Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MightyJoe schreef:Ik heb geen handen/nagels van het lakken maar ik was mijn handen ontzettend vaakals k hond heb geaaid, konijn als k van paard kom als k ga eten als k naar wc ben geweest en als k denk k moet mn handen wassen
en daar kunnen mn handen niet zo goed tegen dus
maar thanks voor de producten die werden opgenoemt!
Iemand hier al is bestelt bij nailpolish fAsion??
, staat 3/4 pagina's terug. Ik had het snachts besteld (kwam net terug van een vergadering) ook meteen betaald. Die morgen om 11 uur is het verzonden en de volgende dags had ik de lakjes al binnen
zou er zo weer bestellen! 
.
. Geweldig! Heb je ook een after-fotootje?
. De lakjes lakken niet lekker, de kleuren zijn op de nagel echt gigantsch anders dan in de flesjes en de substanties vind ik niet fijn. Tot nu toe dan he, wellicht dat ze in de toekomst ineens supergoede nagellak maken, gezien er zo veel vraag naar is.

, bij mij in elk geval. Op die witte na natuurlijk. Ik hou ook van make up ja, ik draag normaal alleen naturel maar vind het wel leuk om ermee te klieren voor feestjes enzo
. Van nagellak koop ik eigenlijk alleen kleuren die ik echt mooi vind, of dat nu Catrice is of Rimmel (hoewel ik die liever in de aanbieding koop, uiteraard).
, vandaar dat ik er ook bij had gezet "tot nu toe dan he"
. Ik zie hier in het topic echt wel hele mooie kleuren voorbij schieten, dat zéker. Maar als ik mezelf er dan toch weer toe heb gezet om met zo'n lakje naar huis te gaan, baal ik er toch weer van, omdat het weer (net) niet is wat ik wilde..
. Mijn ouders zijn vorig weekend teruggekomen uit Las Vegas en hadden een koffer vol spulletjes meegenomen van het merk Gratiae. Hier wellicht niet bekend?
..
. Ik heb er ook wel een die een complete ramp is, maar ik denk dat het gewoon een foute is want diezelfde kleur is bij een vriendin van mij wel echt fijn
. Ik vind zo'n topic wel leuk ja!
Yv_ schreef:Trouwens.. Jullie zijn nagellak-fan.. Zijn jullie dan ook make-up fan? Zag dat er nog helemaal geen topic was waar dit besproken kon worden.. Misschien leuk voor een HK topic? Nagels en Make-up ofzo?
.
.
.