Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Vraag het anders eens aan je kapper,als je die vertrouwt. Ik denk dat het je haar wat voller zal maken en je een frisse uitstraling geeft, want je hebt een heel leuk hoofd
. Vraag het anders eens aan je kapper,als je die vertrouwt. Ik denk dat het je haar wat voller zal maken en je een frisse uitstraling geeft, want je hebt een heel leuk hoofd 

! Ik zal die foto woensdag even uitprinten en dan meenemen naar de kapsalon
! Ik zal die foto woensdag even uitprinten en dan meenemen naar de kapsalon  !
!                                                          

Sheran schreef:Tja, het heeft allebei wel wat,maar ik vind het zonder pony leuker denk ik. Ik ben wel benieuwd naar je hysterische haar! Is daar niet iets mee te doen? Aldoor stijlen lijkt me niet zo goed voor je haar.
Is dit wat? http://media-cdn.pinterest.com/upload/5 ... lFSM_f.jpg

)
 )                                                         
 ! Ik durf niet
! Ik durf niet  ! *voelt zich dom*
! *voelt zich dom* 

Maartje1990 schreef:Die was inderdaad voor jou ja.
Wat een vlecht voor effect heeft op nat haar laten drogen weet ik niet, maar als ik het gewoon natuurlijk laat drogen heb ik altijd veel meer krul dan als ik het gewoon droog fohn.
Maar je kan je krullen er ook júist in föhnen. Je hebt hiervoor zelfs speciale fohnkoppen maar die heb je niet persée nodig. Wat je doet is dan in je natte haar een flinke hop haarschuim, verspreid dit en dan fohnen en met je hand een beetje zo tegen je hoofd vasthouden/duwen/knijpen (snap je wat ik bedoel?)

! Suggesties zijn welkom
! Suggesties zijn welkom  !
!                                                          Al zou een stuk lengte eraf je volgens mij wel staan, maar niet te kort gaan. En eventueel je pony iets korter (en schuin) nu hangt dat maar wat te hangen? Vraag anders eens aan je kapper wat zij denkt dat je goed zou staan? Mits je die vertrouwt natuurlijk
 Al zou een stuk lengte eraf je volgens mij wel staan, maar niet te kort gaan. En eventueel je pony iets korter (en schuin) nu hangt dat maar wat te hangen? Vraag anders eens aan je kapper wat zij denkt dat je goed zou staan? Mits je die vertrouwt natuurlijk   

ben benieuwd naar het resultaat, bijna klaar
 ben benieuwd naar het resultaat, bijna klaar