Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:misschien aceton nemen?
ik zit nu in een webshop, heb 100 woodensticks 4x roze buffers, 15 roze penselen en 5 dottingtools, hartstikke leuk alleen wil nog nagelvijlen erbij, echter gaan die per 50 stuksgaat me iets te ver
Skessa_ schreef:Ik heb gewoon die van KV. De glitters zakken naar de bodem, maar gaan niet aan je handen zitten hoor!
Als je bakje te vies is, kun je m gewoon leeg gooien en er nagellak remover in doen.
http://3.bp.blogspot.com/-gjWrfAR4XkY/T ... picnik.jpg
runasays schreef:Ik zoek een blauw glitterlakje, zoals circus confetti maar dan dus blauw..
Iemand suggesties? Foto's?
Skessa_ schreef:@ DB: Ze staan bij de nagellakremovers, nepnagels, nepwimpers etc.
En Etos verkoopt het ook, daar heb ik ook een potje van
Yv_ schreef:DB, ze staan niet bij de catrice/essence dingen he, maar bij de nepnagelproducten. Ik heb 'm ook, volgens mij heb je er nog 2 varianten in ook. Ik heb 'm eigenlijk nog nooit gebruikt voor glitterlak. Wellicht handig om eens te proberen.
Vonneke: Told ya so. Lóve Cowgirl Up! Zit net heel beschaamd op mijn tenen te kijken, daar zit-ie denk ik al 4 maanden op
.
Ik zit te twijfelen.. GR 119, Love em leave em of Fashion Addict..
Selka schreef:Maar die kunstnagelremover potjes, zijn die niet schadelijker voor je nagels dan "gewone" remover?
Ik heb met mijn glitterlakjes namelijk hetzelfde probleem, maar ben wel bang dat met de kunstnagelremover mijn nagels poreus worden.
Morrie schreef:hier in de buurt verschilt het assortiment van het KV enorm, van een soort met allemaal rotzooi volgepropte dumpstore waar ze bijna geen makeup hebben tot een bijna sjieke parfumerie.
In Blaricum is een parfumerie waar ze OPI verkopen, ik word alleen de zaak uitgekeken als ik in mijn stakleren op klompen binnen kom daardus ik durf er bijna niet heen
Vanillia schreef:Haha db om die reden bestel ik al m'n parfum gewoon online. Veel goedkoper en geen hijgende verkoopsters in je nek..
runasays schreef:@Skessa_. Is die al uit een oudere collectie of is die nieuw? Ik heb m nog nooit gezien bij de KV