Krachttraining voor vrouwen, #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Krachttraining voor vrouwen, #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 20:36

Oooohhhh :9
Ik wil em!!! :=

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:37

*Hokus-spokus-pilates-pas ik wou dat de pot haribo kindermix weg was*

Werkt het?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:39

Hij is niet weg maar wel bijna leeg :')

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:10

Ook bijna weg :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 08:34

Vreet het dan maar en 1x leeg, beter dan dat je elke dag 3 snoepjes neemt :P

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 08:46

Hahaha, zo gaat dat bij mij altijd. Als ik wat lekkers in huis haal,MOET het die dag ook OP. anders blijf ik er maar van eten.. dus of in huis halen, of een klein beetje oid.

Wat een sportiviteit en motivatie hier allemaal!! :D

Oh, en kwa borsten.. mijne zijn niet zo groot. een grote A. baal ik wel van, maar ach. Heb al vanalles geprobeerd.. fenegriek e.d .. maar helaas. Door te bankdrukken e.d hoop ik mijn borst voor het oog wat groter te maken :')

Gisteren heel fanatiek in de ochtend naar de winkel gerend, was hij nog dicht toen ik aan kwam. :') toen een lange school dag gehad, en daarna 45 minuten kracht gedaan. Ging lekker! ook al was het enorm druk.
ben wel goed geholpen met bankdrukken. dit keer sloot ik af met 2x7x40KG.
die 2x50KG zit er binnenkort dus ook wel in.
In de avond een verjaardag gehad, en enorm veel gesnaaid ;( het eerste uur kon ik me super goed inhouden, daarna helemaal niet meer. Maar ach. een zondig dagje mag wel toch.
En ik ga zo weer lekker bootcampen :D

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 08:59

Ik ben niet geweest gisteren
Had echt zo een rug pijn
Gelukkig morgen weer naar de fysio
Kijken wat hij ervan vind en anders toch even naar de huisarts
Maken ze maar een foto of zo het voelt echt niet goed
Ik ga morgen weer sporten als alles goed gaat en kijken wat de fysio zegd

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 09:10

Ik wilde gister nog even trainen, maar ik werd helaas keihard ingehaald door de engste migraine aanval die ik ooit heb gehad. Dacht echt even serieus dat manlief 112 moest bellen :=
Het zit me de laatste tijd echt niet mee :n

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 09:12

Oh bah kan me voorstellen dat je dan niet gaat sporten
Voel je je wel weer wat beter nu?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 09:18

Gelukkig wel, het was van korte duur :j

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 09:41

Oehhhh bah zeg phor! Ik heb mn moeder wel eens in paniek gebeld dat ik een hersenbloeding had :D Gelukkig al aantal jaren geen migraine meer

Ik gisteren alleen paard gereden, was zo gaar, vanavond dus maar buikspieren doen. Vanavond ook les (carrousel) en morgen sporten...

Citaat:
Oh, en kwa borsten.. mijne zijn niet zo groot. een grote A. baal ik wel van, maar ach. Heb al vanalles geprobeerd.. fenegriek e.d .. maar helaas. Door te bankdrukken e.d hoop ik mijn borst voor het oog wat groter te maken

Ik heb maanden lang van de breast gro pillen gehad, ik had wel het idee dat het werkte overigens (voller) was rond mijn 22ste ofzo maar nu paar jaar later zijn ze sowieso veel mooier geworden (vanaf mijn 24/25ste) (zonder pillen)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:05

Zo voelde het dus ook, maar dan in combinatie met een hartaanval en ik ging ook een aantal keren bijna knock out. Leuk, migraine :+

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:08

Ik wil ook ff klagen! Haha nee grapje, zolang ik sport en op mn eten let ben ik blij met mezelf, alleen zo'n vreetweekend is dan niet zo handig.
Mijn lichaam is ook vrij standaard denk ik, vrij klein, 1.59 redelijk grote borsten, 70F maar omdat ik een kleine torso heb (en meestal een sportBH aan heb) lijken ze niet zo groot, thank god!! In de brugklas was ik daar super onzeker over.
Redelijk dikke kont en flinke heupen maar dat hebben alle Sri lankaanse mensen wel meestal, sommige niet grrrrr....
Gisteren weer flink gesport, voelde echt fijn, flink gezweet ook en nu wel wat beurse spiertjes wat ik echt een heerlijk gevoel vindt! Vanavond weer aan de zumba, en proberen deze keer wel wat cardio en KT ervoor te doen!
Toen ik maandag in de sportschool was was er een jonge vrouw n zij leek precies als hoe ik MissFitness van hier in mn hoofd heb, super fanatiek, super moeilijke, zware oefeningen doen aan heel mooie gespierd! Jaloers!!!!

Oei: Migraine is echt klote!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:34

vrij standaard;70F...? ;)

Gister een hele mooie gast hier gespot in de fitness, schijnt een prof sporter te zijn maar weet niet wat (zit bij defensie, dus kan op kantoor sporten tussen de militairen :D).. Hij was heel erg aan het flirten, niet leuk als het zweet van je af druppelt en je make up zichzelf verspreidt heeft.. Vandaag voor de herkansing gaan dus :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:41

Haha, op mijn sportschool lopen niet echt mijn types, hou ook meer van 'nette' mannen ofzo :o
Niet dat sportende mannen niet netjes zijn, maar vind veel een beetje van die 'billy's'

ofzo }:0

haha maar goed, herkansing 2 dus ;-)

Ik ken een jongen die 2 keer per dag soms sport, die is mega strak, gespierd en droog, niet normaal

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:58

Romyv schreef:
vrij standaard;70F...? ;)

Gister een hele mooie gast hier gespot in de fitness, schijnt een prof sporter te zijn maar weet niet wat (zit bij defensie, dus kan op kantoor sporten tussen de militairen :D).. Hij was heel erg aan het flirten, niet leuk als het zweet van je af druppelt en je make up zichzelf verspreidt heeft.. Vandaag voor de herkansing gaan dus :D

haha, naja niet echt standaard, maar ik heb jarenlang gedacht dat ik D had totdat ik weer eens een BH ging kopen....

