Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marijkedam schreef:Ik heb vorige week mooi gebruik gemaakt van de Etos aanbiedingen.
Ik vind Etos lakjes erg fijn lakken. Mooie diepe kleuren en met 1 laag redelijk dekkend.
Heb nu ook de BM plates 200 serie binnen en ben aan de slag gegaan, dit is mijn nieuwste creatie.
Het lakken zelf gaat steeds beter, maar het stempelen moet ik nog wat secuurder in worden.
Dieltje schreef:Ik had een vraagje, ik heb me nagels altijd best wel lang en ze zien er (al zeg ik het zelf) altijd wel redelijk mooi uit, heb eigenlijk altijd french manicure op
Maar heeft iemand tips voor het vijlen van je nagels, dan bedoel ik niet 1 richting enz. maar bij mijn middelvinger bijvoorbeeld heb ik altijd zoveel moeite om hem ''recht'' te vijlen (dat die aan 2 kanten even veel gevijld is) Ik weet echt niet hoe ik dat goed voor elkaar krijg, iemand ideeën??
Dieltje schreef:Ik had een vraagje, ik heb me nagels altijd best wel lang en ze zien er (al zeg ik het zelf) altijd wel redelijk mooi uit, heb eigenlijk altijd french manicure op
Maar heeft iemand tips voor het vijlen van je nagels, dan bedoel ik niet 1 richting enz. maar bij mijn middelvinger bijvoorbeeld heb ik altijd zoveel moeite om hem ''recht'' te vijlen (dat die aan 2 kanten even veel gevijld is) Ik weet echt niet hoe ik dat goed voor elkaar krijg, iemand ideeën??
Plien91 schreef:Dieltje schreef:Ik had een vraagje, ik heb me nagels altijd best wel lang en ze zien er (al zeg ik het zelf) altijd wel redelijk mooi uit, heb eigenlijk altijd french manicure op
Ik las ooit ergens iets dat je met zwartgelakte nagels beter kan zien of je recht hebt gevijld.Maar of dat waar is weet ik niet, zelf nog nooit geprobeerd.