Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Villa ik heb een sporttopje van H&M ik draag deze over mijn sport bh heen mt paardrijden die bevalt goed. Daarnaast heb ik nog een topje maar daarin heb ik nog nooit hard gelopen.
Zeg eh Chocobroodje wat zeg jij nou over oud vlees?![]()
dat ligt nogal gevoelig hoor gezien wij even oud zijn haha
Ik ben bij runnersworld geweest, goede service daar. Mijn schoenen zijn niet versleten nog maar doordat ze er in de revalidatie zo op hebben lopen hameren dat mijn hardlooptempo omlaag moest heb ik waarschijnlijk te stugge schoenen en zou ik op den duur schoenen moeten hebben met iets minder demping maar een spoelere zool. Doordat het tempo lager is komen te liggen is de afwikkeling van de voet ook veranderd dat zou de klachten kunnen veroorzaken. Maar ze willen eerst dat ik langs de fysio ga die daarbij aangesloten is voordat ik voor andere schoenen kan gaan kijken, ze willen toch eerst uitsluiten dat er niet meer aan de hand is. Vond het duidelijke uitleg en goede service aangezien ik daar zonder schoenen te kopen weer vertrokken ben. De fysio zou mij terug bellen dus even horen hoe of wat.
Villa schreef:Ik wil vanmiddag ook nog een rondje rennen, maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb.
Heeft iemand ook al de hardloop kleding van de h&m geprobeerd?