"Wegens omstandigheden..."

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 17:10

Ik denk eerlijk gezegd dat de kans klein is dat ts gaat reageren aangezien ik zie dat ze sinds: 22-12-11 niet meer online is geweest op bokt :\

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 17:21

saskiakefie schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat de kans klein is dat ts gaat reageren aangezien ik zie dat ze sinds: 22-12-11 niet meer online is geweest op bokt :\

Het zou kunnen zijn dat ze met haar gewone account wel online komt en dat dit topic dan bij haar eigen berichten naar boven komt.

Ik zat van de week ook te denken hoe het met haar zou zijn maar ik kon het topic niet meer vinden.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 17:25

Ik ben inderdaad niet meer onder dit SA op bokt geweest, maar ik 'bok' nog wel ;)

Het gaat ondertussen een heel stuk beter, met enige regelmaat kan ik mijn paardje nog zien en alles begint steeds lekkerder te lopen. Er zijn nog steeds een paar dingen waar ik nog niet tevreden over ben, en die ik graag zou zien veranderen, maar niet alle verandering kan in 1 keer. Als ik kijk wat er allemaal veranderd is het afgelopen jaar is dat al een heleboel. Zoals ik pas nog naar iemand smste: 'ik vind het leven nu een stuk gezelliger dan een half jaar geleden'. Vrij positief dus :) Het contact met mijn ouders is nog niet om over naar huis te schrijven, ik woon niet ideaal, school gaat nog niet denderend omdat ik zoveel achterliep, en ik heb nog steeds een hekel/angst aan oude mannen, maar als ik bekijk hoe het eerst met al deze punten stond ben ik nu vrij tevreden.. En ik vind het erg lief dat er hier na zo lang nog een reactie komt! :)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:06

fijn te lezen dat het goed met je gaat, je kan met een tevreden blik naar achter kijken en je bedenken, kijk eens wat ik allemaal bereikt heb ik zo,n korte tijd. De rest komt wel.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:10

Fijn te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat Koffiekan, die angst zal je helaas nog wel last van hebben denk ik, helaas spreek ik uit ervaring..
Je maamt nu gelukkig een goede run naar een goed lopend, positief leven :)

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:16

Ook ik heb je topic toen gevolgd... Fijn dat het de goede kant op gaat en dat je zo nu en dan nog je paardje kan zien!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:28

Fijn dat het beter gaat met je! :)

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 18:33

Bedankt voor jullie lieve reacties :)

Ik heb inderdaad niet de illusie dat die angst binnen een dag verdwijnt, dat zal nog wat tijd nodig hebben om te slijten, maar het is wel erg fijn dat het de goede kant op gaat :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:36

Dat gaat vast nooit helemaal verdwijnen, maar slijten zal het vast wel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 19:16

Ik heb al jouw posts gelezen (het hele topic was iets te veel van het goede)
Maar mán wat ik heb jij een verandering ondergaan, je ziet dat elke post weer eens stukje positiever is en ik hoop voor je en ik denk ook dat ze nog veel positiever gaan worden! Succes thuis en acja school, dat komt wel! :(:)

En fijn dat je paardje goed terecht is gekomen! :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 20:08

Ha TS, wat fijn weer wat van je te horen, en vooral dat het beter met je gaat. Vroeg het me van de week nog af. En je weet het al maar hier komt ie nog een keer: kleine stapjes zijn ook stapjes. Hou je taai!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 21:18

Inderdaad meid, one step at a time! Je bent nu op de goede weg meis en ik hoop dat je, ondanks je wantrouwen toch, ooit, weer op een 'normale' manier tegen vreemde mensen kan aankijken en je niet meer bang hoeft te zijn om iemand te kunnen vertrouwen. Maar je hebt nu al zulke grote stappen gemaakt; doe rustig aan meid, overhaast vooral niets.