Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_m

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:30

Hahahaha ik dacht heel even dat daar stond dat je je paard crackle op had gedaan ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 12:30

_O- Arm beest :D!

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 14:39

Hahah nouhja, ik heb ooit iemand gezien die had paarden(hoeven)nagellak. Dan zaten er allemaal glitters op de nagels. Was om te zien best grappig vooral omdat het verder ook echt een barbiepaard was met alles roze enzo haha

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 15:04

Ik heb net mijn eerste crackle nagellak gekocht:crack me up van Miss Sporty.
verwachtte er niet veel van maar hij doet het erg goed!nu ik nog! :P

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 15:13

Ik heb raspberry fields forever gekocht! Vind m behoorlijk fel, dus dat was even wennen maar nu vind ik m prachtig! Vorige week ook de plum play with me geprobeerd, wauwie!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 15:27

Die is mooi Mavelle! (Raspberry) Ik hou alleen meer van de aparte kleurtjes, zoals blauw, groenachtigen etc., de roze/roodachtigen zijn mij nog net iets te 'gewoontjes'. :P

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 15:33

hmm mijn mooie blauwe nagellak is vanmiddag door mijn werk afgebladerd :n

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:17

Leuk topic!

ik heb momenteel dit: http://p.twimg.com/Ab92G_dCMAEr2rT.jpg:large (randjes heb ik nog weg gewerkt ..)

heb alleen nog de perfecte nagellak gevonden, catrice kan ik 1x bezig zijn met me paard en dan is het er al weer af.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:58

MightyJoe schreef:
Ik heb geen handen/nagels van het lakken maar ik was mijn handen ontzettend vaak := als k hond heb geaaid, konijn als k van paard kom als k ga eten als k naar wc ben geweest en als k denk k moet mn handen wassen :P en daar kunnen mn handen niet zo goed tegen dus := maar thanks voor de producten die werden opgenoemt!

Iemand hier al is bestelt bij nailpolish fAsion??

Jep, ik :D, staat 3/4 pagina's terug. Ik had het snachts besteld (kwam net terug van een vergadering) ook meteen betaald. Die morgen om 11 uur is het verzonden en de volgende dags had ik de lakjes al binnen :D zou er zo weer bestellen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:02

Ik heb net m'n nagels maar weer eens rood gelakt :)
Zit eigenlijk te wachten op 1+1 gratis van Catrice, kan ik ze weer eens inslaan!

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:04

Marilla schreef:
Zit eigenlijk te wachten op 1+1 gratis van Catrice, kan ik ze weer eens inslaan!

Ik ook! :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:05

Ik heb nu roze met zwart crackle :)

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:09

Zijn jullie echt zo enthousiast over Catrice? Ik vind het niet zo'n fijne lak.
De kleuren zijn wel super!

Ik ben helemaal weg van Rimmel.
Heb nu Grey Matter op.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:10

Ik ben (helaas) weg van beide := .

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:10

Ik heb er nog geen van Catrice eerlijk gezegd. Daarom hoop ik dat ze 1+1 gratis zijn, want zie vaak mooie kleurtjes en dan kan ik ze eens uit proberen!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:11

Ik ben wel te spreken over Catrice,
vind het een lekkere lak. Heb er altijd een topcoat overheen, blijft nog best lang zitten

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:24

En ik maar denken dat ik de enige ben met een nagellak (koop) verslaving!
Geweldig dit topic!
Op het moment heb ik geen nagellak op, maar van die stickers.. Gekocht bij Sephora waren in de aanbieding.. Even geen foto van mijn eigen nagels aangezien ik aan het werk ben..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:27

OMG lenaatje.. Ik klikte eerst op de foto voordat ik de tekst las.. Mééén, wat maak jij er een smeerboel van hahahahaha :D. Geweldig! Heb je ook een after-fotootje?

