Yasmine: Ik denk dat bruin je heel goed zou staan hoor! Wel een warm soort bruin.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Bedankt voor de reacties over de stijltang.Chi had ik naar gekeken, maar dat vind ik te duur. Zeker omdat ik mijn haar niet altijd stijl. Van Remington had ik ook eentje gezien die me fijn leek, de S9500 voor als iemand het iets zegt.
Oja, en mijn huisgenootje zei iets over de Imetec Belissima, het nieuwste model. Ze zei dat die héél goed is. Kent iemand die? Ik heb daar nu namelijk de Belissima mini daarvan maar die bevalt me niet.
Yasmine: Ik denk dat bruin je heel goed zou staan hoor! Wel een warm soort bruin.
_Micha_ schreef:Ik vind het ook heel mooi zwitsal
Zo ik heb wat besteld gekochtNa wat inlezen was ik toch wel tot de conclusie dat je je haar echt blonder moet hebben willen de verfjes van la riche zullen pakken. En ook weiger ik nog steeds om daarvoor naar de kapper te gaan en minstens 100 euro te betalen terwijl de spullen nog geen 15 euro kosten. En als het mislukt dan mislukt het en is het mijn eigen schuld.
maar nu zag ik bij iemand op een ander forum dat ze haar haar met gewoon blonde verf had geverfd en dat het een heel stuk lichter was geworden. Dus ik heb blonde haarverf van Syoss gekocht, en pastel pink en white toner (om het haar misschien wat lichter te krijgen) van la riche besteld.
Ik kan niet wachten tot het binnen is, en mocht het mijn haar niet blond genoeg maken dan ga ik waarschijnlijk toch waterstofperoxide en blondpoeder gebruiken.
Duimen jullie alvast mee voor me?
Iemand zei nog je geen bleeching kits moet gebruiken, maar wat zijn dat dan?
_Micha_ schreef:Ik vind het ook heel mooi zwitsal
Zo ik heb wat besteld gekochtNa wat inlezen was ik toch wel tot de conclusie dat je je haar echt blonder moet hebben willen de verfjes van la riche zullen pakken. En ook weiger ik nog steeds om daarvoor naar de kapper te gaan en minstens 100 euro te betalen terwijl de spullen nog geen 15 euro kosten. En als het mislukt dan mislukt het en is het mijn eigen schuld.
maar nu zag ik bij iemand op een ander forum dat ze haar haar met gewoon blonde verf had geverfd en dat het een heel stuk lichter was geworden. Dus ik heb blonde haarverf van Syoss gekocht, en pastel pink en white toner (om het haar misschien wat lichter te krijgen) van la riche besteld.
Ik kan niet wachten tot het binnen is, en mocht het mijn haar niet blond genoeg maken dan ga ik waarschijnlijk toch waterstofperoxide en blondpoeder gebruiken.
Duimen jullie alvast mee voor me?
Iemand zei nog je geen bleeching kits moet gebruiken, maar wat zijn dat dan?
vigo_is_lief schreef:Vannacht papillotten ingehad, vanochtend zat het beetje weird ... maar nu .... BEN IK ER SUPER BLIJ MEEis nog nooit zo lang blijven zitten en het zijn mooie (pijpen)krullen geworden
[ Afbeelding ]
Zwitsal schreef:Dees doet t wel denk ik!
Maar in 2.5 uur dus van dit:
http://farm9.staticflickr.com/8186/8122 ... c13327.jpg
Naar dit gegaan:
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hph ... 5860_n.jpg
Ik ben er wel blij mee!
Behalve dat mn haar nu kurkdroog aanvoelt en het daardoor niet zo lekker valt (maar moet t gewoon even Een keer wassen en goed conditioner in laten trekken), mn hoofdhuid gevoelig is van dat getrek en gepluk eraan, en de kleur nog net wat te warm/rood is maar dat komt ook wel goed!
En ik heb ook nog lekker zo'n verfrandje op mn hoofd zitten haha, charmant
Fleur_V schreef:Hallo!![]()
Ik kom hier even binnenvallen, aangezien jullie zo te zien haarverf-experts zijn![]()
Van me zelf heb ik gewoon blond haar, wat ik altijd laat higlighten, waardoor het lichtblond lijkt.
Helaas heb ik laatst bedacht dat donker blond mij ook wel zou staan. Gelukkig ben ik niet echt impulsief (wel dus) en ben meteen naar de Kruitvat gerend, om vervolgens het eerste best pakje donkerblonde haarverf er doorheen te jagen.
Jullie raden het al. Ik kan het echt niet hebben en ik vind het zelf spuuglelijk. Gelukkig heb ik in mijn vlaag van verstandsverbijstering toch een helder momentje gehad en heb ik een semi-permanente verf gekocht.
Dit houdt in dat het er na 28 wasbeurten uit moet zijn.
Maar hebben jullie nog tips om dit proces te versnellen? En na even googlen kwam ik er al snel achter dat het er lang niet altijd even goed uitgaat. Wanneer kan ik het weer lichtblond verven?
Ik ga zo meteen maar head and shoulders kopen en 3x per dag mijn haar wassen!
ps. Wat een gewaagde kapsels zie ik hier voor bij komen, wauw!