[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:06

Bedankt voor de reacties over de stijltang. :D Chi had ik naar gekeken, maar dat vind ik te duur. Zeker omdat ik mijn haar niet altijd stijl. Van Remington had ik ook eentje gezien die me fijn leek, de S9500 voor als iemand het iets zegt. :+ Oja, en mijn huisgenootje zei iets over de Imetec Belissima, het nieuwste model. Ze zei dat die héél goed is. Kent iemand die? Ik heb daar nu namelijk de Belissima mini daarvan maar die bevalt me niet.

Yasmine: Ik denk dat bruin je heel goed zou staan hoor! Wel een warm soort bruin.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:10

Jup, eerst een vrij rode spoeling erin om te voorpigmenteren.
Dit pakte net beter dan ze dachten. En nu zit er echt verf in. Heb nog niet helemaal een beeld van wat t uiteindelijk gaat worden haha. Vrij warm wel volgens mij, maarja, koelere kleur komt dan over een maandje ofzo wel.

Yasmine: ik denk dat bruin je zeker mooi zal staan!

Edit: hihi de verf is aan t intrekken en is nu heeeeel donkerbruin haha. Ben echt zo benieuwd!

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:51

Loose schreef:
Bedankt voor de reacties over de stijltang. :D Chi had ik naar gekeken, maar dat vind ik te duur. Zeker omdat ik mijn haar niet altijd stijl. Van Remington had ik ook eentje gezien die me fijn leek, de S9500 voor als iemand het iets zegt. :+ Oja, en mijn huisgenootje zei iets over de Imetec Belissima, het nieuwste model. Ze zei dat die héél goed is. Kent iemand die? Ik heb daar nu namelijk de Belissima mini daarvan maar die bevalt me niet.

Yasmine: Ik denk dat bruin je heel goed zou staan hoor! Wel een warm soort bruin.

De babyliss wet/dry is ook heel goed!

Zwitsal

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 16:13

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 17:48

Dees doet t wel denk ik!
Maar in 2.5 uur dus van dit:
http://farm9.staticflickr.com/8186/8122 ... c13327.jpg

Naar dit gegaan:
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hph ... 5860_n.jpg

Ik ben er wel blij mee!
Behalve dat mn haar nu kurkdroog aanvoelt en het daardoor niet zo lekker valt (maar moet t gewoon even Een keer wassen en goed conditioner in laten trekken), mn hoofdhuid gevoelig is van dat getrek en gepluk eraan, en de kleur nog net wat te warm/rood is maar dat komt ook wel goed!

En ik heb ook nog lekker zo'n verfrandje op mn hoofd zitten haha, charmant

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 17:55

Vind het erg mooi staan , vind het beter bij je passen dan het hele lichte ! :D

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 18:02

Ja leuk zwitsal!
Je kan bruin goed hebben hoor staat mooi :D

Het bruine haar maakt jou zachter en het wit/blonde maakt je wat pittiger qua uitstraling.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 18:45

Ik vind het echt heel mooi, dat bruin. Leuk! :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:20

Wat een leuke reacties :D bedankt!
Kapster zei ook helemaal verbaast; jeetje ik hoef bij jou helemaal niet te wennen! Bij de meeste mensen moet ik even wennen maar jou staat het gewoon gelijk.

Ik ga t nu even nog een keer wassen, t voelt zo stug/ ruw dat ik twijfel of ze aan de achterkant de verf wel goed uitgespoeld heeft ( vast wel want daarna is t nog met shampoo gewassen). Hopen dat t daarna beter is.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:59