Het enige wat ik fijn vind bij Catrice is de prijs :'). De lakjes lakken niet lekker, de kleuren zijn op de nagel echt gigantsch anders dan in de flesjes en de substanties vind ik niet fijn. Tot nu toe dan he, wellicht dat ze in de toekomst ineens supergoede nagellak maken, gezien er zo veel vraag naar is.
Ik snap wel waarom mensen er zo'n fan van zijn, want ik denk dat je met een laag of 3/4 toch nog wel een mooi resultaat krijgt. Alleen ik heb echt dat geduld niet. Het moet mij bij in maximaal 2 lagen goed zitten. En dat voor nog geen 2.5 euro is natuurlijk hartstikke fijn. Wat dat betreft val ik denk ik buiten de boot, dan koop ik liever 1 kleurtje voor een tientje waar ik écht tevreden over ben, dan 4 kleurtjes voor dezelfde prijs.. :)

Ik heb wéér Cowgirl Up op.. Blijf 'm zo geweldig mooi vinden <3 <3
Afbeelding

Trouwens.. Jullie zijn nagellak-fan.. Zijn jullie dan ook make-up fan? Zag dat er nog helemaal geen topic was waar dit besproken kon worden.. Misschien leuk voor een HK topic? Nagels en Make-up ofzo?

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:30

Laag of 3, 4? Heel veel dekken al met 2 laagjes hoor :) , bij mij in elk geval. Op die witte na natuurlijk. Ik hou ook van make up ja, ik draag normaal alleen naturel maar vind het wel leuk om ermee te klieren voor feestjes enzo :+ . Van nagellak koop ik eigenlijk alleen kleuren die ik echt mooi vind, of dat nu Catrice is of Rimmel (hoewel ik die liever in de aanbieding koop, uiteraard).
Laatst bijgewerkt door Dewii op 17-10-11 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:30

wauw Yv wat is dat een gave kleur! waar kun je die kopen?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:32

Yv, er is wel een hoe je ogen mooi laten lijken toppic. Maar niet algemeen over makeup ofzo. Leuk kleurtje!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:36

Dewii: De lakjes die ik heb van Catrice, zijn na 2 laagjes niet mooi :n, vandaar dat ik er ook bij had gezet "tot nu toe dan he" :D. Ik zie hier in het topic echt wel hele mooie kleuren voorbij schieten, dat zéker. Maar als ik mezelf er dan toch weer toe heb gezet om met zo'n lakje naar huis te gaan, baal ik er toch weer van, omdat het weer (net) niet is wat ik wilde..

Heb 'm via transdesign.com, LiiNd_Y. Is van China Glaze.

Glossi: Die had ik inderdaad wel gezien, maar ben niet zo van de felle kleurtjes enzo.. Bedoel eigenlijk meer gezichtsproducten en make-upjes enzo.. Gezichtsproducten uittesten vind ik echt heeeerlijk :). Mijn ouders zijn vorig weekend teruggekomen uit Las Vegas en hadden een koffer vol spulletjes meegenomen van het merk Gratiae. Hier wellicht niet bekend?
Dus een soort van review-topic met foto's ofzo.. Weet niet of er animo voor is, een topic voor 2 personen staat ook zo banketstaaf :') ..

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:37

Ja inderdaad! Je moet het niet kopen als je dat niet wil toch :) . Ik heb er ook wel een die een complete ramp is, maar ik denk dat het gewoon een foute is want diezelfde kleur is bij een vriendin van mij wel echt fijn :j . Ik vind zo'n topic wel leuk ja!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:40

mijn lakjes van catrice zijn wel mooi vind ik :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:40

Yv_ schreef:
Trouwens.. Jullie zijn nagellak-fan.. Zijn jullie dan ook make-up fan? Zag dat er nog helemaal geen topic was waar dit besproken kon worden.. Misschien leuk voor een HK topic? Nagels en Make-up ofzo?

Ja ik wel. Ben dol op de oogschaduwtjes van Este Lauder. Heb daar al 3 van die cases van :D .
Leukste natuurlijk om je oogschaduw een beetje af te stemmen op je nagellak :D .

Ik ga zo weer een nieuw kleurtje op doen..
Wil eigenlijk nieuwe kopen, maar kan het niet maken haha := .