Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik schrijf ook gewoon netjes ABN hoor mét ADDvind het laksheid als je zonder hoofdletters en leestekens schrijft, dat heeft niets met ADD te maken in mijn ogen. Natuurlijk, met écht schrijven wil het wel eens fout gaan bij mij, moest laatst een verjaardagskaart bewerken met pen, man, dat ene zinnetje ging gewoon helemaal fout puur omdat ik niet echt erbij was met mijn hooft
rensiepensie schreef:Wow... Wat kort door de bocht dat je geen add zou hebben als je een verhaal kunt typen. Het is juist typerend dat je je onwijs kunt verliezen in details. Een een verhaal van 5 A4tjes op bokt zit te typen ( en te corrigeren) terwijl je eten aanbrandt, je wasmachine al 5 uur klaar is, je hond van ellende maar in de kamer piest, en je kinderen nog steeds op het schoolplein staan...
rensiepensie schreef:Wow... Wat kort door de bocht dat je geen add zou hebben als je een verhaal kunt typen. Het is juist typerend dat je je onwijs kunt verliezen in details. Een een verhaal van 5 A4tjes op bokt zit te typen ( en te corrigeren) terwijl je eten aanbrandt, je wasmachine al 5 uur klaar is, je hond van ellende maar in de kamer piest, en je kinderen nog steeds op het schoolplein staan...
njiloj schreef:ok. en kan je daar iets over vertellen? hoe gaat dat in zn werk? wat kost het? hoe ben je eraan gekomen?
lifaya schreef:Ik vind het inderdaad ook laksheid als mensen maar zonder leestekens etc. gaan typen. Dat zegt niks over ADD maar meer over de persoon zelf. Mij zie je alleen maar raar typen als mijn toetsenbord kapot isSpelfouten zijn daarentegen menselijk