Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 08:34

Net even catrice grey's kelly opgedaan!

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 10:45

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 10:56

Jammer dat de kleurtjes niet zo leuk zijn.. (en dat de niet door de brievenbus passen!)

Is dat een nude/sand-kleur SteffiiY? Ben wel benieuwd naar een fotootje? Naam klinkt erg leuk :).

Thanks DQ, daar heb ik inderdaad helemaal nog niet over nagedacht! Zal TD eens mailen of ze eraan kunnen komen. De NLse webshops helaas niet.
Die blauwgoud van Misa heeft boozy trouwens in haar assortiment, dus dat scheelt weer :D. Nu alleen die andere kleurtjes nog :+.

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:17

Ik zoek een blauw glitterlakje, zoals circus confetti maar dan dus blauw..
Iemand suggesties? Foto's? :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:21

Jingle Jangle van Color Club? Al zijn die niet holografisch.. Weet eigenlijk nieteens zo goed meer welke circus confetti is, heb zooooveel glittertjes voorbij zien komen :'). Maar Jingle Jangle is wel blauw en heeft wel glitters :D.

Of eentje van die Twin Series van essence.. Die is er geloof ik ook in het blauw..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:25

xDramaQueen schreef:
misschien aceton nemen?

ik zit nu in een webshop, heb 100 woodensticks 4x roze buffers, 15 roze penselen en 5 dottingtools, hartstikke leuk alleen wil nog nagelvijlen erbij, echter gaan die per 50 stuks :wow: gaat me iets te ver :')

_O- 50 vijlen? Omg. :')

Skessa_ schreef:
Ik heb gewoon die van KV. De glitters zakken naar de bodem, maar gaan niet aan je handen zitten hoor!
Als je bakje te vies is, kun je m gewoon leeg gooien en er nagellak remover in doen.

http://3.bp.blogspot.com/-gjWrfAR4XkY/T ... picnik.jpg

De Kruidvatten hier in de buurt hebben deze allemaal niet in het assortiment. Probeer alleen de Kruidvat bij m'n ouders in de buurt, en als die 'm niet hebben koop ik 'm gewoon bij de Sephora. In ieder geval bedankt voor het meedenken! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:26

Ik vind de Cowgirl Up nu in het daglicht nog mooier dan in het donker gister

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:31

@ DB: Ze staan bij de nagellakremovers, nepnagels, nepwimpers etc.
En Etos verkoopt het ook, daar heb ik ook een potje van :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:31

runasays schreef:
Ik zoek een blauw glitterlakje, zoals circus confetti maar dan dus blauw..
Iemand suggesties? Foto's? :D

Hmm. Misschien Gone Gonzo (uit de Muppets-collectie) van OPI?
http://www.beautyscene.nl/p/55027/opi_t ... hes__fotos
Zou verder zo snel geen blauwe versie van Circus Confetti weten. In ieder geval niet met van die grote 'glitters' erin..
Misschien hebben andere uit dit topic wel suggesties voor je. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:34

Hahaha, nou jij komt voorlopig niet zonder te zitten DQ :D! Jeetje, wat een voorraad :).

DB, ze staan niet bij de catrice/essence dingen he, maar bij de nepnagelproducten. Ik heb 'm ook, volgens mij heb je er nog 2 varianten in ook. Ik heb 'm eigenlijk nog nooit gebruikt voor glitterlak. Wellicht handig om eens te proberen.

Vonneke: Told ya so :P. Lóve Cowgirl Up! Zit net heel beschaamd op mijn tenen te kijken, daar zit-ie denk ik al 4 maanden op :=.

Ik zit te twijfelen.. GR 119, Love em leave em of Fashion Addict.. :?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:38

Glorius Aquarius van Essence :)

Afbeelding

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:40

@ Yv_: zeker Fashion Addict, die is zo mooi :D

Maar die kunstnagelremover potjes, zijn die niet schadelijker voor je nagels dan "gewone" remover?
Ik heb met mijn glitterlakjes namelijk hetzelfde probleem, maar ben wel bang dat met de kunstnagelremover mijn nagels poreus worden.

Gisteravond Black is back met twee lagen Make it Golden (beide essence) opgedaan en ik vind hem leuk!
Alleen duurde hartstikke lang voordat het droog was ;(

Dus een kwaaie vriend in bed; of het licht nu aub uit mag! ;)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:41

Skessa_ schreef:
@ DB: Ze staan bij de nagellakremovers, nepnagels, nepwimpers etc.
En Etos verkoopt het ook, daar heb ik ook een potje van :)

Volgens de meisjes van de Kruidvat aan wie ik het allemaal gevraagd had, hadden ze dat potje niet in 't assortiment..
Nou, ik doe zo nog wel een poging bij de Kruidvat verderop, moet toch nog boodschappen doen. Als ze 'm toch blijken te hebben, dan ben ik blij, en zo niet, dan probeer ik ook nog de Etos voordat ik naar de Sephora ga. (Bij de Sephora loop ik een hele grote kans om 'm koopverbod te breken, dus ga er liever niet naar binnen. :') )
Bedankt voor de tip! :D

Yv_ schreef:
DB, ze staan niet bij de catrice/essence dingen he, maar bij de nepnagelproducten. Ik heb 'm ook, volgens mij heb je er nog 2 varianten in ook. Ik heb 'm eigenlijk nog nooit gebruikt voor glitterlak. Wellicht handig om eens te proberen.

Vonneke: Told ya so :P. Lóve Cowgirl Up! Zit net heel beschaamd op mijn tenen te kijken, daar zit-ie denk ik al 4 maanden op :=.