Ik vind het erg mooi staan Zwitsal!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:36

en ik ook! +:)+

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:39

Ik vind het ook heel mooi zwitsal :j

Zo ik heb wat besteld gekocht :') Na wat inlezen was ik toch wel tot de conclusie dat je je haar echt blonder moet hebben willen de verfjes van la riche zullen pakken. En ook weiger ik nog steeds om daarvoor naar de kapper te gaan en minstens 100 euro te betalen terwijl de spullen nog geen 15 euro kosten. En als het mislukt dan mislukt het en is het mijn eigen schuld.
maar nu zag ik bij iemand op een ander forum dat ze haar haar met gewoon blonde verf had geverfd en dat het een heel stuk lichter was geworden. Dus ik heb blonde haarverf van Syoss gekocht, en pastel pink en white toner (om het haar misschien wat lichter te krijgen) van la riche besteld.
Ik kan niet wachten tot het binnen is, en mocht het mijn haar niet blond genoeg maken dan ga ik waarschijnlijk toch waterstofperoxide en blondpoeder gebruiken.
Duimen jullie alvast mee voor me? :')

Iemand zei nog je geen bleeching kits moet gebruiken, maar wat zijn dat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:45

_Micha_ schreef:

Zo ik heb wat besteld gekocht :') Na wat inlezen was ik toch wel tot de conclusie dat je je haar echt blonder moet hebben willen de verfjes van la riche zullen pakken. En ook weiger ik nog steeds om daarvoor naar de kapper te gaan en minstens 100 euro te betalen terwijl de spullen nog geen 15 euro kosten. En als het mislukt dan mislukt het en is het mijn eigen schuld.
maar nu zag ik bij iemand op een ander forum dat ze haar haar met gewoon blonde verf had geverfd en dat het een heel stuk lichter was geworden. Dus ik heb blonde haarverf van Syoss gekocht, en pastel pink en white toner (om het haar misschien wat lichter te krijgen) van la riche besteld.
Ik kan niet wachten tot het binnen is, en mocht het mijn haar niet blond genoeg maken dan ga ik waarschijnlijk toch waterstofperoxide en blondpoeder gebruiken.

http://www.manicpanic.com/flash_new.html

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 00:46

Heel erg mooi Zwitsal! Al vind ik dat blonde van kleur prachtig en kan je het ook hebben, dit staat je echt beter :j

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 11:16

_Micha_ schreef:

Ik heb mijn haar zelf van blond naar bruin en nu van bruin weer terug naar blond geverfd. Van bruin naar blond heb ik met blondeerpoeder en peroxide gedaan en in 2x geblondeert. Nu heb ik va syoss frozen pearl verf en als deze op is ( ik koop ze in duitsland voor 3/4 euro. Dan ga ik over op spoelingen. Zorg iig dat je je haar regelmatig met maskers enz behandeld anders blijft er niets van over 8-)

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 17:04

Vannacht papillotten ingehad, vanochtend zat het beetje weird ... maar nu .... BEN IK ER SUPER BLIJ MEE :) is nog nooit zo lang blijven zitten en het zijn mooie (pijpen)krullen geworden :)
Afbeelding

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:24

Oh gaaf zeg!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:27

vigo_is_lief schreef:
Vannacht papillotten ingehad, vanochtend zat het beetje weird ... maar nu .... BEN IK ER SUPER BLIJ MEE :) is nog nooit zo lang blijven zitten en het zijn mooie (pijpen)krullen geworden :)
[ Afbeelding ]

Mooi <3

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 00:52

Zwitsal schreef:
Dees doet t wel denk ik!
Maar in 2.5 uur dus van dit:
http://farm9.staticflickr.com/8186/8122 ... c13327.jpg

Naar dit gegaan:
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hph ... 5860_n.jpg

Ik ben er wel blij mee!
Behalve dat mn haar nu kurkdroog aanvoelt en het daardoor niet zo lekker valt (maar moet t gewoon even Een keer wassen en goed conditioner in laten trekken), mn hoofdhuid gevoelig is van dat getrek en gepluk eraan, en de kleur nog net wat te warm/rood is maar dat komt ook wel goed!

En ik heb ook nog lekker zo'n verfrandje op mn hoofd zitten haha, charmant

Echt veel mooier nu!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:05

Thnx!
Kapster had denk ik toch mn haar niet helemaal goed gewassen oid, want nadat ik t zelf gewassen had was het gewoon weer lekker zacht en soepel.

