[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:33

Heb je nu kleine littekentjes daar dan? Wel een leuk iets zeg! Had je geen spijt dat alles er uit moest?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:38

Nee.. het ziet er nu ongeveer zo uit:
Afbeelding

En zo was het nadat ik uit het ziekenhuis was gekomen:
Afbeelding

Die opstaande bultjes zijn ook littekens dus.. en de enige van mijn littekens die omhoog gegaan zijn.
Maar gelukkig krijg ik hopelijk snel mijn chestpiece dus dan valt dat ook minder op :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:59

Oke, apart dat die drie zo omhoog staan!

Je hebt het er maar druk mee := hoe gaat je chest piece eruit zien?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:07

Dat staat in het tattoo topic ;) Maar hopelijk wordt het een dotwork tattoo gebaseerd op het liedje "Where the wild roses grow", alleen mijn tattoo artist reageert niet.. |o

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:13

Oke ga ik daar even kijken, ben daar niet actief want heb geen tattoos dusja :') Wel balen dat ie dan niet reageert!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:15

Aaaargh, het zit me duidelijk niet mee, mijn stretch is sinds vanmorgen ook gaan etteren! Heb 'm nochtans gisteren 10 min in zoutwater geweekt... Heb hem nu ook volledig gereinigd met antibacteriële zeep (dettol) en daarna overvloedig met water gespoeld. Ga hem vanavond nog een keer met zoutwater behandelen ook denk ik, hoop dat ie snel kalmeert :(

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:19

Turtle : Ga naar een vorige maat terug, het liefst 2 maten terug eigenlijk en ga dan schoonmaken.. Niet je originele maat erin houden dat is niet handig!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:44

Het is nog maar een 3mm dus ik kan slechts 1 maat terug, maar het probleem is dat ik van een vorige maat enkel een houten spiraal heb, en die steek ik liever niet in een ontstoken piercing. Ik kan de tunnel wel goed ronddraaien en bewegen om hem schoon te maken, de wond heeft dus genoeg ruimte om te genezen lijkt me. Denk dat ik hem gewoon ga laten zitten en elke dag goed zeezouten, moet lukken lijkt me.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:13

*Myryana, gaan die bultjes nog weg, of laat je daar een tattoo zetten zodat je ze niet meer ziet?
Had jij er "gewone" schroefjes op zitten :+ ?
Ik heb een klein glittersteentje.

*RS, heb ik het goed begrepen: laat jij piercings zetten die er dan meteen weer uitgehaald worden??
Pff... dat vind ik wel dapper := !! Krijg je daar niet veel lidtekentjes van?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:17

Daar ben ik het niet mee eens. Je kan op aop goedkoop 2mm glazen tunneltje/plug kopen en die erin doen. Ik zeg het niet om te pesten maar zo kan je je oor verkloten. Je oor is heel boos nu dus of je doet er niks in of kleinere maat maar laten zitten is niet slim. Maar goed moet je zelf weten...

Bultjes blijven. en Ja schroefkopjes had ik.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:50

Ik ben nu in de stad opzoek naar uni cura, maar tot nu toe nog niet gevonden.
Moet de paarse hebben toch? Uni Cura balans?
Een vriendin had al sterilon gehaald voor me, maar begreep dat dat niet goed was?

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:50

Ik zal ze maar bestellen dan, in een 2mm? Ben net in apotheker zoutoplossing en olie gaan halen, goed reinigen is wel nodig nu. Wil echt niet de rebel uithangen maar ik baal echt enorm :n Ik snap nog steeds niet hoe het kan, heb écht geen gekke dingen gedaan...
Helemaal niets erin steken is trouwens geen optie, dan heb je een grote kans om de ontsteking op te sluiten en zo een abces te creëren. Tot wanneer de kleinere maat toekomt zal deze er dus helaas in moeten blijven vrees ik.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:59

Sterilon is veel te agressief, niet doen dus!
Ik heb unicura balance inderdaad, bij bijna elke supermarkt hier in dit kleine dorpje wel te vinden eigenlijk.
Anders een drogist proberen?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:09

Ik heb nu een blokje en een pompje, welke kan je ket beste gebruiken?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:17

Ik vind persoon een pompje fijner om te gebruiken dan een blokje.