Ik zit te twijfelen.. GR 119, Love em leave em of Fashion Addict.. :?

Heb ook bij de nepnagelspullen en removers gekeken, en hij stond er niet tussen. Er was niet eens een schap voor. En volgens de diverse Kruidvatmeisjes die ik het heb gevraagd, hebben ze 'm niet in het assortiment. Moet er wel bij zeggen dat deze Kruidvatten een beetje vaag basis-assortiment hebben, het is meer speelgoed en andere troep in plaats van drogisterijartikelen, maar goed. Ga vanmiddag eens een Kruidvat in een wijk verderop kijken, die is ook groter en heeft wel een normaal assortiment.

Hmm, moeilijk.. Ik zou gaan voor de Love em Leave em. :)

Ik heb trouwens ook al lak op m'n tenen wat er zo'n 3 à 4 maanden opzit. Ben gewoon te lui om het eraf te halen. :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:46

Selka schreef:
Maar die kunstnagelremover potjes, zijn die niet schadelijker voor je nagels dan "gewone" remover?
Ik heb met mijn glitterlakjes namelijk hetzelfde probleem, maar ben wel bang dat met de kunstnagelremover mijn nagels poreus worden.

Er zit wel aceton in. Maar je kan het flesje ook leeggooien en je normale nagellakremover in doen. Werkt hetzelfde :)

@ DB: Als je naar Sephora kan, dan zit er ook vast wel een KV of Etos in de buurt die het ook hebben :P
Ik heb 4 KV's in de buurt. Waarvan 1 echt heel klein en die heeft het zelfs nog :P

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:38

Ik gebruik eigenlijk altijd nagellakremover met aceton.. Zonder aceton duurt echt een eeuwigheid := Ga straks eens even de half-moons van een paar pagina's terug proberen, ben heel benieuwd! Ik zit echt al de hele dag aan mijn brievenbus geplakt, ik wil mijn TD-bestelling! ^) 6 december vertrokken uit Florida, dus dan zou ie deze week toch een keer aan moeten komen denk ik..

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:43

hier in de buurt verschilt het assortiment van het KV enorm, van een soort met allemaal rotzooi volgepropte dumpstore waar ze bijna geen makeup hebben tot een bijna sjieke parfumerie.

In Blaricum is een parfumerie waar ze OPI verkopen, ik word alleen de zaak uitgekeken als ik in mijn stakleren op klompen binnen kom daar :+ dus ik durf er bijna niet heen 8-)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:59

Morrie schreef:
hier in de buurt verschilt het assortiment van het KV enorm, van een soort met allemaal rotzooi volgepropte dumpstore waar ze bijna geen makeup hebben tot een bijna sjieke parfumerie.

In Blaricum is een parfumerie waar ze OPI verkopen, ik word alleen de zaak uitgekeken als ik in mijn stakleren op klompen binnen kom daar :+ dus ik durf er bijna niet heen 8-)

Ik heb hier in de buurt 3 Kruidvatten, en die vallen allemaal in de eerste categorie. Je kan er vanalles krijgen, van pyjama's tot lego en allerlei soorten kerstversiering en tost-ijzers, maar zo'n removerpotje, hoestsiroop, OB-mini tampons en een fatsoenlijk Catrice-schap zijn hier echt niet te vinden. :n

Hihi, die ervaring heb ik hier in de Douglas. Zodra je er niet uitziet als een opgedirkte Barbie-pop inclusief 20 centimeter dikke plamuurlaag op je gezicht kijken ze je echt weg (en dan loop ik nog in m'n normale kleding). Behalve als je voor een flink bedrag aan parfum en make-up komt kopen, dan zijn ze ineens heel aardig tegen je. :=
Zou eigenlijk eens in m'n rij-outfit langs moeten gaan, volgens mij krijgen die dames dan helemaal een rol-beroerte. :+

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:07

Haha db om die reden bestel ik al m'n parfum gewoon online. Veel goedkoper en geen hijgende verkoopsters in je nek..

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:09

@Skessa_. Is die al uit een oudere collectie of is die nieuw? Ik heb m nog nooit gezien bij de KV

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:14

Vanillia schreef:
Haha db om die reden bestel ik al m'n parfum gewoon online. Veel goedkoper en geen hijgende verkoopsters in je nek..

Haha, dat is inderdaad ook een goede, parfum via internet bestellen! :D
Ikzelf ga eigenlijk altijd naar de Sephora voor m'n parfum. Die mensen daar zijn vriendelijk, behulpzaam en laten je gewoon rustig rondlopen zonder je continu te achtervolgen door de hele winkel. En behalve dat, daar is 't ook goedkoper als bij de Douglas (zeker nu met kerst voor de deur).

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:15

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:16

runasays schreef:
@Skessa_. Is die al uit een oudere collectie of is die nieuw? Ik heb m nog nooit gezien bij de KV

Volgens mij een nieuwe collectie. Maar alleen te krijgen in een Kruidvat met dubbel Essence-schap (correct me if I'm wrong). :)

Aah, bedankt voor de tip Vanillia. Verpakking maakt mij niet echt uit, zolang die maar lekker ruikt. :))

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:30

Hallo! :)
Vanavond weer even naar huis dus dan kan ik mooi ff me nagels lakken :)) mijn nagels zien er nu echt uit als een ramp :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:24

Zo, had vanochtend geen tijd voor een vers lakje, en ik heb nu toch 3 uur lang geen colleges, dus kan mooi even langs huis om m'n nagels te lakken. :D

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:49

Iemand toevallig interesse in Catrice I wear my sunglasses at night of essence hunt my if you can? O:)
Ruilen is ook een optie :+