Morgen even paardrijden en daarna denlk ik nog wel even een rondje! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oud vlees duurt wat langer voordat het weer in vorm is

dat ligt nogal gevoelig hoor gezien wij even oud zijn haha
Maar in vergelijking met het bejaardentehuis beginnen we pas net te rijpen
En netjes dat ze niet gewoon proberen jouw een paar schoenen te verkopen, top!MISTRAL94 schreef:Villa ik heb een sporttopje van H&M ik draag deze over mijn sport bh heen mt paardrijden die bevalt goed. Daarnaast heb ik nog een topje maar daarin heb ik nog nooit hard gelopen.
Zeg eh Chocobroodje wat zeg jij nou over oud vlees?![]()
dat ligt nogal gevoelig hoor gezien wij even oud zijn haha
Ik ben bij runnersworld geweest, goede service daar. Mijn schoenen zijn niet versleten nog maar doordat ze er in de revalidatie zo op hebben lopen hameren dat mijn hardlooptempo omlaag moest heb ik waarschijnlijk te stugge schoenen en zou ik op den duur schoenen moeten hebben met iets minder demping maar een spoelere zool. Doordat het tempo lager is komen te liggen is de afwikkeling van de voet ook veranderd dat zou de klachten kunnen veroorzaken. Maar ze willen eerst dat ik langs de fysio ga die daarbij aangesloten is voordat ik voor andere schoenen kan gaan kijken, ze willen toch eerst uitsluiten dat er niet meer aan de hand is. Vond het duidelijke uitleg en goede service aangezien ik daar zonder schoenen te kopen weer vertrokken ben. De fysio zou mij terug bellen dus even horen hoe of wat.
Dat doe de meest van jouw leeftijd je niet na
Ik had een niet zo'n makkelijke route gekozen en vond dat in combi met de les wel pittig maar ik heb hem helemaal uitgelopen
Ach weten we dat ook voor de volgende keer.
Maar ik heb volgens google maps (in combi met emondo) 3,5 km gedaan in 23.10 minuut. Iets verder gewandeld naar huis maar dat heb ik er niet bijgerekend. Moest nog 5 minuten extra wandelen maar dat kan nooit kwaad lijkt me
en we hebben een wandelgroepje van 4 30+ers waar we regelmatig de Ardennen mee ingaan en dan flinke hike's maken (meestal tussen de 15 en 20 km) 3 mannen en ik dus heb geleerd ze bij te houden
)
Villa schreef:Ik wil vanmiddag ook nog een rondje rennen, maar ben bang dat ik er geen tijd voor heb.
Heeft iemand ook al de hardloop kleding van de h&m geprobeerd?