Ik moet dus aanstaande dinsdag een presentatie doen over mijn stage adres en ik maak me hier al sinds de dag dat ik het weet druk om.. Mijn laatste presentatie was in het tweede van het middelbaar, 4 jaar geleden dus, en toen bij ik flauw gevallen. Gewoon puur omdat ik niet voor de klas durf te staan. We hebben het toen ook nog gedaan met dat ik zelf 5 mensen uit mocht kiezen en dat heb ik ook gedaan en nog ging het gewoon niet.. Sinds dien heb ik altijd gezegt schrijf maar een onvoldoende op want ik doe die presentatie niet.. Nu mocht ik eigenlijk met een ander meisje die presentatie doen maar omdat ik een hele week niet op school en stage ben geweest vanwege mijn rug heb ik dus niks eraan mee geholpen. Ik voelde me daarom banketstaaf dus heb gezegt, doe die presentatie maar alleen dan. En daar stemde ze mee in.
Alleen dan loop ik me nog steeds druk te maken om mijn eigen presentatie.. Ik moest vorige week een simpel sommetje voor de klas doen waarbij de leraar nog zou helpen ook en ik flipte gewoon.. Ik stond met mijn rug naar de klas en probeerde alleen naar de leraar te luisteren, ook zat niemand echt op te letten dus wat is het probleem dan zou je denken.. Ik stond met tranen in mijn ogen en trillende handen en een draaierig hoofd daar.. Gister avond had ik een vergadering van mijn werk en ik moest een dingetje zeggen en ik werd gelijk weer misselijk en duizelig... Ik ga dus zometeen mijn mentor opbellen en zeggen dat ik die presentatie niet doe.. Maar hier moet toch een oplossing voor zijn

Is er iemand die dit ook heeft of die een oplossing heeft?
voor alle andere weer een dikke knuf!