TurtleLove4 schreef:
Ik zal ze maar bestellen dan, in een 2mm? Ben net in apotheker zoutoplossing en olie gaan halen, goed reinigen is wel nodig nu. Wil echt niet de rebel uithangen maar ik baal echt enorm :n Ik snap nog steeds niet hoe het kan, heb écht geen gekke dingen gedaan...
Helemaal niets erin steken is trouwens geen optie, dan heb je een grote kans om de ontsteking op te sluiten en zo een abces te creëren. Tot wanneer de kleinere maat toekomt zal deze er dus helaas in moeten blijven vrees ik.

Ik snap dat je baalt en het is ook poedersuiker dat het gebeurd maar het is echt beter dat je even terug gaat naar 2mm. Koop een setje glazen plugs en doe die in tot je oortjes weer blij zijn.

Overigens dit is even naar allen. Ik wil niet betweterig overkomen of jullie de les lezen etc. Die dingen die ik zeg vertel ik niet om jullie te pesten maar omdat ik jullie echt wil helpen dat jullie je lichaam en piercings niet verkloten. Sorry als het soms zo overkomt.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:23

Ik neem het helemaal niet zo op hoor, Myryana :) Ben juist heel blij dat iemand met ervaring me helpt en raad geeft! Ben van plan gewoon een CS single flared tunneltje van 2.5 mm te kopen, dat is de kleinste maat en lijkt me wel goed

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 17:41

Ik heb n navelpiercing, wilde m verwisselen maar ik krijg m er nu niet meer in, en hij bloed ook eenn beetje... t lijkt wel alsof er iets voor dat bovenste gaatje zit..
iemand ideeen hoe k m er in krijg?
Heb al heel hard gedrukt maar t wil niet :(

EDIT: Heb m al :+
Laatst bijgewerkt door SaBiNa_S op 04-03-12 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 17:46

Red_Savage schreef:
Dermals gaan erg snel, vooral als ze gepuncht worden. :)
Toen ik er 28 kreeg zaten ze er zo in! vond het ook sneller dan een gewone surface.

28??
Waar heb je ze allemaal dan? haha

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 18:51

Die van haar waren tijdelijk ;)
Ze heeft een beencorset en een corset aan de zijkant gehad met dermals meen ik.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 11:51

TurtleLove4 schreef:

Veel stress gehad de laatste tijd? ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:47

Misschien een hele rare/stomme vraag maar ik vroeg het mezelf af. En mijn vriendinnetjes lachte me uit toen ik mijn gedachte opperde.
Kan het zijn dat je piercings meer gaan irriteren/sneller ontsteken tijdens je menstruatie? Want mijn 2e navelpiercing en 2 oorbellen zijn toen alle twee gaan etteren. (oorbellen zitten 6 maanden en navel 3 denk ik).
Of is dit puur toeval :D

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:25

Ayasha: Niet speciaal, waarom? Lijkt mijn bericht zo hopeloos en geïrriteerd? :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:00

Ik denk omdat van stress je piercings/oorgaatjes ook vervelend kunnen gaan doen :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 01:10

Dames die stretchen, zoals de meeste weten heb ik 8 mm gehad, nu 7 maanden later glijdt er met gemak 5 mm in... Echter heb ik nu een vaste baan dus ik ga ze er maar weer indoen...
Ik zoek 5mm single flare tunnels, en 7mm single flares wie heeft wat liggen voor me?

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 03:38

Piercing in je kraakbeen doet geen pijn. Tuurlijk is het even een vervelend gevoel, maar dat overleef je wel :) als je het mooi vind hoef je het voor de pijn zeker niet te laten hoor.