Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Huh doen mensen dat? Spontaan gesprek aan willen knopen of zwaaien? Heb ik geen last van, maar ik zoek ook altijd naar geld op de grondEn met lopen m'n bril niet op en lenzen bijna nooit in dus gezichten vanaf afstand zie ik niet zo goed haha.
Zo het waait inderdaad flink! Ik ben vanavond niet meer geweest. Vanaf de trein direct doorgegaan naar de DA om nieuwe medicijnen voor m'n kat te halen. En toen ik thuis kwam was m'n tante er dus toen kon/wilde ik niet weg. Najah morgen na voetbal kijken of zondag dan maar..
Anoli schreef:Trouwens even een vraagje aan de experts. Volgens evy kun je beter 's morgens op de nuchtere maag gaan hardlopen als je wilt afvallen. Ik heb juist geleerd dat je altijd íets moet eten voordat je gaat lopen anders komt je spijsvertering niet opgang en dat zou weer slecht zijn ivm afvallen...
Iemand die het juiste antwoord weet?
Spirit schreef:Anoli schreef:Trouwens even een vraagje aan de experts. Volgens evy kun je beter 's morgens op de nuchtere maag gaan hardlopen als je wilt afvallen. Ik heb juist geleerd dat je altijd íets moet eten voordat je gaat lopen anders komt je spijsvertering niet opgang en dat zou weer slecht zijn ivm afvallen...
Iemand die het juiste antwoord weet?
Ik weet het niet, loop ook niet om af te vallen, maar weet wel dat als ik niets eet voor ik ga lopen ik geheid neer ga.![]()
Ik ga morgen een poging wagen om weer les 1 te lopen. Hopen dat het lukt met mijn voet, maar denk het wel.