dr voor, maar dat doe je al.