Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 08:12

Wat geweldig fijn dat je nu al zo ver gekomen bent +:)+ ; ik wens je heel veel geluk!!
Hierbij een virtule bos bloemen voor je nieuwe huisje:

Afbeelding

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 08:14

Heee topper, heb je een beetje kunnen slapen in je huisje?

Mochten er toch nog dingen zijn die je wilt hebben, ik doe ze kosteloos op de post naar een adres waar jij het weer zou kunnen afhalen (om te voorkomen dat Bokkers je adres wel weten).
Dus roep maar als je iets nodig hebt, ook al kom je daar pas over een tijdje op.... Wees niet bescheiden! Wij zijn er hier om je te helpen :(:)
<3

marleeentje

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 08:19

Hoi meis, hoe heb je geslapen vannacht? Ik moet vaak erg wennen als ik op een vreemde plek slaap. Dan hoor ik ieder geluidje. Hopelijk heb jij beter kunnen slapen.
Wat heb je dat allemaal goed en snel geregeld zeg! Ben echt trots op je. Er is zoveel gebeurd de afgelopen tijd en daar ga je zo goed mee om. Respect! Succes met de inrichting van je huisje.

_Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 08:51

Heb je goed geslapen? :)
Je bent echt een kanjer!
Neem als je dingen nodig hebt, de hulp van bokkers aan , he!? +:)+

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:49

hopelijk heb je goed geslapen :)
je bent een topper meis, echt waar!
als je nog benodigheden zoekt houd ik me aanbevolen, ik stuur ze kosteloos naar je op :j

Cinderella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:47

Wat ontzettend fijn om zo'n goede update van je te lezen TS! Hoe is je eerste nachtje in je eigen huisje gegaan? Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan moet je het aangeven! Er staan zo veel bokkers voor je klaar! Je bent een topper!

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:52

goh, wat een fijne update zeg. En zoveel mensen die je willen helpen, wat liefdevol!
Ik hoop dat je lekker in je eigen huis huisje tot rust kan komen. Volgens mij ben je heel goed bezig iig!

Thirteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:24

Misschien een tip tegen het alleen zijn, mag je een huisdier(tje) houden ?

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 15:34

he madeliefje, wat goed te lezen dat je al je eigen stekkie hebt.

Ik hoop dat je goed geslapen hebt de 1e nachten in je huisje. Top meis ik ben trots op je. En zoals al gezegd word mocht je nog wat nodig hebben al zijn het spulletjes om je huis gezellig te maken roep het maar. Ik denk dat heel wat bokkers je graag willen helpen. (ik inkluis)

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 16:10

Nogeens danku voor alle aanbiedingen!

Mijn vriendin is dit weekend hier geweest en blijven slapen, maar in de week heeft ze hette druk en moet ze werken, dus het word een eenzame week vrees ik.
En huisdier zou ik wel willen, maar dat gaat financieel nu gewoon niet. Ik had van mijn weekgeld wat spulletjes gekocht voor op mijn appartement waardoor ik nog 10 euro over had voor 3 dagen, oeps ...
Gelukkig heeft mijn vriendin wat eten meegebracht.
Een huisdier gaat dus nog niet, zou niet willen dat dat dier honger heeft omdat ik geen eten kan kopen.

Emotioneel gaat het wel, tot ik me verveel en dan begin ik te denken aan vanalles. Slapen is nog steeds een ramp, al een geluk kan ik overdag soms een uurtje bijslapen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:11

Krijg je nog wel begeleiding nu? Psychologische hulp?
Ik ben echt blij dat je nu echt veilig bent daar, hoop ook dat het snel gast voelen als jouw plekje! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:26

Bestaat er in België ook zoiets als een voedselbank of het leger des heils? Misschien kunnen zij je helpen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:58

Als je wat basisproducten in huis hebt, zoals: pasta, rijst, bloem, houdbare melk, blik tomaten puree/gepelde tomaten, bouillonblokjes, vries groenten.. Is het al veel makkelijker om een paar dagen met weinig geld door te komen. Natuurlijk is dat nu nog lastig om dat allemaal aan te schaffen, maar een pak bloem kost niet veel, en doe je best lang mee. Is véél goedkoper dan die dure pakjes van knorr of honig oid. Verder vries is altijd een kilo gehakt in, in kleine porties, en kipfilet.

En een huisdier: ik vind het heel verstandig dat je eraan denkt of je wel eten kan kopen. En overige verzorging natuurlijk. Een muis kost aanziendelijk minder dat een kat of hond, maar zou je dat willen? Zelf heb ik dus sinds 3 maanden 2 muisjes, en die kosten geen drol. Maar ze zijn wel erg leuk om tam te maken, en lopen nu zo op je hand.

