kirri schreef:wijn snacks en dildo's wat wil je nog meer
seks naar de hand
hahaa met wijn op en al die verhalen hahawie regelt er even wat knappe mannen hahahhah

ik lust geen frikandellen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sylvia_B schreef:Euh effe een vraag die geen domper is hoor maar ik krijg een "vriendelijk" mailtje naar aanleiding van mijn opmerkingen alhier. Niet van een moderator. Mijn huid wordt even vol gestouwd met allerlei ziektes enz kan ik daar wat mee?
Potver en ik ben al niet zo gezond....
Sylvia_B schreef:Euh effe een vraag die geen domper is hoor maar ik krijg een "vriendelijk" mailtje naar aanleiding van mijn opmerkingen alhier. Niet van een moderator. Mijn huid wordt even vol gestouwd met allerlei ziektes enz kan ik daar wat mee?
Peerke_ schreef:Geryon schreef:Maar, op welke plaatsen dan eigenlijk? Dat ding is toch veel te slap om naar binnen te kunnen doen? Of je moet daar totaal niet strak meer zijn
Als je ze lang genoeg bakt, worden ze vanzelf hard..
Ofnee, bevroren! dan worden ze van zelf wel opgewarmd
'' love_western schreef:Ashleytjuhh"
[quote="kirri schreef:wijn snacks en dildo's wat wil je nog meer
[/quote
seks naar de handhahaa met wijn op en al die verhalen haha
wie regelt er even wat knappe mannen hahahhah
ik lust geen frikandellen
Mijn vriend is knap. Tenminste dat vind ik haha