Hardlopen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:22

Ik heb vandaag helaas geen tijd :( Morgen even paardrijden en daarna denlk ik nog wel even een rondje!

Sanniey

Re: Hardlopen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:57

Ik zet hier even een puntje. Wil misschien ook beginnen met hardlopen. Dus zo kan ik mooi even met jullie meelezen ;)

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:01

Ik wil vanmiddag ook nog een rondje rennen, maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb.

Heeft iemand ook al de hardloop kleding van de h&m geprobeerd?

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:17

vandaag les 3 gelopen, het gekke is dat ik dus helemaal geen spierpijn heb.. ? doe ik iets verkeerd? :P

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 13:32

Je bent nog jong megan dat scheelt natuurlijk enorm ;) oud vlees duurt wat langer voordat het weer in vorm is :P

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 15:54

Villa ik heb een sporttopje van H&M ik draag deze over mijn sport bh heen mt paardrijden die bevalt goed. Daarnaast heb ik nog een topje maar daarin heb ik nog nooit hard gelopen.

Zeg eh Chocobroodje wat zeg jij nou over oud vlees? >;) :D dat ligt nogal gevoelig hoor gezien wij even oud zijn haha

Ik ben bij runnersworld geweest, goede service daar. Mijn schoenen zijn niet versleten nog maar doordat ze er in de revalidatie zo op hebben lopen hameren dat mijn hardlooptempo omlaag moest heb ik waarschijnlijk te stugge schoenen en zou ik op den duur schoenen moeten hebben met iets minder demping maar een spoelere zool. Doordat het tempo lager is komen te liggen is de afwikkeling van de voet ook veranderd dat zou de klachten kunnen veroorzaken. Maar ze willen eerst dat ik langs de fysio ga die daarbij aangesloten is voordat ik voor andere schoenen kan gaan kijken, ze willen toch eerst uitsluiten dat er niet meer aan de hand is. Vond het duidelijke uitleg en goede service aangezien ik daar zonder schoenen te kopen weer vertrokken ben. De fysio zou mij terug bellen dus even horen hoe of wat.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:07

Ik moet voor school 5 km hardlopen *gaat huilend in een hoekje zitten*

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:14

Dan ga je hier geen steun vinden sophie de meesten hier vinden hardlopen erg leuk

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:40

Zeker een goede service. :j

Wat is de bedoeling van jouw post 98xsophiex98?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 16:46

Nouja in vergelijking met megan zijn wij oud vlees :)) Maar in vergelijking met het bejaardentehuis beginnen we pas net te rijpen _O-

Mag ik vragen waarom he naar de revalidatie bent geweest? Hun advies klinkt iig erg logisch :j En netjes dat ze niet gewoon proberen jouw een paar schoenen te verkopen, top!

MISTRAL94 schreef:
Villa ik heb een sporttopje van H&M ik draag deze over mijn sport bh heen mt paardrijden die bevalt goed. Daarnaast heb ik nog een topje maar daarin heb ik nog nooit hard gelopen.

Zeg eh Chocobroodje wat zeg jij nou over oud vlees? >;) :D dat ligt nogal gevoelig hoor gezien wij even oud zijn haha

Ik ben bij runnersworld geweest, goede service daar. Mijn schoenen zijn niet versleten nog maar doordat ze er in de revalidatie zo op hebben lopen hameren dat mijn hardlooptempo omlaag moest heb ik waarschijnlijk te stugge schoenen en zou ik op den duur schoenen moeten hebben met iets minder demping maar een spoelere zool. Doordat het tempo lager is komen te liggen is de afwikkeling van de voet ook veranderd dat zou de klachten kunnen veroorzaken. Maar ze willen eerst dat ik langs de fysio ga die daarbij aangesloten is voordat ik voor andere schoenen kan gaan kijken, ze willen toch eerst uitsluiten dat er niet meer aan de hand is. Vond het duidelijke uitleg en goede service aangezien ik daar zonder schoenen te kopen weer vertrokken ben. De fysio zou mij terug bellen dus even horen hoe of wat.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:50

Oud vlees?!? >;) Broekies!!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 16:53

Jij loopt hard Karin jij bent gewoon ook 30 :+ Dat doe de meest van jouw leeftijd je niet na _/-\o_

