Enomis, ik dacht eerst dat je alles in gedichtvorm schreef

dacht al dat we een kunstenaar in ons midden hadden

Ik ben vandaag in een soort depressieve bui aan het hangen. Hele dag regen maakt ook niet echt vrolijk natuurlijk. Lijkt wel een restje van gisteren ofzo.
Werd wat beter toen ik net mijn meisje van school gehaald had, samen boodschappen doen en koken, knap ik vanop, maar nu is het alweer terug en ik baal er eigenlijk van.
Vriendlief was thuis vandaag, dagje vrij, en merkte dat dat eigenlijk niet eens hielp. Heb echt gevochten tegen een jank bui en had zin om boos te zijn, te slaan en te schoppen.
Heb ook een beslissing genomen, ga morgenochtend naar de huisarts en vragen om ad. Nog 2 weken langer wachten zie ik gewoon niet meer zitten, ben het beu en moe en vandaag zelfs weer echt slechte gedachten gehad. Kan ze ook meteen wegduwen omdat het onzin is, maar toch flitst het even door mijn hoofd...
Morgenavond ga ik lekker naar mijn beste vriendinnetje in Amsterdam, even langs mama en zusjes en lekker drie dagen bijkomen.(pik de maandag er ook nog bij) Vriendin is psycholoog, dus het voelt heerlijk om even bij haar tot rust te komen en iemand te hebben die het ECHT begrijpt hoe ik me voel.
We gaan in ieder geval een flinke strandwandeling maken en eigenlijk maakt het me niet uit wat voor weer het gaat worden.