Doe je eigelijk nog wat met paarden? Misschien eens in de buurt rondkijken of je ergens wat kan verzorgen?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:43

elke X weer verbaas ik me erover hoe wijs je bent. Natuurlijk is het K dat je voor 3 dagen nog 10 euro heb, maar idd als je een vooraadje heb aangelegd (houdbare producten en gedroogde dingen.) kan je een tijdje vooruit.
Kijk ook in de winkel bij de huismerken en niet bij de bekende (dure) merken. een halfje brood kost veel meer dan een hele, vries het in in porties. zo ook met vlees, een kilo gehakt is goedkoper dan 100 gram.. je kan dus een keer gehaktballen maken en een keer gerulde gehakt door de maceroni doen en dan nog bv taco's eten van 1 en dezelfde kilo. Maar je bent goed bezig zo!
Is het wat dat als je je verveelt je bv de buurt gaat verkennen? Ik neem aan dat je in een ander dorp/stad zit dan je vandaan komt. Schop jezelf naar buiten en ga wat doen. Zo leer je je medemens daar kennen en krijg je meer contacten en wie weet ook nog een vrindin/vriend. Ik wil ook vaak niet iets doen (pijn in mijn lichaam en down dan) Maar als ik dan toch bezig ben, geniet ik er wel van,ook al doet t zeer. Zoiets kan ik me bij jou ook voorstellen.. ook al heb je er geen zin in, toch doen! Dikke knuf van mij!

Satine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:15

Ik heb je al eens een pb gestuurd, maar misschien zou je het leuk vinden om eens te komen paardrijden hier? (Aangezien dit een paardenforum is, is de kans redelijk groot dat je dit doet/hebt gedaan). Of gewoon wat komen knuffelen/poetsen, om je zinnen te verzetten. Weet natuurlijk niet in welke regio je zit, maar als het niet te ver is, kan ik je eventueel ook wel komen halen met de auto.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:22

hee dat is nou iets wat mega gaaf is! Lief van je!
(ik kan t ook wel aanbieden maar ik zit hoogstwaarschijnlijk meer dan 4 uur rijden weg)

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:44

is er niet zoiets als een voedsel bank bij jullie?

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:56

Bij mij kan je ook wel op onze pony, ik zit 20 min van antwerpen. Dus pb maar als je dicht in de buurt zit. En ik kan je altijd komen halen.

Ga zo door, je doet het super

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:40

Lijkt me lastig om zo'n lieve dingen aangeboden te krijgen, maar kan me voorstellen dat het voor ts ook moeilijk is. We zijn toch onbekenden en het zou zomaar kunnen dat een gezinslid of dader van ts zich hier achter verschuilt. Ik zeg niet dat het zo is, maar daar zou ik persoonlijk bang voor zijn.

Ts ook van mijn kant veel sterkte en heb respect voor je

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:46

kYliieJ schreef:
Lijkt me lastig om zo'n lieve dingen aangeboden te krijgen, maar kan me voorstellen dat het voor ts ook moeilijk is. We zijn toch onbekenden en het zou zomaar kunnen dat een gezinslid of dader van ts zich hier achter verschuilt. Ik zeg niet dat het zo is, maar daar zou ik persoonlijk bang voor zijn.

Ts ook van mijn kant veel sterkte en heb respect voor je

Ik denk dat je aan iemands profiel en alle oude posts wel kan zien of het de dader of familie betreft ;)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:43

ja dat kan. maar het kan ook gehackt zijn..
Ik wil geen drama schoppen maar ik denk dat je in de situatie van ts niemand (meer) vertrouwt

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:05

Nee vertrouwen zou in zo'n situatie ook bij mij wegzijn. Heb je wel gelijk in. Maar aan de andere kant, niet iedereen is in voor zulke rare dingen met een familielid en onder dwang. Ts moet zelf beslissen wat en wie ze iets vertrouwd en ik heb een idee dat ze dat best goed kan. Heel haar leven moet opnieuw ingericht worden ,niet alleen haar apartement... Een adres waar iemand iets heen kan sturen hoeft niet hier geplaatst worden en mag niet haar eigen adres zijn, maar bv het adres van de opvang waar ze geweest is. Als 1 van de medewerkers de toegezonden dingen meeneemt naar een huisbezoek zou het niet opvallen. En aan de andere kant, de aangeboden hulp hoeft niet geaccepteerd te worden! Niemand die beledigd zou zijn, het gaat om TS!

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:39

wat fijn dat je een eigen plekje hebt joh. hopelijk een plek waar je je veilig voelt. geweldig al die aanbiedingen .
heel veel plezier in je nieuwe huisje,volgens mij gaat het wel goed komen met jou,ik vind je enorm sterk!

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 16:52

Ik ben van plan om morgen een aller-aller laatdte keer even naar huis te gaan om nog spullen op te halen. Er gaat iemand mee dus normaal kan me niks gebeuren.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden maar ik heb nu enkel internet via telefoon en mijn beltegoed is bijna op.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:16

MADExLIEFJE schreef:
Ik ben van plan om morgen een aller-aller laatdte keer even naar huis te gaan om nog spullen op te halen. Er gaat iemand mee dus normaal kan me niks gebeuren.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden maar ik heb nu enkel internet via telefoon en mijn beltegoed is bijna op.

Wat een goeie beslissing om iemand mee te nemen meid!!

Ik vind het nog steeds ontzettend dapper, hoe jij de afgelopen maand hebt gehandeld!!