Gaaf killyenn! Je hebt het naar je zin daar zo te horen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aslo schreef:ShauniBef schreef:Mijn tattoo deed na het zetten helemaal geen pijn
Hier ook niet hoor, de eerste 2 uurtjes een ietwat schrijnend gevoel, verder niks. Vorige week donderdag laten zetten, is gisteren gaan vervellen, geen jeuk noppie niks.
lijntje87 schreef:Ik meld mij ook weer na een hele poos.
Ik was in het vorige topic met mijn tattoo op m'n enkel
[ Afbeelding ]
Een jaar geleden heb ik een tattoo op mijn zij laten zetten. Ter nagedachtenis aan mijn tante.
[ Afbeelding ]
Het is een notenbalk, mijn tante was professioneel dwarsfluitist. Pinkribbon hoef ik niet uit te leggen denk ik. En dat "vierkantje" zijn de omtrekken van Kenia, met als stip het dorp Kalani. Mijn tante heeft een stichting opgezet voor dit dorp en hier zijn we samen heen geweest.
Maar goed, na een halfjaar vond ik dat deze tattoo "iets" mistte. Heel lang overna gedacht, en toen is dit ontwerp eruit gekomen:
[ Afbeelding ]
jolienrotti schreef:ik vroeg me trouwens af, hebben jullie niet zoiets dat als je een foto van je tatoeage(s) op internet plaatst, dat je bang bent dat een ander denk, wow die is mooi, die neem ik ook!
ik zou daar toch een beetje huiverig in zijn denk ik. het is toch iets wat op je lichaam voorgoed zit, dat is niet zoiets als het zelfde t-shirtje dragen als iemand anders en die tegen komt. ben ik de enigste die zo denkt?
Marjo_x schreef:Wauw Lijntje! Ontzettend mooie tattoo op je zij!
Jolienrotti, ik denk dat veel tattoo artiesten het werk ook op de site oid zetten.. Maar geloof niet dat zij dezelfde (zelf ontworpen) tattoos bij meerdere mensen gaan zetten.
lijntje87 schreef:Thnx! ja ben er super blij mee.
Ik zet ze verder niet echt online. Over paar daagjes haal ik ze er ook weer af idd. Het is iets persoonlijks, dus weet niet wat een ander ermee zou moeten.