Haha ja tis kiezen of delen joh. Ga anders lekker buten staan . Heeft de buurt ook wat te doen. Ik deed het ook te lang en voel je het wel even flink, maar ach, trekt erg snel weg! dat van niet na het eten doen is trouwens wel echt zo. Dat is niet gaaf. ik heb er ook geen cd bij gekregen... ook nergens gelezen dat ik die wel zou hebben moeten krijgen.
A_man jij bent gestopt met de shake's in de middag. Ik ben er mee begonnen. Om even weer over die drempel te gaan. Als ik 5kg kwijt ben ga ik het weer anders proberen. Verder eet ik in de ochtend en avond en me tussendoortjes wel gewoon.
Toch fijn dat die 3,5kg eraf is, Roosch. 3,5 pak suiker is toch aardig wat
Ik heb vandaag gezondigd met een puddingbroodje en 3 café Noirs. Had een rotdag en dan begin ik direct te eten. Echt stom en baal nu vreselijk. Positief punt is dat ik dan vandaag mijn vegetarische dag had
Ik ben 13 kilo kwijt sinds april (sta helaas wel al 2 maanden stil) maar als ik mijn volle koffer van een kilo of 20 op til sta ik ook wel even te kijken wat voor gewicht dat is wat ik er af wil! -20 is voor mij het minimum, dan heb ik weer een gezond gewicht. -27 is het doel
ik hoef er maar 5/6 en dat is al een ramp . maar de eerste kg is er vanaf, dus nog 5 te gaan
Selka
Geplaatst: 02-11-12 10:38
Woehoee! Gisteren weer een weegmoment gehad en er is inmiddels 12 kg vanaf
Nu kan ik op mijn gemakje morgen uit eten en genieten van mijn hoofdgerecht (eet geen voorgerecht en geen dessert). Dan zondag weer lekker streng zodat ik het weekend erop ook weer uit eten kan (beide dagen).
November, december en januari zijn feestmaanden bij ons. Iedereen is dan jarig. Ach zolang ik iedere week maar iets afval hoor je mij niet klagen
Knap hoor Selka! uiteten kan best als je het maar beetje verantwoord doet natuurlijk.
ik heb echt onwijs slecht gegeten de hele week. Gister moest ik eigenlijk naar de avondwake, maar ik was zo moe en leeg. ik heb even boodschappen gedaan en een gezonde ovenschotel gemaakt. Was mijn eerste fatsoenlijke maaltijd deze week. Vandaag is het weer frietdag op het werk. ik heb maar besloten niet mee te doen voor het eerst. Geen trek... Wel goed ontbeten en me tussendoortjes zullen ook wel netjes opgaan.
Selka
Geplaatst: 02-11-12 13:42
@Leonie, heel herkenbaar. Veel sterkte nog! Toen er bij ons een familielid overleed stopte ik ook met eten. Gaf mij het gevoel nog ergens controle over te hebben. Maar helaas houdt dit in dat je alles wat je daarna weer gaat eten vast gaat houden. Dus probeer, hoe moeilijk het ook is, toch wat te eten. Desnoods een sultana koek of rijstwafel.
M.b.t. het uit eten heb je gelijk, daarom bel ik het restaurant altijd even om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Dit stelt mij weer wat gerust
Ik weet echt wel dat dit geen manier is hoor, het is echt door de omstandigheden. Heb her en der wel wat gegeten, maar boven de 1000Cal per dag ben ik niet geweest sinds zondag. Op gister na dan omdat ik goed heb gegeten savonds en een fatsoenlijke nachtrust heb gepakt.
Vandaag wil ik ook wel weer gewoon patroon terug pakken, alleen echt geen zin in friet. Normaal loop ik op donderdag al te watertanden, dus is echt een zeldzaamheid. Komt wel weer goed. Maandag is de crematie en dan kan ik het een plekje gaan geven.
Ik ga ook weer lekker was het strikte aan het plan houden een beetje kwijt afgelopen 1.5 maand maar ik heb m grotendeels weer gevonden! Woensdag gewogen en dan over 2 weken zien of we weer nieuw resultaat hebben geboekt!