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:41

hier is les 9 ook weer een feit, ging me best makkelijk af hoewel 5 min toch wel erg lang is maar heb vol gehouden..
over kleding kan ik niet zoveel zeggen, loop in een oude fleecetrui en trainingbroek en mijn schoenen zijn via MP.
twee jaar geleden ook echte harloopschoenen aangeschaft en die zijn nooit gebruikt dus nu eerst zo maar eens!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:55

Haha, ik zeg lekker niet hoe bejaard ik ben :')

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:15

staat in je profiel wendy! :P

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 15:30

Jiha mijn 2de les met evy zit erop *\%/* Ik had een niet zo'n makkelijke route gekozen en vond dat in combi met de les wel pittig maar ik heb hem helemaal uitgelopen :)) Ach weten we dat ook voor de volgende keer.

Emonodo begon pas na 1 km mijn route te tracken :( Maar ik heb volgens google maps (in combi met emondo) 3,5 km gedaan in 23.10 minuut. Iets verder gewandeld naar huis maar dat heb ik er niet bijgerekend. Moest nog 5 minuten extra wandelen maar dat kan nooit kwaad lijkt me ;)

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:37

Ik doe 3.2km in 35 minuten haha ik ben sloom, loop trouwens met een snelheid van 8km per uur volgens endomundo

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 15:41

Mijn gewone wandelpas zeg maar ligt redelijk hoog. Ik sport verder niet echt maar heb wel een bordercollie kruising waar ik veel mee wandel :j en we hebben een wandelgroepje van 4 30+ers waar we regelmatig de Ardennen mee ingaan en dan flinke hike's maken (meestal tussen de 15 en 20 km) 3 mannen en ik dus heb geleerd ze bij te houden :+

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:29

Ga straks na goede tijden slechte tijden nog even een rondje doen, ben benieuwd. Vannochten om 5:45 opgestaan voor een opendag op het Stenden. Vanmiddag paardgereden dus moet nog even de energie zoeken haha.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:30

*valt ook weer eens binnen*
Ik stond een poosje in stille meeleesmodus omdat ik even niet ben wezen lopen. (Kuch, 3 weken, kuch. :o)
Eergisteren wel weer geweest en dat heb ik gevoeld ook! ~~}>

Villa schreef:
Ik wil vanmiddag ook nog een rondje rennen, maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb.

Heeft iemand ook al de hardloop kleding van de h&m geprobeerd?

Ik heb bijna alles van H&M, het is voor die prijzen prima spul. :j
De sportbh's zijn alleen totaal niet stevig. Ik zou die dus wel bij een speciaalzaak kopen. :)

Ik ga zo weer een rondje, even wachten tot mijn iPodje klaar is met synchroniseren. :)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:35

Haha, ik zie hier de stukjes over bejaarde lopers....... Ik span denk ik de kroon. Ik ben 46 en loop rondjes van 8 km. Maar dit jaar wil ik gaan trainen voor 21 km, de halve marathon dus. Ergens in september wil ik dit halen. Niet bij een officieel evenement (daar houd ik niet van), maar gewoon voor mezelf.
En verder rijd ik mijn paard nog een keer of vier in de week.

Niet slecht voor een bejaarde he! Maar ik heb geen kinderen, dat scheelt volgens mij wel, zowel voor je lichaam als voor de tijd die je kunt nemen en zo.

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 21:40

Ik was gisteren nog begonnen aan les 26 maar ik was veel te warm gekleed waardoor het niet fijn was om hem uit te lopen. Dus ik ben stiekem wat eerder gestopt. :o

Fijn dat de sportkleding van de h&m bevalt, dan kan ik daar morgen even een nieuw setje halen wat wat minder warm is!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 21:45

Ja je hebt het in no-time warm als je loopt :o

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 21:50

Zeker, ik heb meestal binnen 5 minuten zweethandjes en binnen 10 minuten zweetplekken, zelfs nu. :=
En ik kleed me echt niet heel dik. Zodra ik ga wandelen heb ik het namelijk meteen weer koud, maar goed, als ik moet kiezen tussen twee kwaden wandel ik liever bibberend 2 x 2 minuutjes dan dat ik 3 x 15 minuten te warm gekleed ren.

Ik heb van H&M een heel dunne hardlooptrui met lange mouwen en kraag, die is van binnen van een soort fleece, daar dreef ik bij -5 met alleen m'n sportbh eronder nog in weg, dus die trek ik echt niet meer aan. :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 22:31

Weet iemand hier ook hoeveel km 14000 stappen is?