Tja lekkere jongens bij ons op de sportschool, sommige wel, sommige ook echt niet! De instructeurs zijn wel leuk, dat scheelt! :D

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 12:01

:wave: mag ik mij hier ook melden?

Ik ga sinds een maandje ongeveer naar de sportschool. Daarvoor heb ik al wel heel wat uurtjes doorgebracht in de fitnesszaal bij fysiotherapie vanwege het in hoge mate hypermobiel zijn, maar dat ging erg vervelen tussen de oudjes, dus besloten om daarom maar op eigen kracht verder te gaan bij een sportschool waar vriendinnetjes ook heen gaan.
Bij de fysiotherapie altijd een schema gevolgd van 3x15 'lifts' van een bepaald gewicht, en dan vooral voor de spieren rondom schouders en enkels omdat daar de flexibiliteit het hoogste is. Zoiets zal ik nu ook wel moeten blijven doen, maar als ik toch al in de sportschool ben kan ik eigenlijk ook net zo goed wat andere dingen aanpakken (flubberbovenbenen en buik! :+ ) en cardio. Ik heb dus alleen geen idee hoe ik dat moet aanpakken en wat bijvoorbeeld de beste verhouding is tussen krachttraining en cardio, dus hopelijk kan ik via dit topic wat tips en motivatie en dergelijke op doen! :)

Ik heet trouwens Ymke, 20 jaar, woon in Roosendaal, studente criminologie in Rotterdam, vriend <3, huisdieren, feestjes e.d. The usual eigenlijk!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 13:09

jaaa ik ook hoor, mij maak je heel gelukkig met YUP'n :D Maar beetje verandering van spijs doet eten.....

hahaha die ontkenningsfase zit ik nu ook in... roep altijd dat ik C heb maar zal B zijn vrees ik := hahaha

welkom Ymke! nooit eerder gefitnesst?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 13:52

@ Ymke, hier in instabiele schouder/hypermobiel, heb ook een tijd medisch fitness gedaan bij de fysio, verdomd saai en weinig resultaat. Geef vooraf aan aan de sportinstructie daar waar je last van hebt. Schouders kan je wel trainen, maar zorg voor goede houding en lichte intensiteit, eerst spieren goed verstevigen, laat je niet verleiden tot te zware oefeningen omdat je de lichte niet voelt (in geval van je enkels en schouders)

Opdrukken is voor mij bijv. onmogelijk, dat trekken mn schouders niet :')

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 14:15

Afbeelding

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 14:31

WOW :wow:
Dan moet ik niet meer eten een jaar en elke dag een uur of 12 krachttraining en cardio gaan doen
Misschien maak ik dan een kansje

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 15:03

Mooi mooi!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 17:46

Welkom Ymke! we zullen je vast wel kunnen helpen aan het beginnen met trainen :) en welke volgorde e.d

Toushie, wauw :) motivatieeeeeeee haha

phormicola, jeetje zeg!!! gelukkig was het snel over :(:)..

Vanochtend bootcap was wat minder zwaar dan maandag avond, maar uiteraard weer lekker aan de slag geweest. Daarna nog 30 minuten op de crosstrainer gestaan in de sportschool :+ was toch dichtbij en had nog energie over. Daar heb ik enorm door gezweet :D
Morgen ochtend wil ik weer KT bovenlichaam doen. en dan vrijdag hardlopen, zaterdag klimmen, zondag ?

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 17:48

phormicola schreef:
Ik wilde gister nog even trainen, maar ik werd helaas keihard ingehaald door de engste migraine aanval die ik ooit heb gehad. Dacht echt even serieus dat manlief 112 moest bellen :=
Het zit me de laatste tijd echt niet mee :n

O jee dat klinkt niet goed! Wat heb je toch een pech de laatste tijd!!
Ik hoop dat je spoedig weer topfit mag zijn!!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 17:54

ietjelover schreef:
DDDMakkink schreef:

Ik ben 1,67 dus een ukkie
En dan nog te zwaar en een ruime D
Ik ben gewoon Verkeerd in elkaar gezet

nou ik ben heel smal, heb wel bredere heupen en redelijk gespierde benen,
maar heb een cub D/E
Ik ben oo 1.67 groot.
Maar geloof me, is ook niet fijn.
Vooral mannen, je wordt er constant op aan gekenen!

ik ben trouwens pas 15 jaar en het moet allemaal nog 1/2/3 maten groeien.
Helaas.
Zie er nu al tegenop. Ik kan nu al niets meer doen aan sport zonder goede sport BH,
paardrijden of hardlopen doet zelfs met fijne bh niet echt fijn.

Ben wel jaloers op sommige mensen hier hoor!

Vandaag heb ik even rust gehouden
dadelijk even paardrijden en verder niets meer
, morgen hardlopen en krachttraining