Ga trouwens deze week denk ik eens naar de toko of de tuinen ofzo voor een pot kokos olie/vet.
Schijn voor je haar ook helemaal geweldig te zijn (alleen.. T is niet vloeibaar dus het lijkt me niet heel practisch maargoed misschien valt dat mee), en ook om te eten en mee te koken schijnt het goed voor je te zijn. Toch eens uit proberen!

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:13

Ik vind dat roodbruine echt veel mooier Zwitsal! Heb vooral het idee dat je ogen echt veel mooier uitkomen zo. En persoonlijk hou ik niet zo van echt witblond haar :)
Kokosvet heb ik ook gehaald een tijdje terug, ik ben (nog) geen fan :n ik kreeg het bijna niet uit mijn haar gespoeld. Misschien dat ik het nog een keertje moet proberen en dan écht alleen in de puntjes, want ik blijf er wel goede verhalen over lezen! Het is inderdaad 'hard', maar het smelt op lichaamstemperatuur, dus als je het tussen je handen wrijft, wordt het gewoon olie! (Wel even boven je hoofd houden tijdens het wrijven, want het druipt ;) )
Je kan er ook je mond mee spoelen, schijnt ook goed te zijn voor je tanden en tandvlees, maar dat vond ik toch ranzig := Ging echt bijna over mijn nek door de substantie. Nog steeds trouwens als ik eraan denk :=

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 02:27

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 07:11

Zwitsal: je kunt kokos olie ook even in magnetron doen dan is t nog intensiever en makkelijk aan te brengen :)

Klis: je gebruikt een gewone shampoo? Want dan zou het erg normaal gesproken gewoon uit moeten gaan.. Wellicht gebruik je teveel.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:06

Ik geloof dat ik gewone shampoo gebruikt heb toen. Zou best kunnen dat ik gewoon niet goed gespoeld heb ofzo, teveel heb ik denk ik niet gebruikt. Maar ik ga het binnenkort gewoon nog een keertje proberen, maar dan alleen in de punten!

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:31

Fleur_V schreef:
Hallo! :)

Ik kom hier even binnenvallen, aangezien jullie zo te zien haarverf-experts zijn :D

Van me zelf heb ik gewoon blond haar, wat ik altijd laat higlighten, waardoor het lichtblond lijkt.
Helaas heb ik laatst bedacht dat donker blond mij ook wel zou staan. Gelukkig ben ik niet echt impulsief (wel dus :+ ) en ben meteen naar de Kruitvat gerend, om vervolgens het eerste best pakje donkerblonde haarverf er doorheen te jagen.

Jullie raden het al. Ik kan het echt niet hebben en ik vind het zelf spuuglelijk. Gelukkig heb ik in mijn vlaag van verstandsverbijstering toch een helder momentje gehad en heb ik een semi-permanente verf gekocht.
Dit houdt in dat het er na 28 wasbeurten uit moet zijn.

Maar hebben jullie nog tips om dit proces te versnellen? En na even googlen kwam ik er al snel achter dat het er lang niet altijd even goed uitgaat. Wanneer kan ik het weer lichtblond verven?

Ik ga zo meteen maar head and shoulders kopen en 3x per dag mijn haar wassen!

ps. Wat een gewaagde kapsels zie ik hier voor bij komen, wauw!

Zie mijn berichtje van vorige week. Ondertussen ben ik vele anti-roos wasbeurten en olijfolie badjes verder en het heeft enigszins geholpen.
Toch in mijn haar nog een stuk donkerder dan normaal en zou ik het zo graag weer lichtblond verven.

Is het een idee om eerst een goeie pluk, die wat minder opvalt, te verven, om te kijken hoe het uitvalt? Dit in verband met de eventuele reactie op de semi-permanente verf. Of zeggen jullie sowieso niet doen? Ik heb mijn scheiding heel ver naar links, dus ik heb plukken haar die je bijna niet ziet. Hier zou ik het wel op kunnen proberen, of niet?

ps. Blon_D, ik ben verliefd op jouw haar! <3